ostaistteko vihreän takin, trenssin?
vai säästääkö johonkin klassisempaan rahat, esim. Burberry
Kommentit (13)
tää on puhtaan vihreä, mutta mietin vielä, Burberryyn joutuu ainakin pari vuotta säästämään.
ap
Kuka hullu säästää vuosikaudet johonkin takkiin...
Ostat sen, mihin sulla on varaa, tai jätät ostamatta. Helppo nakki.
Näin eräällä tummaveriköllä puhtaan vihreän takin ja tuli pakkomielle siihen, itse en ole kyllä tumma.,
ap
Eikös Burberryn trenssi ole ikuinen jos pysyy painossaan?
ap
Säästä pari vuotta. Sitten olet jo kyllästynyt siihen takkiin. Ihastu johonkin vielä kalliimpaan. Säästä pari vuotta ja huomaat, että et tarvinnut takkia ollenkaan. Tarvitsetkin auton, säästät pari vuotta jne.
Loppujen lopuksi olet rikas. Plääh, osta se takki, johon on varaa.
Itse käytän tosi vähän vihreitä vaatteita mutta on siinä monia hyviä sävyjä. Hyviä on äsken mainittu tummempi sävy tai sitten smaragdinvihreä.
Minkälaiseen takkiin pitää säästää pari vuotta? Mä säästän pari vuotta johonkin autoon tai vastaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Burberryn trenssi ole ikuinen jos pysyy painossaan?
ap
Oletko mainonnnan ja kaupallisuuden uhri tai ainakin läpi tunkema? Burberry on vain yksi tuhansista ja taas tuhansista merkeistä. Sen sijaan, että hirttäytyisit ja jumittaisit, johonkin "the merkkiin", niin mieti enemmän, että mikä tai millainen takki sopisi juuri sinun tyyliisi.
Saatiin uusi hullu palstalle. Trenssihullu.
Ihan hyvä väri sekin on. Sama kuin musta tai tummansininen trenssi.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin uusi hullu palstalle. Trenssihullu.
Eikö itsensäpaljastajat perinteisesti pukeudu trenssiin?
Vihreää on montaa sävyä. En hankkisi mitään limen-, tai sinapinvihreää, mutta kaunis, tummempi sammaleenvihreä olisi ihan ok. Toki Burberry on aina varma valinta. Kannattaa panostaa laatuun.