Poliisi puhallutti minut, 0.49 promillea. Ei voinut minulle mitään, nauroin ja kaasutin pois
Olin tarkkaan laskenut, että juon alkoholia vain sen verran, että tulee maksimissaan 0.499 promillea. Puhalsin itse aamulla omaan alkometriin. Nauratti: tasan 0.499 promillea. Tiesin, että kohta tulisi hauskaa.
Ja siellähän kytät olivat vanhassa paikassa vappupäivänä. Niin ennustettavia. "Puhallus tähän!". Puuuuh! Äijä katsoo lukemia silmä pyöreinä. "Puhaltakaa uudestaan!" Puuuuh! "Te olette juoneet alkoholia!" "Alta 0.5 promillea." Äijä on hiljaa. Suljen ikkunan, kaasutin pois ja nauraa räkätän! 😂
Kake (nimi muutettu)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ja tuostako muka sait sulan hattuusi, Kake vai Katiko se olikin? Jos se mittari olisi tosella näyttänyt 0,499, niin se olisi automaattisesti pyöristynyt 0,5:een. Kuinka pitkä tauko oli kahden puhalluksen välillä? Yleensä odotetaan joku 10-15 minuuttia ennen toista puhallusta. Et muuten pysty laskemaan noin tarkkaan, paljonko johonkin tiettyyn aikaan veressäsi on alkoholia, sillä samakin elimistö voi eri tilanteissa polttaa alkoholin eri tavoin.
Toivon todella hartaasti, että jäät kiinni päihtyneenä ajamisesta ja että silloin nauravat konstaapelit. Kirjoittelet niin moukkamaisella tyylillä, että hävettää sinun puolestasi. Itsehän et osaa hävetä, eikö totta.
Ei siinä mitään pyöristellä. Lukema on se mikä se on. Olen itse puhaltanut 0,496
Sinkkumies
Oltiin lähdössä festareilta kotiin kaveriporukan kanssa ja lupasin ajaa takaisin. Kun aamulla oli krapulaa, niin kysyin portilta olevalta poliisilta, jotka olivat järjestystä valvomassa (kai) että voinko puhaltaa.
Odotin sitten tunnin, ennenkuin lähdin ajamaan. Tosin oma tunto oli aika hyvä, kun sanoin kavereille, että ehkä semmoinen 0,5 on, että joudutaan ehkä hetki odottelemaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kake (nimi muutettu) 45v elämämkoululainen, mitä hienoa on ajaa päihtyneenä?
Alta 0.5 promillea = ei päihtynyt.
Oletko kukkis? Lol!!!! 😂
Kake
Kake 45v (nimi muutettu) olen kukkis ja ylpeä siitä. Sinä olet lähestulkoon rattijuoppo
Taitaa nimen lisäksi olla promillet muutettu.
JimiHendrix kirjoitti:
mä puhalsin kerran kauppareissulla 3,65 promillea, joku paskapää oli soittanut poliisin perääni kaupasta! paskapäät sain ehdollista vankeutta ja kortti pois 3 kkdeksi. vittu miksi kyttäätte toisten elämää?
Kai säkin nauraa räkätit ja yritit kaasuttaa pois?
Ps. Onko nimesi muutettu?
Nykyään on tarkkuusalkometrit, ei aina viedä verille.
Ei vie. Kaveri veti kaksi isoa tuoppia baarissa ja oli kuskina. Ajettiin kilometri ja ratsiaan. Mittari näytti siinä 0,5 rajoilla. Kaveri sanoi, että juuri joi vain pullollisen olutta.
Poliisi katsoi mittaria, kaveria, mittaria ja sanoi sitten, että jatkakaa .. ei selvästi kiinnostanut lähteä mittailemaan sairaalalle promilleja.
No, se toka tuoppi ei ollut edes vielä imeytynyt kunnolla, eli yli olisi nasahtanut.
Tämä on sentään tositarina.
Sinkkumies