Hei sä ihana mies kaivarissa tänään
Olit vaimos kanssa, mutta suudeltiin sateessa sen teltan takana. Kehuit mun juttuja miten sä olit ihan samaa mieltä. Ollaan samalla alalla...
Anteeksi etten antanut numeroo, kadun! Ihastuin suhun! Miten saan suhun yhteyden :(
Kommentit (18)
Moi, täälhän mä oon. Millon annat pimpsaa?
Pistä tuntomerkkejä, täältä voit saada vaimon kiinni, välittää sitten terkut miehelleen...
Kaksi lasta, toinen vaunuissa. Miehellä ylppärilakki, pitkä, ihan komee, ruskeet hiukset ja ihanat siniset silmät. Haluu erota... Vaimo siro, vaalee, kaunis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lasta, toinen vaunuissa. Miehellä ylppärilakki, pitkä, ihan komee, ruskeet hiukset ja ihanat siniset silmät. Haluu erota... Vaimo siro, vaalee, kaunis.
Ap
Tässä tuntomerkit. Mullei ole mitään hävettävää. Kaupallinen ala.
Ap
Ai lav juu bat Aim märiid! Bat juu kän bii mai mistress. Oor fakbadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässä tuntomerkit. Mullei ole mitään hävettävää. Kaupallinen ala.
Ap
Eipä.
Jos joku tietää, niin kerro miehelle, että käyn Siinä Paikassa lounaalla, stadi keskusta. Tietää paikan :) Torstaina taas lounaalla klo 13.
Ap
Olet hieman liian lihava minun makuuni.
t. se mies
Vierailija kirjoitti:
Yöks!
No ei ole yöks yhtään,koska myös vaimo haluu erota. Ja on kaunis nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
t. se mies
Tai paljon, jos nyt ihan rehellisiä ollaan.
T. Se mies
Vierailija kirjoitti:
t. se mies
:D
Hyvä yritys.
Ap
Kiitti sulle. Kun suutelin sua ja huomasin henkesi tympeän hajun, typerät juttusi ja löysän ruhosi, aloin taas haluta viehkeää vaimoani.
T. Se mies
Jos joku tunnistaa niin kerro Mikolle. Mua harmittaa, että jänistin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöks!
No ei ole yöks yhtään,koska myös vaimo haluu erota. Ja on kaunis nainen.
Ap
Kävitkö varmistamassa vaimolta, että haluaa erota? Miksi piti imutella salassa, jos kerran aikoivat erota! Taisi nuori tyttö mennä häntäheikin vipuun!
Ai Mikko? Ei kai se sama Mikko, jonka kanssa halailin Kaivarissa tänään? Tehtiin treffit ensi viikonlopulle mun luo. Tosi komee ja symppis.
Vierailija kirjoitti:
Ai Mikko? Ei kai se sama Mikko, jonka kanssa halailin Kaivarissa tänään? Tehtiin treffit ensi viikonlopulle mun luo. Tosi komee ja symppis.
En tiedä onko sama... toivottavasti ei :(
Ap
Täältä varmasti...