Mä EN HALUA huomenna töihin!!!!!!
Haluun vaan olla kotona rauhassa. En halua mennä tonne idioottien seuraan.
Turha tulla länkyttämään ”anna mulle työpaikkasi” tai ”ole onnellinen että sulla on töitä”...
Ja kyllä, olen hakenut muuta duunia...
Kommentit (37)
Paljonko ap sun palkka muuten on kun sanoit että on huono?
Työmyyrä kirjoitti:
En minäkään, vaikka periaatteessa pidän työstäni, pomostani, työkavereistani ja palkkakin on hyvä. Faija oli silti oikeassa sanoessaan, ettei terve ruumis työtä kaipaa. Aikansa saisi muutenkin kulumaan, jos ei taloudellista puolta tarvitsisi ajatella.
Sun faijas on fiksu mies!
Itse olin 10 vuotta sitten vuoden työttömänä ja se oli elämäni parasta aikaa. Joka päivä mietin irtisanoutumista ja olen alkanut säästämään rahaa karenssia varten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä järkkäätte elämänne täyteen lainoja, lapsia ja laskuja ja sitten marisette, ettei voi rahan takia irtisanoutua paskasta duunista? Ja joka päivä vituttaa mennä töihin ja silti ei voi irtisanoutua omien valintojen takia?
Mä en oo valinnut tätä työpaikkaa. Edellinen työnantaja ulkoisti. Toki olisin voinut irtisanoutua mutta se karenssi olisi silti tullut. Joo, en voinut kuvitella et tää on tällaista peetä. Huonosta palkasta ei ihan muutamassa kuukaudessa säästetä 3kk karenssiin rahaa. Ja en, en voinut kuvitella et ulkoistus tulee. Tuli ihan puskista.
Palkka noin 1500brutto.
Ap
Missä ammatissa brutto voi olla noin pieni? Jotenkin surullista, ei ihme jos ärsyttää mennä töihin. Tsemppiä!
Sama täällä. Työmatka on lisäksi pitkä ja olen ihan loppu sen ajamisen kanssa. En suosittele sellaista kellekään, ei sitä jaksa jos on vielä lisäksi huono palkka, ei etätyömahdollisuutta eikä liukuvaa työaikaa. Iltaisin ja viikonloppuisin en jaksa tehdä mitään enkä mennä minnekään.
Palkasta ei jää mitään kun työmatkakulut nielevät niin ison osan ja kun itse työkään ei kaksista ole niin ei tunnu oikein mielekkäältä uhrata töissäkäynnille lähes koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä järkkäätte elämänne täyteen lainoja, lapsia ja laskuja ja sitten marisette, ettei voi rahan takia irtisanoutua paskasta duunista? Ja joka päivä vituttaa mennä töihin ja silti ei voi irtisanoutua omien valintojen takia?
Mä en oo valinnut tätä työpaikkaa. Edellinen työnantaja ulkoisti. Toki olisin voinut irtisanoutua mutta se karenssi olisi silti tullut. Joo, en voinut kuvitella et tää on tällaista peetä. Huonosta palkasta ei ihan muutamassa kuukaudessa säästetä 3kk karenssiin rahaa. Ja en, en voinut kuvitella et ulkoistus tulee. Tuli ihan puskista.
Palkka noin 1500brutto.
Ap
Etsi uusi työpaikka äläkä narise. Ei tule karenssia.
Älä mene. Yhteiskunta pitää sinusta huolen.
Rakkain terveisin,
Hallitus
Vierailija kirjoitti:
Sama. Työnteko on elämän syöpä.
Olin vuosia kotona syöpähoitojen vuoksi, joten syystä tai toisesta olen toista mieltä.
Ehkä pääset kokeilemaan joskus.
Ihanaa, kun ei tarvitse mennä töihin huomenna eikä ylihuomenna eikä muulloinkaan.
Olen aina kuvitellut että ihmiset jotka puhuvat että yksi aamu seinä vain tuli vastaan enkä kyennyt töihin enää horisevat omiaan huomionkipeinä, kunnes se osui omalle kohdalle. Saman tien työterveyteen ja pitkälle saikulle ja irtisanoutumaan. Meillä on vain yksi elämä.
En mäkään, olis ollut vapaapäivä, mutta minä pönttö suostuin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuvitellut että ihmiset jotka puhuvat että yksi aamu seinä vain tuli vastaan enkä kyennyt töihin enää horisevat omiaan huomionkipeinä, kunnes se osui omalle kohdalle. Saman tien työterveyteen ja pitkälle saikulle ja irtisanoutumaan. Meillä on vain yksi elämä.
Samis. Nyt olen työtön mutta nyt mulla onkin taas elämä. Alanvaihtoa olen miettinyt ja nyt taitaa se alakin olla löytynyt. Olen aika onnellinen, vaikka ei töitä olekaan. Se tuli tosiaan kuin puun takaa se romahdus, työterveyslääkärikin oli ihan ihmeissään kun menin sinne niin rikkinäisenä. Onneksi sain saikkua ja pääsin eheytymään. Irtisanouduin myös heti.
Mä tykkäisin muuten, mutta kollegoissa on yksi mätämuna kiusaaja, joka pilaa kohta oman mielenterveyden.
Mielenterveydelle ei voi laittaa hintalappua.