Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä harmittaa, että meidän lapset on erinäköiset!

Vierailija
01.05.2018 |

Toinen on tummahiuksinen ja lyhyt, toinen vaalea ja ikäisekseen pitkä.

Me ollaan ristiverisiä, enemmän vaaleita. Toisen lapsen hiukset on vitivalkoiset ja toisella tummanruskeat, lähes mustat.

Vanhempani ovat tummia, mutta me kaikki lapset maantienharmaita.

Nyt mies on keksinyt että tämä harmittaa, koska ihmiset luulee ettei tumma ole hänen lapsi! Ei blondikaan mieheltä näytä. Viirut tummat silmät, miehellä isot siniset. Ärsyttää. Miten voi olla noin lapsellinen, että jaksaa tuosta valittaa??

Sanoin, että hän on vapaa tilaamaan isyystestin jota sitten näyttää kysyjille. Miehen mielestä olen outo kun sekoan kommentista.

Mielipiteitä??

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin aina halveksinut ihmisiä, jotka jatkuvasti miettii mitä muut ajattelee. Ehkä siksikin ärsyttää.

Ap

Vierailija
2/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoat kommentista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies sinulla.

Meillä on vaaleahiuksinen lapsi, jolla ruskeat silmät. Molemmat vanhemmat ruskeahiuksisia, toisella ruskeat silmät. Molemmilla vanhemmilla sekä vaalea- että ruskeahiuksisia sisaruksia.

Vierailija
4/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se asiaton kommentti ja aiheesta ap närkästyy. Kuka arvostelee lastensa ulkonäköä mitenkään?

Vierailija
5/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hänen mielestään tuo oli vaan kommentti. On sanunut tuosta aiemminkin.

Eilen oli joku vappupallomyyjä kysynyt mieheltä että "otatko kaverillekin?" Kun vaalea oli ensin valinnut pallon. Mies oli sitten korjannut että siskolle, ja myyjä (muka) katsonut epäuskoisena.

En ymmärrä miksi näitä minulle kertoo? Ja tuo isyystesti-kommentti kiukkuisesti sanottuna oli sitten se sekoaminen.

Ap

Vierailija
6/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin, mitä niin kamalaa siinä olisi, jos ihmiset ajattelisivat tummahiuksisen olevan jonkun toisen miehen lapsi.

On minuakin luultu lasteni äitipuoleksi. En tiedä miksi, no ei näytetä samalta, ehkä siksi, en todellakaan ole jäänyt asiaa miettimään. Mitä väliä jos niin luulevat?

Ap

Vierailija
7/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön periytyminen on mielenkiintoista. Itse olen vähän säälinyt salaa perheitä, joissa lapsukaiset ovat persoonattomalla tavalla samannäköisiä toistensa kopioita kuin lammaslaumassa. Silloin tulee mieleen että ehkä syystäkin serkkujen ja sisarusten avioliittoja ei ole aikoinaan kannustettu.. Sano miehellesi että ette ilmeisesti ainakaan ihan lähisukulaisia ole koska lapsissa näkyy upeaa geneettistä vaihtelua :) 

Vierailija
8/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan kaunista että lapset ovat niin eri näköiset. Meillä kaikki on tulleet isäänsä ja ovat vaaleita mutta nuorin kaikista vaalein. Aivan säihkyvän siniset silmät ja ihan vaaleat hiukset.

Vierailija
9/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman typerä mies sinulla. Hän siis olisi tyytyväinen, mikäli lapset olisivat hiuksiltaan kopioita toisistaan ja teistä, sellaisia harmaavarpusia maantienvärisine hiuksineen.

Vierailija
10/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman typerä mies sinulla. Hän siis olisi tyytyväinen, mikäli lapset olisivat hiuksiltaan kopioita toisistaan ja teistä, sellaisia harmaavarpusia maantienvärisine hiuksineen.

Kyllä! Sitähän tässä ihmettelen. Tylsät vaaleanruskeat/ maantienharmaat hiukset, tylsät tavallisen siniset silmät, ja vielä toistensa kopioita pitäisi olla.

Olen onnellinen lasteni puolesta jos hiustensa ja silmiensä värit säilyvät. Kauniit hiukset ilman mitään värejä..

Ap

Vierailija
11/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Sitähän tässä ihmettelen. Tylsät vaaleanruskeat/ maantienharmaat hiukset, tylsät tavallisen siniset silmät, ja vielä toistensa kopioita pitäisi olla.

