Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä harmittaa, että meidän lapset on erinäköiset!

Vierailija
01.05.2018 |

Toinen on tummahiuksinen ja lyhyt, toinen vaalea ja ikäisekseen pitkä.

Me ollaan ristiverisiä, enemmän vaaleita. Toisen lapsen hiukset on vitivalkoiset ja toisella tummanruskeat, lähes mustat.

Vanhempani ovat tummia, mutta me kaikki lapset maantienharmaita.

Nyt mies on keksinyt että tämä harmittaa, koska ihmiset luulee ettei tumma ole hänen lapsi! Ei blondikaan mieheltä näytä. Viirut tummat silmät, miehellä isot siniset. Ärsyttää. Miten voi olla noin lapsellinen, että jaksaa tuosta valittaa??

Sanoin, että hän on vapaa tilaamaan isyystestin jota sitten näyttää kysyjille. Miehen mielestä olen outo kun sekoan kommentista.

Mielipiteitä??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaan kaunista että lapset ovat niin eri näköiset. Meillä kaikki on tulleet isäänsä ja ovat vaaleita mutta nuorin kaikista vaalein. Aivan säihkyvän siniset silmät ja ihan vaaleat hiukset.

Viestin perusteella voin päätellä ketä perheessänne palvotaan.

Aamen!

Vierailija
22/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan vaaleita ja lapsi on maito kahvin värinen ja mustasilmäinen ja mustatukkainen. Mitä väliä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää lapselle dna testi

Vierailija
24/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset samanvärisiä ja -rotuisia?

Vierailija
25/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan ristiverisiä, enemmän vaaleita. Toisen lapsen hiukset on vitivalkoiset ja toisella tummanruskeat, lähes mustat.

Nyt mies on keksinyt että tämä harmittaa, koska ihmiset luulee ettei tumma ole hänen lapsi! Ei blondikaan mieheltä näytä. Viirut tummat silmät, miehellä isot siniset. Ärsyttää. Miten voi olla noin lapsellinen, että jaksaa tuosta valittaa??

Sanoin, että hän on vapaa tilaamaan isyystestin jota sitten näyttää kysyjille. Miehen mielestä olen outo kun sekoan kommentista.

Mielipiteitä??

Sun olis kannattanu ne lapset tehdä miehes kanssa eikä käydä naapurissa.

Vierailija
26/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei (kai) harmita, mutta tuntuu kuitenkin usein nostavan esiin sen, että kuinka esikoinen on aivan hänen näköisensä ja kuopus ihan mun näköinen. Tämä on tietysti totta, mutta mua vähän häiritsee, kun hän sanoo välillä, että esikoinen on isin tyttö ja kuopus äidin tyttö. Muutenkin tuntuu olevan jotenkin kiintyneempi esikoiseen. Mulle molemmat ovat yhtä rakkaita. Ehkä tuo on olevinaan häneltä vitsi, mutta ehkä siinä on jonkinlainen puolitotuus. Varmaan monilla vanhemmilla on se suosikkilapsi, vaikka ei se ihan korrektia olisikaan.

Vierailija
27/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on yksi tummaihoinen kikkaratukkainen lapsi. Alkaa kyllästyttää miehen ihmettely. Ollaan kyllä molemmat vaaleita.

Olisi kannattanut miehen pestä vehkeet ennen lapsen tekoa.

Vierailija
28/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä??

Sun olis kannattanu ne lapset tehdä miehes kanssa eikä käydä naapurissa.

No heko heko, miten älykäs läppä.

Vierailija
29/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakotin miehen isyystestiin ihan vain, että tukkii turpansa. Sen verran loukkasi se vihjailu lapsen tummista hiuksista vaikka mies tietää, että esimerkiksi mun isälläni oli ennen harmaantumista lähes mustat hiukset ja äitinikin on luonnostaan vaaleanruskeahiuksinen enkä itsekään ole blondi vaan just se maantien värinen harmaavarpunen.

Vierailija
30/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pakotin miehen isyystestiin ihan vain, että tukkii turpansa. Sen verran loukkasi se vihjailu lapsen tummista hiuksista vaikka mies tietää, että esimerkiksi mun isälläni oli ennen harmaantumista lähes mustat hiukset ja äitinikin on luonnostaan vaaleanruskeahiuksinen enkä itsekään ole blondi vaan just se maantien värinen harmaavarpunen.

onhan se melko pieni hinta mielenrauhasta jos kaikki muu on kunnossa

tunteet eivät ole järkeviä ja joskus ne voi olla vaikeaa pitää kurissa

Vierailija
31/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun tapasin miehen veljet ensimmäistä kertaa, ihmettelin, miten kummassa samoista vanhemmista tulee niin erinäköisiä lapsia. Nyt kun kaikki ovat 30 vuotta vanhempia, heidät kyllä tajuaa veljeksiksi, jokaisen ulkonäkö on muuttunut samaan suuntaan.

Meidänkin lapset ovat ihan eri näkösiä ja eri luonteisia. Murrosiän jälkeen he ovat alkaneet muistuttaa toisiaan ulkonäön puolesta.

Vierailija
32/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan se melko pieni hinta mielenrauhasta jos kaikki muu on kunnossa

tunteet eivät ole järkeviä ja joskus ne voi olla vaikeaa pitää kurissa

Niin, tuossakin nainen varmaan jaksaa muistuttaa miehelleen vähän väliä, miten tämä ei luota häneen. Samaan lauseeseen voikin vielä sanoa, että pettäjät yleensä epäilevät, joten mahtaako miehellä olla jotain tunnustettavaa. Kun niitä tunteita voi olla vaikea pitää kurissa.

Vierailija
33/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on teidän murheet.

Vierailija
34/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo mies sinulla.

Meillä on vaaleahiuksinen lapsi, jolla ruskeat silmät. Molemmat vanhemmat ruskeahiuksisia, toisella ruskeat silmät. Molemmilla vanhemmilla sekä vaalea- että ruskeahiuksisia sisaruksia.

Meillä vanhemmilla molemmilla ruskeat hiukset, toisella ruskeat ja toisella siniset silmät.

Me lapset ollaan sitten kaksi blondia, toisella harmaat ja toisella vihreät silmät, ja yksi tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Ei siitä geenipuusta aina tiedä, mitä sieltä tulee ja miten kaukaa. Itselläni on iso-isovanhemmalta perittyjä hyvin selkeitä fyysisiä piirteitä. Hyppäsi jostain syystä 2 sukupolvea yli ja napsahti minuun. Sisaruksetkin jätti väliin!