Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäinen nainen, miten reagoisit jos...

zeroconfidence
01.05.2018 |

...tapahtuisi näin?

Olimme vappuna ulkona ystävien kanssa, ja huomasin ravintolassa yksin istuvan naisen joka joi vettä ja katseli koko illan haikean oloisena ikkunasta ulkona käveleviä ihmisiä. Olisin halunnut toivottaa hänelle hyvää vappua ja ehkä halatakin jotta hänelle olisi tullut hyvä mieli. Itsellenikin tuli hyvä mieli kun naispuoliset ystäväni halailivat minua.

Olen ikävä kyllä lyhyt ja hintelä, kolmevitonen, aika nörtin näköinen mies jolla ei ole itseluottamusta ollenkaan. En siis takuulla olisi yrittänyt "pokata". En kuitenkaan käyttäydy oudosti (paitsi että olen ujo ja saatan punastella), käyn suihkussa ja näytän siistiltä.

Miten olisit reagoinut tässä tilanteessa?

Toivon rehellisiä mutta kuitenkin asiallisia vastauksia. Ei ole väliä minkä ikäinen olet tai miltä näytät, jos olet yksinäinen niin toivon että vastaat. Kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuohon olisi sopinut joku tän tyylinen kommentti, että "moi, oon just lähdössä kavereiden kanssa eteenpäin, mutta näin sut tässä ja näytit vähän yksinäiseltä ja haikealta/surulliselta, niin ajattelin että saako sua halata ennen kuin jatkan matkaa jos se vaikka vähän ilahduttaisi?" Mä oisin varmaan piristynyt ja halannut, etenkin jos (kuten aloittaja vihjasi) tyyppi ei minua muuten mitenkään kiinnostaisi, mutta olisi ystävällinen ja miellyttävä lähestyä (ei ole kännissä, ei haise ym.), ja tietäisin että hän on kuitenkin lähdössä pois eikä jää roikkumaan kiusaksi sen enempää. Ja joskus oon varmaan itsekin tehnyt tuota jollekin jossain vastaavanlaisessa tilanteessa. Puhtaasti ystävällinen lähestyminen ilman taka-ajatuksia yleensä tekee pelkkää hyvää, vähän niinku sellanen positiivinen ihmiskontakti nyt yleensäkin. Mua ei haittaisi halata mukavaa ihmistä :)

En kyllä tajua tuota että ollaan heti antamassa korvatillikkaa, jos tullaan juttelemaan tai kysymään. Todella epäasiallista. Jos väkisin tullaan rutistelemaan niin sitten minun puolestani, mutta kyllä meillä päin puheeseen on tapana vastata puheella.

Vierailija
22/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntemattomia en halua halata". Sitten kuitenkin loppuillasta otetaan sen jonkun random alfan mulkkua sisään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jutella ja toivottaa hyvää vappua. Halaamaan en vierasta suoraan lähtisi. Vaikka onpa mua kiitetty tanssipaikalla mukavasta tanssista halauksella ja en ole sitä asiallisesti käyttäytyvältä siistiltä mieheltä tehtynä ole pahana pitänyt. Muutenkin ihmisten kannattas jutella enempi vieraampien kanssakin. Mä ainakin ilahdun ystävällisestä sanailusta.

Vierailija
24/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti sanottuna.

Se ratkaisee kuka olet naisen silmissä.

Jos olet niin komea ja suosittu ettei nainen kuvittelekaan että haluaisit häneltä jotain (=seksiä), on aika hyvä todennäköisyys että saat positiivisen reaktion. Jos olet itsevarma ja käyttäydyt rennosti, vielä parempi.

Jos sen sijaan olet ujo ja epävarma etkä kovin miehekäs, niin todennäköisyydet alkaa olemaan sua vastaan.

Onhan se masentavaa kun jo vilpitön ajatus ilahduttaa on sellainen jota ei sulta haluta...mutta semmoista se on.

Vierailija
25/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toughworld kirjoitti:

Rumasti sanottuna.

Se ratkaisee kuka olet naisen silmissä.

Jos olet niin komea ja suosittu ettei nainen kuvittelekaan että haluaisit häneltä jotain (=seksiä), on aika hyvä todennäköisyys että saat positiivisen reaktion. Jos olet itsevarma ja käyttäydyt rennosti, vielä parempi.

Jos sen sijaan olet ujo ja epävarma etkä kovin miehekäs, niin todennäköisyydet alkaa olemaan sua vastaan.

Onhan se masentavaa kun jo vilpitön ajatus ilahduttaa on sellainen jota ei sulta haluta...mutta semmoista se on.

Hurjaksi menee jos ihmisten ilahduttamisessakin (tai no sen yrittämisessä) on naamaraja joka pitää ylittää että saa lähestyä ja puhua.

Parempi vaan jatkossakin käyttää seuraavaa hyväksi todettua kaksiportaista menetelmää.

1. haluatko naiselta seksiä?

- jos vastaus on ei, älä mene jutuille

2. oletko komea ja suosittu mies?

- jos vastaus on ei, älä mene jutuille