Oli ihana vappu Espoon hienostoalueella ja Kaivarissa sekä keskustan jetset-mestoissa mutta....
nyt kun olen taas kotona kamala tyhjyys iski. Se ihana teekkarimies lähinnä ärsyttää ja tyttöfrendit on ilkeitå omahyväisiä kanoja. Huomenna pitäisi jaksaa taas 12 tuntia sitä unelmaduunia, jossa mut ajetaan loppuun uran ja etenemisen toivossa ja muut käärii rahat mun selkänahasta. Stressaa ja pelottaa miten jaksan tätä elämää, joten vappuna vedettävä pää täyteen ettei kulissit romahda ja heiluttava yo-lakki päässä samassa känniporukassa kuin viimeiset 10 vuotta. Olen saanut kaiken mitä tilasin mutta en tykkää tästä yhtään. Pakko vaan jaksaa, ettei mies, suku ja kaverit tajua mikä feikki luuseri vätys mä oikeasti olen.
Ketään kohtalotovereita palstalla?
N28, akateeminen tuplatutkinto
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä ettet oikein ole kotiutunut sinne Porvooseen.
Aijaa?! Tää ei kyllä ollut provo. Ap
Nykyaika on järjestynyt niin ettei kenelläkään mene oikeasti hyvin. Ei niillä joilla menee hyvin, eikä niillä joilla menee huonosti.
Miksi juhlit muiden takia? Mitä pelkäät kun et voi sanoa mitä vappuna oikeasti haluaisit tehdä? Terv N28 yksi tutkinto, kiva työ ja rauhallinen vappu oman miehen ja läheisten ystävien kanssa. Ei kukaan sinne keskustaan pakota...
Myönnän. Tämä oli huono provo. Menen nyt lyömään päätäni seinään lopun iltaa koska olen tällainen tyhmä kana jolla ei ole muuta elämää kuin trollailu av palstalla.
- AP
Päästä irti jos et tykkää. Tuota menoa susta tulee katkera keski-ikäinen ja myrkyllinen vanhus.
Hommaa elämä josta tykkäät!
Vierailija kirjoitti:
Miksi juhlit muiden takia? Mitä pelkäät kun et voi sanoa mitä vappuna oikeasti haluaisit tehdä? Terv N28 yksi tutkinto, kiva työ ja rauhallinen vappu oman miehen ja läheisten ystävien kanssa. Ei kukaan sinne keskustaan pakota...
Koska se kuuluu asiaan meidän piireissä. Pitää tavata duunikavereita, opiskelukavereita, ystäviä, sukulaisia. Kaikki tuntee kaikki suunnilleen päiväkodista yliopistoon ja työelämään asti. Piiri pieni pyörii. Ja jos et ole mukana, olet out. Maailma on kova ja tyly luuserille. Niinkuin mä.
Humalassa mulla on hauskaa ja unohtaa kaiken. Mutta oikeasti mä haluaisin jotain ihan muuta. En kestä näitä tyyppejä, tätä elämäntapaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Myönnän. Tämä oli huono provo. Menen nyt lyömään päätäni seinään lopun iltaa koska olen tällainen tyhmä kana jolla ei ole muuta elämää kuin trollailu av palstalla.
- AP
Joo mee vaan. T: Se oikea AP
Olisitkohan onnellisempi kotiäitinä kun miehekäs miehesi kävisi töissä ja toisi leivän pöytään?
Vierailija kirjoitti:
Siis palasit Rastilaan vai minne sieltä Espoosta?
Olen nyt siis kotona Annankadulla. Espoossa asuu mun sisko. Oltiin siellä la-su vetämässä tyttöjen Victoria's Secret -kännit vappua odotellessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisitkohan onnellisempi kotiäitinä kun miehekäs miehesi kävisi töissä ja toisi leivän pöytään?
En usko. En tykkää kauheasti lapsista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli näköjään v*ttuilulla vastataan ongelmaan?
Olisit edes kysynyt ap:lta jotain.
Voitko ap vaihtaa työpaikkaa parempaan? Itseäsi ajatellen. En tarkoita munanmaalauskursseja, jos joku taas leukailee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se kuuluu asiaan meidän piireissä. Pitää tavata duunikavereita, opiskelukavereita, ystäviä, sukulaisia. Kaikki tuntee kaikki suunnilleen päiväkodista yliopistoon ja työelämään asti. Piiri pieni pyörii. Ja jos et ole mukana, olet out. Maailma on kova ja tyly luuserille. Niinkuin mä.
Humalassa mulla on hauskaa ja unohtaa kaiken. Mutta oikeasti mä haluaisin jotain ihan muuta. En kestä näitä tyyppejä, tätä elämäntapaa. Ap
Kuuluu "asiaan"? Olet out, mistä? Kuulostaa siltä että kasaat itsellesi ihan kauheita paineita turhaan.
Mä olen hyväksynyt että en pidä ns. seurapiirielämästä ja tapaan ystäviä ja kavereita siten kun meille molemmille sopii. Jos juhlia on liian usein niin sitten kieltäydytään - ei kutsut lakkaa tulemasta ja ensi kerralla oikeat ystävät ovat edelleen ystäviä. Jos homma on pintaliitoa niin miksi käyttäisin edes aikaani ihmisiin, jotka eivät arvosta minua ihmisenä oikeasti? Sitten kun on oikeasti kiva mennä niin on parempaa seuraakin.
Millä tavalla koet itsesi luuseriksi? :D En nyt ihan saanut ajatuksesta kiinni.
Toivottavasti saat ylityölisiä noilla tunneilla?
Nyt on kyllä niin väsynyt läppä🤧, että uni tulee. Menenkin nyt nukkumaan. 😴
Olen kyllä ymmärtänyt että nykyisin arvostetumpaa Karita Tykkä -tyyliset hyperterveellistä elämää elävät raittiit joogaajat jotka juo baarissakin alkoholittomia. Eikö dokaaminen ole pois muodista ja junttia?
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti jos et tykkää. Tuota menoa susta tulee katkera keski-ikäinen ja myrkyllinen vanhus.
Hommaa elämä josta tykkäät!
Tiedän. Mutta sitten kaikki pitäisi mua epäonnistujana. Olen aina tehnyt kaiken niinkuin pitääkin ja sen mitä multa odotetaan. Ei sitä voi noin vain heittää pois.
Ja jos niin tekisin, kuka mua arvostaisi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli näköjään v*ttuilulla vastataan ongelmaan?
Olisit edes kysynyt ap:lta jotain.
Voitko ap vaihtaa työpaikkaa parempaan? Itseäsi ajatellen. En tarkoita munanmaalauskursseja, jos joku taas leukailee..
Siis mun työpaikkahan on "paras". Kaikki haluavat sinne mutta vain hyvin harvat ja valitut pääsevät. Palkka on törkeän hyvä. Töitä noin 60-70 tuntia viikossa. Mitään työaikoja ei ole. Koko ajan tehdään.
En edes tiedä mitä haluaisin tehdä. Mut en ainakaan tätä. Ap
Tää on hei vauva av, ei täällä käy ketään alle kolmekymppisiä akateemisia uraihmisiä.