Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa mitä haluaisitte mieheltänne Äitienpäivälahjaksi

Vierailija
01.05.2018 |

Ideoita kaipailee 45 v kahden lapsen isä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jotaki ostaa, kun en ole hänen äitinsä? Naistenpäivänä voi ostaa vaikka kukkia.

Onhan se kohteliasta ja myös rakkaudenosoitus muistaa lastensa äitiä/isää juuri äitien- tai isänpäivänä.

Eikä ole. Nämä äiitien-ja isienpäivät ovat täysin turhia. Jos ei sitä arvostusta osaa antaa joka päivä arjessa, niin antaa sitten olla. Vietämme niitä yksinomaan lasten takia, sillä päiväkodissa ja koulussa lapset askartelevat tätä varten.

Vierailija
22/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 h kokovartalohieronta, hän voi itse toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupano ja lahja saa olla mitä vaan.

Vierailija
24/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa matkatilillemme. Laitamme sinne kaikki äitien- ja isänpäivä”muistamiset”, synttärilahjat ja aikuisten joululahjat - jos toinen ei erityisesti jotain spesifiä toivo. Syyslomalla sitten taas koko perhe lämpimään.

Vierailija
25/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivointa saada kukkia. Ja aamupalaa tietenkin. Olen mieheni lasten äiti joten tottakai hän huomioi minua äitienpäivänä.

Vierailija
26/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kortit riittää.

Toisaalta, en pane vastaan jos saan mieheltä kukkia ja hänen valmistamansa aamupalan...ja vähän hellyyttä 😇

Vierailija
27/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan mahtavaa jos mies hoitaisi lapset ja kotityöt sinä päivänä, edes aamupäivän ajan, että voisin nukkua vaikka kymmeneen ja syödä rauhassa aamupalan. Mitään koruja tai kukkia en tarvitse.

Vierailija
28/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ rahaa yöpöydälle aamupanojen jälkeen.

Vierailija
29/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ja täysin riittävää on lasten kortit, valkovuokot ja halaukset.

Olen muutaman kerran saanut lahjaksi reissun puutarhamyymälään. Se on ollut tosi kiva minulle pihaihmiselle. Saan valita mitä haluan, sitten on istutettu niitä yhdessä.

Vierailija
30/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Votkapullo tarjoiltuna tuoppiin aamulla sänkyyn. 

Vierailija
31/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisi ennen minua, keittäisi kahvit ja laittaisi aamupalaa tai mieluusti jotain hyvää ennen kuin herään. Toki sama koskee teini-ikäistä lasta. Olis kiva saada vaikka se itsetehty kortti, tai edes ostettu, vielä nykyäänkin.

Mieheltä vielä hellä herätys, haleja, silityksiä ja mukavia sanoja. Saapa nyt nähdä taas... Toivoisin, ettei se olisi taas niin kuin mitalia vailla, jos se onnistuu jotenkin huomioimaan. Viimeksi tuntui, että ne kukat oli tärkeämmät kuin minä...

Vierailija
32/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aamulla hieronnan ja orgasmin. Ja sen jälkeen kupillisen mustaa kahvia tuotuna sänkyyn.

Vierailija
33/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on tunnelma! Hellä herätys, kauniit sanat, halaukset, rakkaus ja lämpö.

Aamupala, kukka, kortti tai lahja on mukava lisä, mutta ilmankin voi olla - äiti haluaa ennen kaikkea tuntea olevansa tärkeä ja rakastettu.

Vierailija
34/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, äitienpäivänä kuuluu saada lahja lapselta. Mieheltä toivoisin helpotusta arkeen, ehkä jotain perussunnuntaista poikkeavaa hemmottelua.

Vierailija
35/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa isojullista Gambialaismiestä.

Vierailija
36/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsisi pojan ja hänen isänsä kanssa ihanalle brunssille johonkin kauniiseen paikkaan!

Vierailija
37/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa lahja kelpaa, yleensä mies vie syömään ja leffaan tai teatteriin. Yhteistä aikaa on järjestänyt siksi illaksi kun mennään, se ei siis tarvi olla juuri äitienpäivänä.

Kaikille idiooteille jotka sanoo että "en ole mieheni äiti" niin kerron etten minäkään ole vaan kuten jo muutama sanoi tämä pv. on kaikkien äitien juhlapäivä. Minua onnittelee toiset naiset ja naapurin mieskin. Anopin kanssa onnittelemme toisiamme.

Osta vaikka yhteinen kylpylä hemmottelu paketti tai jos vaimo tykkää koruista niin osta koru.

Vierailija
38/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamufistaus tekisi kyllä hyvää.

Vierailija
39/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkähieronnan!

Vierailija
40/48 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamufistaus tekisi kyllä hyvää.

Niin mullekin, mutta mun mies ei tiedä mikä se on. Ei ole koskaan kuullutkaan tuota sanaa. Kysyin kerran.