Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa mitä haluaisitte mieheltänne Äitienpäivälahjaksi

Vierailija
01.05.2018 |

Ideoita kaipailee 45 v kahden lapsen isä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä tahansa lahja kelpaa, yleensä mies vie syömään ja leffaan tai teatteriin. Yhteistä aikaa on järjestänyt siksi illaksi kun mennään, se ei siis tarvi olla juuri äitienpäivänä.

Kaikille idiooteille jotka sanoo että "en ole mieheni äiti" niin kerron etten minäkään ole vaan kuten jo muutama sanoi tämä pv. on kaikkien äitien juhlapäivä. Minua onnittelee toiset naiset ja naapurin mieskin. Anopin kanssa onnittelemme toisiamme.

Osta vaikka yhteinen kylpylä hemmottelu paketti tai jos vaimo tykkää koruista niin osta koru.

Onpa kiva nähdä miten osaan ihmisistä tuo markkinamiesten propaganda uppoaa täysin kritiikittä. Äitien ja isänpäivänä lapset huomioi äitiään/isäänsä.

Vierailija
42/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideoita kaipailee 45 v kahden lapsen isä.

Itse pyysin uuden lempisarjani soundtrackiä. Itse hän kysyi, enkä näe mitään väärää lahjan ostamisessa, vaikken hänen äitinsä olekaan. Itsekin ostin hänelle isänpäivälahjan, koska halusin kiittää aviopuolisoani parhaana isänä olemisesta perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samana päivänä synttärit. Pyysin uusia aurinkolaseja, yhdessä mennään ne ostamaan.

Parasta on kuitenkin se kun saan eskarilaisen lahjan/kortin.

Joo, ja jos teini-poika edes murahtaa onnittelut, niin se riittää.

Vierailija
44/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvin vuoteeseen.

Vierailija
45/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamukahvin vuoteeseen.

Vuoteeseen :D Sori tuli mieleen että kahvit heitetään vuoteeseen.

Vierailija
46/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaa vuoteeseen ja että auttaa lasta antamaan korttinsa (todennäköisesti askartelevat sellaisen päiväkodissa). Sitten jos vielä järkkäisi jotain pientä kivaa yhteistä tekemistä perheelle, niin olisi ihanaa. Vaikka piknik. Tavaralahjoista en niin välitä.

Vierailija
47/48 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että saan herättyäni kivan kortin ja puoliso katsoo lasten perään, jotta saan juoda aamukahvin rauhassa. Illalla sitten haluaisin mieheltä hyvää seksiä. Kukat, suklaa tai joku kiva koru olisivat mukava yllätys, mutta niitä en varsinaisesti odota lahjaksi.

Vierailija
48/48 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottisen hieronnan ja pioneja (kukkia) pöydälle.. Brunssi olisi toinen mutta meillä on juhlat juuri silloin johon täytyy lähteä niin se ei onnistu.. Mutta tuon eroottisen hieronnan voi suorittaa vaikka illalla 😍 Brunssi ehkä ensi vuonna ☺️ Mulle äitienpäivä on vuoden tärkein päivä! Siksi että saan vihdoin olla äiti, meille se ei ollut mitenkään itsestäänselvää eikä yksinkertaista..