Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille tsemppiä huomiseen ja vauvan jo saaneille onnea!! Ihanaa että ensi viikolla on jo meidän kuukausi! Kyllä aika on mennyt äkkiä!

Genoveffa: Esikoisen painoarvio oli viikoilla 35+3 2800g ja syntymäpaino oli (39+3) 3715g. Eli melkein kilo oli tullut kuukaudessa sitten lisää painoa.

Kävin neuvolassa tänään. Kaikki oli ok. Painoakaan ei ollut paljoa tullut lisää. Huomenna olis sitten viimenen lääkärikäynti.

Ulkona ollaan tänään oltu, ikkunoita ajattelin ruveta vielä pesemään jos into pysyy yllä.

Jaksamista kaikille näille viimeisille viikoille/päiville!

äiskä-04 rv 35+1

Vierailija
22/26 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista maanantaipäivää! Tosta otsikosta se jo selviääkin, miksi Minttulilla on tänään suu korvissa... Mulla oli kutinaa reilu viikko sitten, se meni ohi parissa päivässä eli ei onneksi ollut mitään raskaushepatoosia, mutta sen vuoksi kävin tänään äippäpolilla kontrollikäynnillä. Satakunnan Keskussairaalassahan on sellainen käytäntö, että sukupuolta ei kerrota, mutta tämä nuori naislääkäri ihan kysyi multa ultratessaan, että haluaisinko tietää sukupuolen. Ja poika sieltä on tulossa! Heti tietysti piti soittaa tulevalle iskällekin ja tottakai kävin ostamassa söpön Teräsmies-collegepuvun meidän pikkumiehelle. Jotenkin vauva tuntuu todellisemmalta nyt kun tietään sukupuolenkin, vaikka pääasiahan on, että kaikki tuntui olevan kunnossa sekä vaavilla että minulla. Kohdunkaulaa oli jäljellä 2-3 cm, kohdunsuu oli sormelle auki eli mistäpä sitä tietää, koska sitä meikäläinenkin synnärille suuntaa... Onnittelut Skywavelle ja paljon tsemppiä Emmille synnytykseen, perässä tullaan me muutkin toukokuiset...

Minttuli79 36+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!! mulla ei kokemusta poika-odotuksesta. =) saitko tietää kui iso vauva on tällä hetkellä?

utelias m_s

Vierailija
24/26 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika-uutisen johdosta:)

Just eilen miehen kanssa puhuttiin, että nyt kun on jo näille viikoille sukupuolta kysymättä selvitty, niin säilytetään jännitys loppuun asti! Eli jos nyt meikäläinen jostain syystä ultraan pääsisi, niin enpä meinaa sukupuolta kysyä:)

Vierailija
25/26 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tieto, että vauvat kasvavat viimeisen kuukauden aikana n. 200 g viikossa. Olisinko Vau-kirjasta lukenut, en ole ihan varma... Omani oli viime viikolla 2200g. Viikkoja oli silloin 34.

Kevis rv 35

Vierailija
26/26 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan onnitteluista. En saanut tänään painoarviota, mutta silloin pääsiäissunnuntaina, kun viikkoja oli 35+4, arvioitiin painoksi 2800 g. Kuinkahan isoksi se jässikkä ehtii vielä kasvaa, jos menee vaikka parilla viikolla yli lasketun ajan? Yli 4 kg, jos tosiaan tulisi tuo 200 g viikossa lisää! Apua, miten mä sen ulos saan?!