Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla saat somekaverisi kateudesta vihreiksi?

Vierailija
01.05.2018 |

Antakaa hyviä vinkkejä. Haluan olla puheenaihe!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös. Laittakaa vinkkejä.

Vierailija
2/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, että lopetat someilun, koska olet hankkinut elämän. Monella somettajalla sitä ei ole.

Vierailija
4/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttämällä vattalihakseni

Vierailija
5/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin kukaan kertoo kadehtivansa, mutta ne muutamat kerrat syynä on ollut, että osaan nauraa itselleni. 

Vierailija
6/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin kukaan kertoo kadehtivansa, mutta ne muutamat kerrat syynä on ollut, että osaan nauraa itselleni. 

Tämä taito pitäisi olla kaikilla. Kun ikää tulee lisää, niin luonnollisista syistä kognitiiviset kyvyt heikkenevät ja pienistä mokista tulee arkipäivää. Jos niitä ei osaa ottaa huumorilla, on edessä synkkä vanhuus.

Vierailija
7/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kertoo kadehtivansa, niin silloin kateus ei ole syvää. Jos joku kadehtii tosissaan, ei hän siitä kateuden kohteelle hiisku.

Vierailija
8/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ihminen, ja haluan että kaikki muutkin ovat <3 Ei siis ole tarvetta vihreyttää ketään kateudesta.

Vierailija
9/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kertoo kadehtivansa, niin silloin kateus ei ole syvää. Jos joku kadehtii tosissaan, ei hän siitä kateuden kohteelle hiisku.

Näinpä juuri. On olemassa asioita, joista mulle voisi olla kateellinen, mutta yritän aina pitää niiden suhteen matalaa profiilia välttääkseni aiheuttamasta kateutta. Erityisesti somessa vältän kertomasta näistä asioista tai kertomasta asioista, jotka voisi yhdistää näihin asioihin. 

Vierailija
10/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisina hetkinä olen iloinen että olen autistinen, en ymmärrä kateutta.

Vierailija
11/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisina hetkinä olen onnellinen että olen alkoholisti, enkä tiedä mikä some on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi