Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Vilttiketju viikko 17**

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sitten pukkas vielä tulehduskin kaikenkukkuraksi ja olin yhden yön antibiootti tiputuksessa ja seuraavana päivänä kotiin. Nyt syön kahta antibioottia ja kuumetta vieläkin. Maha menee sekasin noista lääkkeistä. Meikäläisen vappu on sitten sängyn pohjalla:( Pahoittelut tädin uhriksi joutuneille. Mulla venyy ainakin toi uudelleen yrittäminen kun on näitä vastoin käymisiä kokoajan ja elimistö huonossa kunnossa. Nyt aion parannella kunnolla itteni ennenkun edes mietin mitään yrityksiä. Vaikka siel naistenklinikalla kyllä kirpas ne vastasyntyneiden itkut, kun jostain kuului välillä. Ja mietin vaan että jos sitä toista ei koskaan tuu:(

Mutta nyt lähden kattomaan videota.

Vierailija
42/42 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun tulehduksenkin vielä sait... Koitahan hoidella itseäsi hellästi kuntoon. Hali täältä.

Mietin eilen että mitähän oireita mulla oli sillon tammikuussa kun viimeksi elättelin toivoa raskaudesta. Kirjoitin ne kaikki silloin käsin ylös, mutta tädistä turhautuneena heitin ne kaikki silloin roskiin. Harmitti, koska olisin halunnut verrata tän kierron oireita niihin. Sitten tajusin että tälle vauvapalstallehan ne tuli silloin kaikki kirjoitettua... joten eikun hakua käyttämään. Joitakin samoja oireita mulla oli silloin, mut sillon ne oli voimakkaampia ja alkoi aikaisemmin. Samoin silloin oli jotain oireita mitä ei ole nyt ollenkaan, ja toisinkin päin. Pidän sitä ihan positiivisena merkkinä, koska silloinhan ne menkat alkoi ja ihan ajallaan... Mutta katsellaan. Kaikki on mahdollista ja mieli on tyyni oli tulos mikä tahansa.

En oikein edes tajua miten silloin niin onnessani hehkuttelin ja annoin toiveiden nousta, vaikka kaikki oireet käytännössä kertoi tädin tulosta... no, naisen mieli on hassu joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla