Naiset, kertokaa mitä haluaisitte mieheltänne Äitienpäivälahjaksi
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ideoita kaipailee 45 v kahden lapsen isä.
Itse pyysin uuden lempisarjani soundtrackiä. Itse hän kysyi, enkä näe mitään väärää lahjan ostamisessa, vaikken hänen äitinsä olekaan. Itsekin ostin hänelle isänpäivälahjan, koska halusin kiittää aviopuolisoani parhaana isänä olemisesta perheelle.
Mulla on samana päivänä synttärit. Pyysin uusia aurinkolaseja, yhdessä mennään ne ostamaan.
Parasta on kuitenkin se kun saan eskarilaisen lahjan/kortin.
Joo, ja jos teini-poika edes murahtaa onnittelut, niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Aamukahvin vuoteeseen.
Vuoteeseen :D Sori tuli mieleen että kahvit heitetään vuoteeseen.
Aamupalaa vuoteeseen ja että auttaa lasta antamaan korttinsa (todennäköisesti askartelevat sellaisen päiväkodissa). Sitten jos vielä järkkäisi jotain pientä kivaa yhteistä tekemistä perheelle, niin olisi ihanaa. Vaikka piknik. Tavaralahjoista en niin välitä.
Toivon, että saan herättyäni kivan kortin ja puoliso katsoo lasten perään, jotta saan juoda aamukahvin rauhassa. Illalla sitten haluaisin mieheltä hyvää seksiä. Kukat, suklaa tai joku kiva koru olisivat mukava yllätys, mutta niitä en varsinaisesti odota lahjaksi.
Eroottisen hieronnan ja pioneja (kukkia) pöydälle.. Brunssi olisi toinen mutta meillä on juhlat juuri silloin johon täytyy lähteä niin se ei onnistu.. Mutta tuon eroottisen hieronnan voi suorittaa vaikka illalla 😍 Brunssi ehkä ensi vuonna ☺️ Mulle äitienpäivä on vuoden tärkein päivä! Siksi että saan vihdoin olla äiti, meille se ei ollut mitenkään itsestäänselvää eikä yksinkertaista..
Onpa kiva nähdä miten osaan ihmisistä tuo markkinamiesten propaganda uppoaa täysin kritiikittä. Äitien ja isänpäivänä lapset huomioi äitiään/isäänsä.