Äidiksi 29v, 34v, 37v, 42v. Mitä ajattelet?
Vanhin lapseni on 23-vuotias. Minulla on 3 tyttöä ja 1 poika. Lasten isä ja aviomieheni saman ikäinen kuin minäkin. :)
Kommentit (14)
Lähinnä ajattelen tuosta ”äidiksi 42-vuotiaana”, et mäkin haluaisin vielä toisen lapsen. Luulin, että olisin tämän asian jo käsitellyt, mutta taas heräsi kaipuu toisesta lapsesta :( Ikää kohta 41 vuotta.
Lapsi(a) kotona yli 30 vuotta. Huh.
Ei läheskään niin paha kuin minun suorani 25v, 27v, 30v ja 32v!
Vanhin lapseni on 21v.
Aika lailla samoissa i'issä sain itse lapset (olin 28, 31, 33, 36 ja 42). Mulla on neljä tyttöä ja yksi poika, vanhin nyt 30, nuorin 15.
Hyvä jos on kaikki lapset olleet terveitä. Itse synnytän kakkosen 37-vuotiaana, enkä uskalla riskien vuoksi tehdä enää kolmatta.
Täällä 21, 32 ja 39. Vanhimmalla armeija edessä, nuorin opettelee puhumaan ja kakkaamaan muualle kuin housuihinsa...
Mulla 25, 31, 33 ja 41v. Poika, poika, tyttö, poika.
Huoh, miljoonatta kertaa: ei edelleenkään kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Mulla 25, 31, 33 ja 41v. Poika, poika, tyttö, poika.
Esikoinen täyttää 24v ja kuopus 8v.
Vierailija kirjoitti:
Ei läheskään niin paha kuin minun suorani 25v, 27v, 30v ja 32v!
Vanhin lapseni on 21v.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Muutama lapsi 2-3 v ikäeroilla kolmenkympin molemmin puolin, eikös tuo ole aika perussetti?
Mikäs siinä. Miehelläni on ikäeroa pikkusisareensa 18 vuotta, joten eipä tuo kai paha ole. Aika monet tekee sen ns Iltatähden jossai vaikeessa
No en ihmeitä omani sain 19, 21,23, 30 ja 32 vuotiaana kaikilla sama isä. Nyt 42 vuotiaana olen miettinyt Iltatähden, mutta taitaa jäädä "tekemättä"
Mitä pitäisi ajatella?