Olen onnellinen lasteni puolesta jos hiustensa ja silmiensä värit säilyvät. Kauniit hiukset ilman mitään värejä..

Ap

Isompana ne hiukset pilataan kuitenkin, shokkiväriä ja sivukaljua.

Vierailija
12/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että huolenaiheesi on että kumman hiukset perinyt, minä saan pelätä saiko lapseni geenivirheen joka tuhoaa munuaiset keski-iässä. Periytyvyys 50% joten geeniarpa on heitetty. Tautia ei tietty silloin kun lapsi laitettiin alulle, eikä sitä voi parantaa tai seuloa kuin alkioseulonnalla vasta kun vanhempien oma geenivirhe on tiedossa ja julkisella ei tehdä moista. Useimmiten ei aiheuta ongelmia nuoruudessa, joten tieto nyt lisäisi tuskaa.

Vierailija
13/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on yksi tummaihoinen kikkaratukkainen lapsi. Alkaa kyllästyttää miehen ihmettely. Ollaan kyllä molemmat vaaleita.

Vierailija
14/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta saihan Michael Jacksonkin vaaleita lapsia ja muuttui itsekin lopulta valkoihoiseksi.

Vierailija
15/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen että huolenaiheesi on että kumman hiukset perinyt, minä saan pelätä saiko lapseni geenivirheen joka tuhoaa munuaiset keski-iässä. Periytyvyys 50% joten geeniarpa on heitetty. Tautia ei tietty silloin kun lapsi laitettiin alulle, eikä sitä voi parantaa tai seuloa kuin alkioseulonnalla vasta kun vanhempien oma geenivirhe on tiedossa ja julkisella ei tehdä moista. Useimmiten ei aiheuta ongelmia nuoruudessa, joten tieto nyt lisäisi tuskaa.

Kurja tilanne teillä mutta ei tässä oltu huolissaan lapsen hiusten väristä.

Vierailija
16/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies, ymmärrän että ottaa päähän. Ja mitä ihmeen väliä sillä on mitä joku muu ajattelee??

Vierailija
17/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaan kaunista että lapset ovat niin eri näköiset. Meillä kaikki on tulleet isäänsä ja ovat vaaleita mutta nuorin kaikista vaalein. Aivan säihkyvän siniset silmät ja ihan vaaleat hiukset.

Viestin perusteella voin päätellä ketä perheessänne palvotaan.

Vierailija
18/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin punatukkainen kun muilla perheenjäsenillä oli musta tukka. Äiti joutui selittelemään että isällä on punainen parta, sieltä se on tullut.

Keksikää tekin jotakin vastaavanlaisia suut tukkivia selityksiä, jos joku pässinpää sattuisi ihmettelemään. Mustat/vaaleat intiimikarvat, esim. Ja kysymys perään: haluatteko nähdä? Tai iskette silmää ja naureskelette että onkohan äippä käynytkin vieraissa, hohhohhoo. Vaatii tietty jonkinmoista itsetuntoa tällainen rankempi leikinlasku.

Vierailija
19/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo vieraissakäynti ei oikein naurata. Anoppi kun tummaemman lapsen silmiä ja hiuksia ihmetteli niin sanoin, että vihjaako minun käyneen vieraissa vai olevan adoptoitu. (Tuntevat tummapiirteiset vanhempani). Hiljeni anopin puolelta ihmettely.

Harmittaa miksi mies tällaista edes miettii. Olenko nainut juntin?

Tsemppiä sille jolla munuaisriski lapsella. Toivotaan ettei puhkea, ja että hoito olisi silloin jo erinomaista.

On minullakin ns oikeita ongelmia, mutta se ei tarkoita ettei arkiset jutut välillä ärsyttäisi myös.

Ap

Vierailija
20/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön periytyminen on mielenkiintoista. Itse olen vähän säälinyt salaa perheitä, joissa lapsukaiset ovat persoonattomalla tavalla samannäköisiä toistensa kopioita kuin lammaslaumassa. Silloin tulee mieleen että ehkä syystäkin serkkujen ja sisarusten avioliittoja ei ole aikoinaan kannustettu.. Sano miehellesi että ette ilmeisesti ainakaan ihan lähisukulaisia ole koska lapsissa näkyy upeaa geneettistä vaihtelua :) 

Mitä mä just luin?! Joo, voi todella olla syytäkin ettei sisarusten avioliittoja ole ikinä kannustettu! Ihan muistakin kun ulkonäöllisistä syistä..