Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäinen nainen, miten reagoisit jos...

zeroconfidence
01.05.2018 |

...tapahtuisi näin?

Olimme vappuna ulkona ystävien kanssa, ja huomasin ravintolassa yksin istuvan naisen joka joi vettä ja katseli koko illan haikean oloisena ikkunasta ulkona käveleviä ihmisiä. Olisin halunnut toivottaa hänelle hyvää vappua ja ehkä halatakin jotta hänelle olisi tullut hyvä mieli. Itsellenikin tuli hyvä mieli kun naispuoliset ystäväni halailivat minua.

Olen ikävä kyllä lyhyt ja hintelä, kolmevitonen, aika nörtin näköinen mies jolla ei ole itseluottamusta ollenkaan. En siis takuulla olisi yrittänyt "pokata". En kuitenkaan käyttäydy oudosti (paitsi että olen ujo ja saatan punastella), käyn suihkussa ja näytän siistiltä.

Miten olisit reagoinut tässä tilanteessa?

Toivon rehellisiä mutta kuitenkin asiallisia vastauksia. Ei ole väliä minkä ikäinen olet tai miltä näytät, jos olet yksinäinen niin toivon että vastaat. Kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytteen olisit saanut seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
2/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilahtunut hyvän vapun toivotuksista, mutta halaamisyrityksestä karjaissut vihaisesti. En tykkää halata ketään. Aika kömpelöä muutenkin yrittää halata istuvaa ihmistä, minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toivottaisi hyvää vappua niin hymyilisin ja toivottaisin sitä samaa. Ihan tuntemattomia en kuitenkaan halua halailla.

Vierailija
4/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa olisit varmaankin saanut korvatillikan. Kannattaa edes kysymällä varmistaa onko surkeen näköisellä oikeasti surkea olo, vai onko se vaan uppoutunut omiin nostalgisiin ajatuksiinsa.

Vierailija
5/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua voi toivottaa, mutta halailemaan ei sovi ruveta ilman lupaa.

Ihan sama millainen olet.

Vierailija
6/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo-kampanjan twitteri alkaisi taas laulamaan hoosianna. Stop! Pysy aloillasi, älä lähesty.

Vierailija
7/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut ilahtua, jos olisit istunut mua vastapäätä, katsonut ystävällisesti silmiin ja kysynyt miten menee? Sitten kuunnellut hetken jos olisin halunnut puhua ja olisit vielä toivottanut hyvät vaput. Tästä olisi oikeasti tullut hyvä mieli. Ja jos olisi juttu luistanut hyvin niin sitten se halauskin, mutta ei heti alkuun. 

Vierailija
8/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kannata tuntemattomille mennä puhumaan, varsinkin jos on sellainen Alemman Tason Mies niin kuin ap kertoo olevansa, kyllähän siitä ajatellaan vain kaikkea negatiivista. Ja muutenkin kannattaa mieluummin olla vappuna kotona niin säästyy rahaa, se raha ja varallisuus on kuitenkin tärkein asia nuoren miehen (tai minkä tahansa ikäisen) miehen elämässä.

Vierailija
9/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu ok, halailu ei. 

Vierailija
10/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuseuraa voi tarjota ja vappua toivottaa. Halaamisesta voi kysyä. Itse muutin 19-vuotiaana 800 km:n päähän uudelle paikkakunnalle opiskelemaan enkä tuntenut ketään sieltä. Lähimmät tutut ihmiset olivat todella kaukana. Istuin varmasti juuri noin baarissa joskus.

Minä en muuten arvioi ihmisiä niin, etteikö lyhyen ja hintelän miehen charmi voisi toimia.

Vierailija
11/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DarkFear kirjoitti:

Eihän sitä kannata tuntemattomille mennä puhumaan, varsinkin jos on sellainen Alemman Tason Mies niin kuin ap kertoo olevansa, kyllähän siitä ajatellaan vain kaikkea negatiivista. Ja muutenkin kannattaa mieluummin olla vappuna kotona niin säästyy rahaa, se raha ja varallisuus on kuitenkin tärkein asia nuoren miehen (tai minkä tahansa ikäisen) miehen elämässä.

STOP! Nyt mars takaisin S24/ Sinkut-palstalle. Kuka sut on päästänyt irti?

Vierailija
12/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli haikea muista syistä kun yksinäisyyttään. En haluaisi tulla lähestytyksi siksi, että näyttäisin surulliselta ja tullaan säälittelemään, vaan ihan muista syistä. Jos säälittää tai vituttaa niin voi jäädä omaan porukkaansa fiilistelemään paremmuuttaan. Sen lisäksi halaus tuntemattomalta mistä tahansa syystä tuntuisi tosi epämiellyttävältä.

Vierailija
13/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietystikään olisi halaillut ilman lupaa, tai edes ehdottanut sellaista. Mutta jos olisi tilanteeseen sopinut ja tuntunut että siitä on iloa...

Mutta joo, ehkä olen vähän idealisti.

Parempi olla vain omien kavereiden seurassa ja olettaa että toinen haluaa olla rauhassa "ellei toisin todisteta".

Vierailija
14/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet romanttinen mies, sunlaisia on harvassa.

Naiset eivät mene ravintolaan tuijottamaan surullisena ikkunasta.

Niiden surullisten naisten ilkeät miehet ovat vessassa.

Olen tuijottanut surullisena ravintolan ikkunasta.

Sinkkuna katson iloisena ja kiinnostuneena ikkunaa.

Mieti uudelleen, missä naisesi voisi olla.

Vierailija
15/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän vapun toivotus olisi ollut täysin ok. Parhaimmillaan sellainen voi vaikka pelastaa jonkun elämän, pahimmillaan aiheuttaa pientä kyräilyä.

Vierailija
16/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

zeroconfidence kirjoitti:

En tietystikään olisi halaillut ilman lupaa, tai edes ehdottanut sellaista. Mutta jos olisi tilanteeseen sopinut ja tuntunut että siitä on iloa...

Mutta joo, ehkä olen vähän idealisti.

Parempi olla vain omien kavereiden seurassa ja olettaa että toinen haluaa olla rauhassa "ellei toisin todisteta".

Mä kyllä ilahdun, mikäli olen yksin jossain ja joku "uskaltaa" tulla juttelemaan. Jos siis ei ole mikään deeku/hörhö (mä olen näille magneetti :D). Mutta tosiaan fyysistä kosketusta vasta, kun on lupa. Eli ihan mielelläni sinun kanssa olisin jutellut :) 

Vierailija
17/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DarkFear kirjoitti:

Siis kyllähän se asia on just niin kuin Darkfear sanoo.

Että jos on sellainen AT-tason mies, niin eihän sitä kannata mennä naisille puhumaan. Ja jos ei niitä omia kavereita ole niin ei sinne baariin kannata mennä kun yksinäisestä miehestä sitä vasta ajatellaankin pelkkää negatiivista.

Vierailija
18/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on kaunis ja lämmin kirjoitus.

Vierailija
19/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä sydän ja tämä oli kiva kirjoitus. Itse ilahtuisin tuollaisesta, enkä olettaisi, että olisit "iskulla".

Vierailija
20/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan se minä? Olivajaa tunti ns. omaa aikaa, istuin kaikessa rauhassa kahvilassa ja nautin siitä, että olen yksin, kukaan ei puhu minulle, kukaan ei tarvitse mitään.