Naiset, kertokaa mitä haluaisitte mieheltänne Äitienpäivälahjaksi
Kommentit (48)
1,5 h kokovartalohieronta, hän voi itse toteuttaa.
Aamupano ja lahja saa olla mitä vaan.
Rahaa matkatilillemme. Laitamme sinne kaikki äitien- ja isänpäivä”muistamiset”, synttärilahjat ja aikuisten joululahjat - jos toinen ei erityisesti jotain spesifiä toivo. Syyslomalla sitten taas koko perhe lämpimään.
Minusta on kivointa saada kukkia. Ja aamupalaa tietenkin. Olen mieheni lasten äiti joten tottakai hän huomioi minua äitienpäivänä.
Lasten kortit riittää.
Toisaalta, en pane vastaan jos saan mieheltä kukkia ja hänen valmistamansa aamupalan...ja vähän hellyyttä 😇
Olisi ihan mahtavaa jos mies hoitaisi lapset ja kotityöt sinä päivänä, edes aamupäivän ajan, että voisin nukkua vaikka kymmeneen ja syödä rauhassa aamupalan. Mitään koruja tai kukkia en tarvitse.
1000€ rahaa yöpöydälle aamupanojen jälkeen.
Parasta ja täysin riittävää on lasten kortit, valkovuokot ja halaukset.
Olen muutaman kerran saanut lahjaksi reissun puutarhamyymälään. Se on ollut tosi kiva minulle pihaihmiselle. Saan valita mitä haluan, sitten on istutettu niitä yhdessä.
Votkapullo tarjoiltuna tuoppiin aamulla sänkyyn.
Heräisi ennen minua, keittäisi kahvit ja laittaisi aamupalaa tai mieluusti jotain hyvää ennen kuin herään. Toki sama koskee teini-ikäistä lasta. Olis kiva saada vaikka se itsetehty kortti, tai edes ostettu, vielä nykyäänkin.
Mieheltä vielä hellä herätys, haleja, silityksiä ja mukavia sanoja. Saapa nyt nähdä taas... Toivoisin, ettei se olisi taas niin kuin mitalia vailla, jos se onnistuu jotenkin huomioimaan. Viimeksi tuntui, että ne kukat oli tärkeämmät kuin minä...
No aamulla hieronnan ja orgasmin. Ja sen jälkeen kupillisen mustaa kahvia tuotuna sänkyyn.
Tärkeintä on tunnelma! Hellä herätys, kauniit sanat, halaukset, rakkaus ja lämpö.
Aamupala, kukka, kortti tai lahja on mukava lisä, mutta ilmankin voi olla - äiti haluaa ennen kaikkea tuntea olevansa tärkeä ja rakastettu.
En mitään, äitienpäivänä kuuluu saada lahja lapselta. Mieheltä toivoisin helpotusta arkeen, ehkä jotain perussunnuntaista poikkeavaa hemmottelua.
Tummaa isojullista Gambialaismiestä.
Voi kun pääsisi pojan ja hänen isänsä kanssa ihanalle brunssille johonkin kauniiseen paikkaan!
Ihan mikä tahansa lahja kelpaa, yleensä mies vie syömään ja leffaan tai teatteriin. Yhteistä aikaa on järjestänyt siksi illaksi kun mennään, se ei siis tarvi olla juuri äitienpäivänä.
Kaikille idiooteille jotka sanoo että "en ole mieheni äiti" niin kerron etten minäkään ole vaan kuten jo muutama sanoi tämä pv. on kaikkien äitien juhlapäivä. Minua onnittelee toiset naiset ja naapurin mieskin. Anopin kanssa onnittelemme toisiamme.
Osta vaikka yhteinen kylpylä hemmottelu paketti tai jos vaimo tykkää koruista niin osta koru.
Vierailija kirjoitti:
Aamufistaus tekisi kyllä hyvää.
Niin mullekin, mutta mun mies ei tiedä mikä se on. Ei ole koskaan kuullutkaan tuota sanaa. Kysyin kerran.
Eikä ole. Nämä äiitien-ja isienpäivät ovat täysin turhia. Jos ei sitä arvostusta osaa antaa joka päivä arjessa, niin antaa sitten olla. Vietämme niitä yksinomaan lasten takia, sillä päiväkodissa ja koulussa lapset askartelevat tätä varten.