Poliisi puhallutti minut, 0.49 promillea. Ei voinut minulle mitään, nauroin ja kaasutin pois
Olin tarkkaan laskenut, että juon alkoholia vain sen verran, että tulee maksimissaan 0.499 promillea. Puhalsin itse aamulla omaan alkometriin. Nauratti: tasan 0.499 promillea. Tiesin, että kohta tulisi hauskaa.
Ja siellähän kytät olivat vanhassa paikassa vappupäivänä. Niin ennustettavia. "Puhallus tähän!". Puuuuh! Äijä katsoo lukemia silmä pyöreinä. "Puhaltakaa uudestaan!" Puuuuh! "Te olette juoneet alkoholia!" "Alta 0.5 promillea." Äijä on hiljaa. Suljen ikkunan, kaasutin pois ja nauraa räkätän! 😂
Kake (nimi muutettu)
Kommentit (27)
En usko, koska noissa tapauksissa vievät verikokeeseen.
Ai hurja!! Kyllä sä olet kova tyyppi. Vähän Matti Nykäsen tasoa...
Vierailija kirjoitti:
En usko, koska noissa tapauksissa vievät verikokeeseen.
Vain jos mittari on yli 0.5 promillea. Ei koskaan, jos on ali.
ap, kuuntelehan. Oikeassa elämässä poliisi odottaa ja pistää sut puhaltamaan uudelleen, kun on noin rajoilla, nähdäkseen mihin suuntaan lukema kehittyy.
Voisi ap:ta harmittaa jos poliisin alkometri näyttäisi 0,001 promillea enemmän kuin oma.
0/5. Tuossa tilanteessa olisi tehty uusintapuhallutus tai jopa pakotettu verikokeisiin
Vierailija kirjoitti:
ap, kuuntelehan. Oikeassa elämässä poliisi odottaa ja pistää sut puhaltamaan uudelleen, kun on noin rajoilla, nähdäkseen mihin suuntaan lukema kehittyy.
Juuri näin. Pienemmistäkin määristä.
Kake (nimi muutettu) 45v elämämkoululainen, mitä hienoa on ajaa päihtyneenä?
Jos mittari värähtää, niin joutuu uusintaan tai verikokeisiin, koska eivät tiedät onko humala nousussa vai laskussa
Vierailija kirjoitti:
Kake (nimi muutettu) 45v elämämkoululainen, mitä hienoa on ajaa päihtyneenä?
Alta 0.5 promillea = ei päihtynyt.
Oletko kukkis? Lol!!!! 😂
Kake
mä puhalsin kerran kauppareissulla 3,65 promillea, joku paskapää oli soittanut poliisin perääni kaupasta! paskapäät sain ehdollista vankeutta ja kortti pois 3 kkdeksi. vittu miksi kyttäätte toisten elämää?
Nyt se on todistettu: Hullulla on huvit halvat, idiootti nauraa itsekseen.
Hienointa, mitä Kake tietää, on ajaa kännissä.
Itse puhalsin kerran 4,9 promillea ja antoi mennä.
Jos on promilleja niin poliisi pyytää odottamaan ja puhalluttaa jonkun ajan kuluttua uudestaan varmistaakseen nouseeko vai laskeeko lukema. Eihän poliisi voi tietää onko joku ottanut illalla vai kesken ajoa. Eli tarinasi ei mene läpi tuollaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on promilleja niin poliisi pyytää odottamaan ja puhalluttaa jonkun ajan kuluttua uudestaan varmistaakseen nouseeko vai laskeeko lukema. Eihän poliisi voi tietää onko joku ottanut illalla vai kesken ajoa. Eli tarinasi ei mene läpi tuollaisenaan.
Tarina on tosi.
Kake
Ei kukaan poliisi noin toimi, huono oli.
Mut kiinnostaa, paljonko olit juonut ja millä aikavälillä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan poliisi noin toimi, huono oli.
Mut kiinnostaa, paljonko olit juonut ja millä aikavälillä?
En paljasta yksityiskohtia ettei joku ryhdy copycatiksi ja surkeasti epäonnistu. Itse tiesin, mitä teen. Ja sain röhönaurut. 😂
Kake
Ja tuostako muka sait sulan hattuusi, Kake vai Katiko se olikin? Jos se mittari olisi tosella näyttänyt 0,499, niin se olisi automaattisesti pyöristynyt 0,5:een. Kuinka pitkä tauko oli kahden puhalluksen välillä? Yleensä odotetaan joku 10-15 minuuttia ennen toista puhallusta. Et muuten pysty laskemaan noin tarkkaan, paljonko johonkin tiettyyn aikaan veressäsi on alkoholia, sillä samakin elimistö voi eri tilanteissa polttaa alkoholin eri tavoin.
Toivon todella hartaasti, että jäät kiinni päihtyneenä ajamisesta ja että silloin nauravat konstaapelit. Kirjoittelet niin moukkamaisella tyylillä, että hävettää sinun puolestasi. Itsehän et osaa hävetä, eikö totta.
Eipä ollut kummoinen tarina.