Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle rehellisesti, millainen naisen pitäisi olla saadakseen parisuhteen

Vierailija
01.05.2018 |

Kyseessä on siis yli 30-vuotias nainen. Millainen naisen pitäisi olla, jotta voisi saada parisuhteen vähällä vaivalla? En jaksaisi alkaa mitään deittailurumbaa ja kissa-hiiri-leikkiä, mutta haluaisin rakkauden elämääni. Olisi kivaa, jos eka tapaamani henkilö olisi se oikea.

Millainen mun pitäisi olla (iästäni huolimatta), jotta se mahdollinen potentiaalisten kumppaneiden pooli olisi mahdollisimman iso?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla hyvännäköinen ja sillä pitää olla hyvä perse. Näillä reunaehdoilla saa parisuhteen.

Miten määrittelet tarkemmin hyvännäköisyyden ja hyvän perseen? Mulla on luonnostaan melko ulkoneva peppu, mutta en sen hyvyydestä muuten tiedä. Hiukset ovat pitkät ja paksut ja olen melko sopusuhtainen. Mutta haluaisin parantaa "tasoani" kaikilla tavoilla.

Olet menettänyt pelin: mietit asioita ja miehiä jonkin itse määrittelemäsi tason kautta.

Kokeile vapautua, kasvaa henkisesti ja olla avoin elämässä. Tuo tasoajattelu näkyy sinusta ulospäin ja miehet reagoivat sanattomaan viestintääsi, jota tuotat tietämättäsi. Petät vain itseäsi.

Vierailija
22/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Sun pitää olla ihana ja välittää oikeasti.

Nainen jolla on projekti ja treffit kuin työhaastattelu, ei kiinnosta ketään.

Vie mieheltä jalat alta.

Olen vilpitön ja tavallaan avoinkin, mutta uusien ihmisten seurassa varovainen ja varautunut. Itsetuntoni on erittäin huono.

Se on aina vaikeaa, kun asia on noin.

Kuitenkin, nainen jolla on missio, johon hän hakee "urakoitsijaa". On monella tapaa hedelmätön lähtökohta.

Sen sijaan, nainen jonka missio on perhe juuri sinun kanssasi, joka haluaa synnyttää lapsen juuri sinulle, alkaakin jo imarrella.

Eli odota sellaista tyyppiä ja vakuuta hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olen. Pidän juuri ensialkuun vähän varautuneista ja ujoista naisista. Olen sellainen luonteeltani itsekin. Hoikka ja urheilullinen. Tässä minä nyt sitten olen. Löysimme vihdoin toisemme. Koskas nähdään?

Vierailija
24/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla hyvännäköinen ja sillä pitää olla hyvä perse. Näillä reunaehdoilla saa parisuhteen.

Miten määrittelet tarkemmin hyvännäköisyyden ja hyvän perseen? Mulla on luonnostaan melko ulkoneva peppu, mutta en sen hyvyydestä muuten tiedä. Hiukset ovat pitkät ja paksut ja olen melko sopusuhtainen. Mutta haluaisin parantaa "tasoani" kaikilla tavoilla.

Hyvännäköinen voi olla monella tavalla, kunhan on sinut itsensä kanssa, siis vaatii itsetuntemusta. Hyvä perse on synnyinlahja, mutta sitäkin voi treenata -tai jättää treenaamatta. Hyvä perse edesauttaa kontaktin luomista vastakkaiseen sukupuoleen enemmän kuin rohkaisuryypyn ottaminen.

Vierailija
25/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne osoite ja kerro, että vain yhtä oikeaa, muut älköön vaivautuko.

Helppoa, se oikea kipittää luoksesi. Näin se menee.

Vierailija
26/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideana on siis sellainen, että voisin olla ulkoisilta ja henkisiltä ominaisuuksiltani sem verran viehättävä, että deittailun ja kumppanin etsimisen saisi puristettua aivan minimiin. En nimittäin vain jaksaisi alkaa mihinkään deittailemiseen ja uusien ihmisten tapailuun. Parasta olisi sellainen, jos riittäisi yhden ihmisen kanssa yhdet treffit ja se olisi siinä.

Tuohan on täysin utopistinen ajatus, että nettitreffeillä voisi tärpätä heti, vain siksi ettei viitsi etsiä kauempaa. Luuletko, että muillakaan tärppää noin vain? Kyllä se vähän vaivaa ja tuuria vaatii. Ei kai kukaan siellä huvikseen jaksa aloittaa koko ajan uutta keskustelua, mutta sitä se vaatii että edes joku hyvä voi löytyä. Toiseksi, itseään ei voi muuttaa miksikään saadakseen kumppanin. Jos teeskentely onnistuisikin, suhde alkaisi rakoilla siinä vaiheessa, kun oma itsesi (joka varmaan on ihan riittävä) alkaa paljastua. Myös kärsimättömyys todennäköisesti näkyy negatiivisesti. Ja et kai itsekään ketä tahansa ota?

Vierailija
27/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yllätyksekseni aina saanut hyvin miehiä ja aina vaan saisin jos tahtoisin ja olen jo liki nelikymppinen.

Olen:

- 161 cm

- n. 57 kg

- vaalea ohuthiuksinen, hiukset kihartuvat

- pienirintainen

- herkkä ja pohdiskeleva

- hoivaviettiä löytyy

- välillä vähän ressukka

- amk-koulutus

- koko aikuisikäni ollut työelämässä

- luova ja mielikuvitusrikas

- vastuuntuntoinen

- en absolutisti mutten hirveästi viinalla läträä

- empaattinen ja haluan olla kaikille ystävällinen

- kiltti, joskus liiankin

- joustava ja sopuisa

- tykkään lukea kirjoja, tehdä käsitöitä, surffailla netissä, käydä lenkillä, tavata kavereita, kuunnella musiikkia, tehdä kotitöitä ja ruokaa, tavallisia asioita

- yritän nähdä ihmiset ja maailman positiivisessa valossa

- usein olen aika pelokaskin ja arka

Itselleni suosio miesten keskuudessa on yllättävää, en olisi uskonut kun en ole isotissinen itsevarma viettelijätär vaan ihan jotain muuta. Uskon että ihan jollain muullakin olemuksella ja tyylillä voi miesten huomiota saada!

Vierailija
28/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yllätyksekseni aina saanut hyvin miehiä ja aina vaan saisin jos tahtoisin ja olen jo liki nelikymppinen.

Olen:

- 161 cm

- n. 57 kg

- vaalea ohuthiuksinen, hiukset kihartuvat

- pienirintainen

- herkkä ja pohdiskeleva

- hoivaviettiä löytyy

- välillä vähän ressukka

- amk-koulutus

- koko aikuisikäni ollut työelämässä

- luova ja mielikuvitusrikas

- vastuuntuntoinen

- en absolutisti mutten hirveästi viinalla läträä

- empaattinen ja haluan olla kaikille ystävällinen

- kiltti, joskus liiankin

- joustava ja sopuisa

- tykkään lukea kirjoja, tehdä käsitöitä, surffailla netissä, käydä lenkillä, tavata kavereita, kuunnella musiikkia, tehdä kotitöitä ja ruokaa, tavallisia asioita

- yritän nähdä ihmiset ja maailman positiivisessa valossa

- usein olen aika pelokaskin ja arka

Itselleni suosio miesten keskuudessa on yllättävää, en olisi uskonut kun en ole isotissinen itsevarma viettelijätär vaan ihan jotain muuta. Uskon että ihan jollain muullakin olemuksella ja tyylillä voi miesten huomiota saada!

En ainakaan miehenä pidä yhtään outona suosiotasi. Mies kuitenkin yleensä haluaa tuntea itsensä mieheksi, ja sinun seurassasi se luultavasti onnistuu. Sinulla on herkkiä ja empaattisia luonteenpiirteitä, jolloin miehen suojeluvaisto herää. Useimmat miehet ovat sinua pidempiä. Vastuuntunto ja joustavuus tekevät olemisen kanssasi sujuvaksi.

Vierailija
29/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että aikuiselle miehelle sillä hoikkuudella ei juurikaan ole merkitystä. Monet jopa tykkäävät, jos on hyllyvää. Oleellista kuitenkin on, että miehellä on naisen kanssa hyvä olla, kokee hyväksyntää ja tukea. Arki sujuu ja naisella on pää tasapainossa eli ei saa mitään kilareita tyhjästä. Moni arvostaa myös mielenkiintoista juttuseuraa ja yleensä naiset, jotka pitävät seksistä oman miehensä kanssa ovat olleet pidettyjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi