Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä EN HALUA huomenna töihin!!!!!!

Vierailija
01.05.2018 |

Haluun vaan olla kotona rauhassa. En halua mennä tonne idioottien seuraan.
Turha tulla länkyttämään ”anna mulle työpaikkasi” tai ”ole onnellinen että sulla on töitä”...
Ja kyllä, olen hakenut muuta duunia...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. En haluaisi lähtä 400 km päähän kotoa ja taas jättää perhettä. Työkavereissa ei kyllä ole vikaa, mutta.... helvettiä tämä erossa olo.

Vierailija
2/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, vaikka periaatteessa pidän työstäni, pomostani, työkavereistani ja palkkakin on hyvä. Faija oli silti oikeassa sanoessaan, ettei terve ruumis työtä kaipaa. Aikansa saisi muutenkin kulumaan, jos ei taloudellista puolta tarvitsisi ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Työnteko on elämän syöpä.

Vierailija
4/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn töissä vain ja ainoastaan palkan takia. Ja sekin huono eikä riitä kuin pakollisiin.

Joka saakeli työaamu tekis mieli kääntyä ympäri ja mennä takas himaan.

Ap

Vierailija
5/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomenna lähdetään, puolitoista vuotta kotona olemista takana ja se piisaa. Uusi duuni on yli sadan kilometrin päässä, katsotaan kauanko jaksaa ajaa...

Vierailija
6/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on liikkeellä ja vappu vielä teki siitä epidemian. Kuka haluaa huomennä töihi. Peukuta ylös, jos oikeasti haluat mennä oikeaan työpaikkaasi.

Vierailija
7/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomenna lähdetään, puolitoista vuotta kotona olemista takana ja se piisaa. Uusi duuni on yli sadan kilometrin päässä, katsotaan kauanko jaksaa ajaa...

Niin hirvee hinku duuniin ei olis et ajaisin tuollaista matkaa, ikinä. Mut onnee sulle vaan. Itsellä reilun 30min työmatka josta reilu 15min kävelyä säässä kuin säässä.

Jumalauta huomenna taas kastuu läpimäräks heti aamusta.

Ap

Vierailija
8/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä krapulaisten valitusta.

Vierailija
9/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan toisinpäin. Eilisen ja tämän päivän olen katsellut miestä, joka on kireä ja pahantuulinen. Yrittää haastaa riitaa koko ajan ja valittaa raha-asioista. Huomenna taas pääsen mukavien ja järkevien ihmisten seuraan tekemään kiinnostavia hommia! Piristyn aina töissä ja kotona ahdistaa. Mitähän tämä kertoo suhteemme laadusta...

Vierailija
10/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä krapulaisten valitusta.

No, eipä oo krapulaa....enkä kännissäkään.

Ap

Vierailija
11/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan toisinpäin. Eilisen ja tämän päivän olen katsellut miestä, joka on kireä ja pahantuulinen. Yrittää haastaa riitaa koko ajan ja valittaa raha-asioista. Huomenna taas pääsen mukavien ja järkevien ihmisten seuraan tekemään kiinnostavia hommia! Piristyn aina töissä ja kotona ahdistaa. Mitähän tämä kertoo suhteemme laadusta...

Suhteesta lähteminen ei aiheuta 3kk karenssia. Työpaikasta ei tosta noin vaan lähdetä.

Ap

Vierailija
12/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys. Mahtavaa päästä huomenna töihin. T. tietokonenörtti.

Vierailija
13/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enpä halua minäkään. En olisi halunnut eilen, enkä tänään, mutta menen. Ei ole vaihtoehtoa.

Vierailija
14/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuollainen tilanne on todella ikävä. Kuitenkin työpaikalla vietetään se vajaa 40 tuntia viikosta, arkisin (jos ei ole vuorotyö) kolmasosa päivästä, niin olisi todella tärkeää että työ olisi mielekästä. Epäsopiva työ aiheuttaa helposti burnoutin ja alakuloisuutta, väsymystä ja masennusta. 

Vierailija
15/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sinänsä pidän siitä, mitä teen työkseni, mutta yhteisöstä puuttuu me-henki,joka toisi keveyttä ja huumoria päiviin. Ei siellä kyllä tapella.

Aikaisemmassa talossa työntekijöiden yhdessä tekeminen oli rentoa ja työtä elähdyttävää. Vaikka pomo oli kamala.

En myöskään minä haluaisi huomenna töihin.

Vierailija
16/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tuollainen tilanne on todella ikävä. Kuitenkin työpaikalla vietetään se vajaa 40 tuntia viikosta, arkisin (jos ei ole vuorotyö) kolmasosa päivästä, niin olisi todella tärkeää että työ olisi mielekästä. Epäsopiva työ aiheuttaa helposti burnoutin ja alakuloisuutta, väsymystä ja masennusta. 

No shit.

Ap

Vierailija
17/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tulla länkyttämään ”anna mulle työpaikkasi” tai ”ole onnellinen että sulla on töitä”...

Mene huomenna, irtisanoudu ja ole onnellinen! Niin minäkin tein. Suosittelen.

Vierailija
18/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä varmaan maksat asuntolainan ja laskut?!

Ap

Vierailija
19/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset! kyllä niin kyrsii lähtee töihin! Ei jaksais millään katella niitä idiootti ihmisiä siellä ja kuunnella sitä typerää lässyn lässyn ja vali vali vinkumista/länkytystä! Voi että ku pääsis jo eläkkeelle, vielä on melkein 10 v kärsimystä ja kitumista jäljellä. :/ Pakko on mennä, ei ole vaihtoehtoo jos haluaa ruokaa rinnan alle ja tämän katon pään päälle.

Vierailija
20/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä varmaan maksat asuntolainan ja laskut?!

Ap

Elämä on valintoja. Sen lisäksi elämä on lyhyt ja ainoa👄!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi