Kertokaa mulle rehellisesti, millainen naisen pitäisi olla saadakseen parisuhteen
Kyseessä on siis yli 30-vuotias nainen. Millainen naisen pitäisi olla, jotta voisi saada parisuhteen vähällä vaivalla? En jaksaisi alkaa mitään deittailurumbaa ja kissa-hiiri-leikkiä, mutta haluaisin rakkauden elämääni. Olisi kivaa, jos eka tapaamani henkilö olisi se oikea.
Millainen mun pitäisi olla (iästäni huolimatta), jotta se mahdollinen potentiaalisten kumppaneiden pooli olisi mahdollisimman iso?
Kommentit (29)
En osaa sanoa. Kulttuurissa on juuri nyt suunnaton taantumus parisuhdeelämän perustamisen suhteen. Meidän täytyy alkaa miettimään uusia käyttäytmismalleja nykyisten nettihössötysten ja baarihuorailuiden sijaan.
Onko Suomessa matchmakereita eli sellaisia, jotka etsisivät itseni puolesta sopivan kumppanin mulle? Tähän asiaan varmaan osittain liittyy sekin, että olen bi ja luopunut toivosta saada suhdetta naisen kanssa (koska sain ihastukseltani pakit ja naiset näyttävät olevan todella haastavia kohteita) ja miehet eivät puolestaan kovinkaan paljoa kiinnosta fyysisessä mielessä, mutta haluaisin jonkun poikaystävän sosiaalisista syistä. En nyt ihan kulissia, mutta jonkun, jonka kanssa tulisin toimeen. Ex-miehenikin oli vähän vastaava, kun siis avioliittomme oli pelkkä kulissiliitto.
Mulle tulee aloituksesta sellainen kuva, että sä ajattelet kelpuuttavasi kenet vaan itsellesi, kunhan hän kelpuuttaisi sinut. Sehan on tuurista kiinni, sattuuko uusi tuttavuus kihelmöimään molemmila ja mieluiten molemmilla hyvällä tavalla. Aika moneen sammakkoon piti itse törmätä ennen kuin löysin tuon oman puoliskoni, mutta kyllä se kannatti.
Eli pelkkä parisuhde ei riitä vaan toisen osapuolen täytyy olla "se oikea"? Saisikohan deittailuunkin jonkin aktiivimallin
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Oon hoikka, mutta toki voin pistää vielä paremmaksi.
Naisen pitää olla hyvännäköinen ja sillä pitää olla hyvä perse. Näillä reunaehdoilla saa parisuhteen.
No helpoitenhan saa parisuhteen aikaiseksi olemalla kiltti siinä mielessä että unohtaa vastapuolen viat, tuhma siinä tietyssä mielessä, mukautuvainen että hyväksyy vastapuolen tavat ja erikoisuudet ja positiivinen että löytää hyviä puolia.
Tiiä siitä sitten miten onnellinen ite olet semmoisella sopeutumisella.
Hoikkuudesta, pitkistä hiuksista ja klassisesta tyylistä on apua. Luonteen pitäisi olla uskollinen ja empaattinen, hyvästä huumorintajusta ja älykkyydestä saa plussaa. Pitäisi olla aktiivinen tekemisissään ja utelias kaikkea uutta kohtaan, koska mielipiteetöntä ja passiivista ihmistä ei viitsi raahata perässään.
Tietysti asiaa auttaa, jos nainen itse on aloitteellinen kiinnostavia miehiä kohtaan. Siis niin, että mieskin sen aloitteelisuudeksi tajuaa. Tämä tuntuu olevan naisille kovin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Oon hoikka, mutta toki voin pistää vielä paremmaksi.
Eiköhän se riitä. Voit valita kenet haluat.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla hyvännäköinen ja sillä pitää olla hyvä perse. Näillä reunaehdoilla saa parisuhteen.
Miten määrittelet tarkemmin hyvännäköisyyden ja hyvän perseen? Mulla on luonnostaan melko ulkoneva peppu, mutta en sen hyvyydestä muuten tiedä. Hiukset ovat pitkät ja paksut ja olen melko sopusuhtainen. Mutta haluaisin parantaa "tasoani" kaikilla tavoilla.
Sun pitää olla ihana ja välittää oikeasti.
Nainen jolla on projekti ja treffit kuin työhaastattelu, ei kiinnosta ketään.
Vie mieheltä jalat alta.
Mies. kirjoitti:
Hoikkuudesta, pitkistä hiuksista ja klassisesta tyylistä on apua. Luonteen pitäisi olla uskollinen ja empaattinen, hyvästä huumorintajusta ja älykkyydestä saa plussaa. Pitäisi olla aktiivinen tekemisissään ja utelias kaikkea uutta kohtaan, koska mielipiteetöntä ja passiivista ihmistä ei viitsi raahata perässään.
Tietysti asiaa auttaa, jos nainen itse on aloitteellinen kiinnostavia miehiä kohtaan. Siis niin, että mieskin sen aloitteelisuudeksi tajuaa. Tämä tuntuu olevan naisille kovin vaikeaa.
Olen kyllä luonteeltani mainitsemasi kaltainen, tosin uusien ihmisten seurassa olen hyvin ujo ja kohteliaan diplomaattinen, joten musta saa helposti mielipiteettömän ja nössön vaikutelman. En ole aloitteellinen.
^ja siis olen hoikka, pitkähiuksinen ja tyyliltäni klassinenkin, mutta muuten nössö ja ujo hissukka.
Pitää olla oma itsensä. Nainen menisi vaihtoon jos ihastuisin johonki esitykseen ja se myöhemmin paljastuisi.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Sun pitää olla ihana ja välittää oikeasti.
Nainen jolla on projekti ja treffit kuin työhaastattelu, ei kiinnosta ketään.
Vie mieheltä jalat alta.
Olen vilpitön ja tavallaan avoinkin, mutta uusien ihmisten seurassa varovainen ja varautunut. Itsetuntoni on erittäin huono.
Nettideitti on vastaus. Kun aikasi juttelet miesten kanssa, niin osaat kyllä kuukauden viestittelyn jälkeen poimia rusinat pullasta. Minulla ainakin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Olen kyllä luonteeltani mainitsemasi kaltainen, tosin uusien ihmisten seurassa olen hyvin ujo ja kohteliaan diplomaattinen, joten musta saa helposti mielipiteettömän ja nössön vaikutelman. En ole aloitteellinen.
"En ole aloitteellinen."
Kannattaisi olla, jos hyvän miehen mielii tuossa iässä saada.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa matchmakereita eli sellaisia, jotka etsisivät itseni puolesta sopivan kumppanin mulle? Tähän asiaan varmaan osittain liittyy sekin, että olen bi ja luopunut toivosta saada suhdetta naisen kanssa (koska sain ihastukseltani pakit ja naiset näyttävät olevan todella haastavia kohteita) ja miehet eivät puolestaan kovinkaan paljoa kiinnosta fyysisessä mielessä, mutta haluaisin jonkun poikaystävän sosiaalisista syistä. En nyt ihan kulissia, mutta jonkun, jonka kanssa tulisin toimeen. Ex-miehenikin oli vähän vastaava, kun siis avioliittomme oli pelkkä kulissiliitto.
Jaa a. Ongelmahan tuossa on että tiiätkö itekkään millaista haluat? Siis noin realistisesti ottaen, miljonäärit poikamiehet jotka hyväksyy polygamian on vähän harvassa näin suomen mittapuulla.
Ideana on siis sellainen, että voisin olla ulkoisilta ja henkisiltä ominaisuuksiltani sem verran viehättävä, että deittailun ja kumppanin etsimisen saisi puristettua aivan minimiin. En nimittäin vain jaksaisi alkaa mihinkään deittailemiseen ja uusien ihmisten tapailuun. Parasta olisi sellainen, jos riittäisi yhden ihmisen kanssa yhdet treffit ja se olisi siinä.