Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä syyllisyys koiran kuolemasta

Vierailija
01.05.2018 |

Vanhempieni koira kuoli monia vuosia sitten. Olin siellä silloin käymässä ja totesin koiran laithuneen ja olevan huonon näköinen, se myös oksensi pari kertaa.Sanoin vanhemmilleni, että se pitäisi varmaan viedä eläinlääkräille, mutta he eivät halunneet viedä sitä, sanoivat että se nyt vaan voi vähän hounosti, on vatsatautia. Lähdin pois vierailulta ja parin päivän päästä kuulin koiran kuolleen. Vanhempani väittivät, että sillä oli varmaan syöpä ja kuoli siihen.. Mutta nyt olen tajunnut, että koiralla oli varmaan suolitukos, siksi oksensi ilmaa ja kuolaa, eikä syönyt. Sillä oli varmasti hirveät kivut ja se olisi voitu pelastaa leikkauksella. Inhoan omaa tyhmyyttäni tuolloin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mkkäköhän olisi aiheuttanut monta päivää kestävän suolitukoksen. Olisiko sen aiheuttajaa voitu hoitaa.

Vierailija
2/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi taitavat olla eläinrääkkääjiä? Huonokuntoinen, laihtunut, oksenteleva koira viedän HETI eläinlääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuollaista on miettiä. Et voi asiaa muuttaa, eivätkä vanhemmat olleet todennäköisesti itse halukkaita viemään koiraa lääkäriin. Ennen oli ihan yleistä tuollainen.

Vierailija
4/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisihan se voinut olla ihan mahatautikin.

Vierailija
5/5 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua tehdä ilmoitusta hoitamatta jättämisestä niin ainakin pidä huoli, etteivät ota uutta koiraa. Monesti on armeliaampaa lopettaa koira kuin antaa sen kärsiä päiväkaudet tai viikkokaudet "luuonnollisesta kuolemasta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi