Mitä teette miehille jotka ottaa yhteyttä vuosien jälkeen?
Pari sitten tiiviisti vietin aikaan Treffipalstoilla. Nyt parin vuoden jälkeen sain yhtäkkiä viestiä mieheltä jota en ole nähnyt kahteen vuoteen. Toivotteli vappuja, suukonkuvia ym. Tuli yllätyksenä miten suhtaudutte, vastaatteko perisuomalaiseen tapaan että ’vastata pitää kun toinen kysyy’ ?
Kommentit (10)
En ota vakavasti. Jos juttu ei lähtenyt silloin aiemmin niin ei se lähde siitä nytkään.
sitä mäkin mietin, olin tosi kiinnostunut mutta toinen osapuoli oli vähän niin ja näin, peru kolmet treffit peräkkäin muutaman tapaamisen jälkeen. Taisin olla vaan varanainen.
En vastaa mitään, potut pottuina😂
Eivät ne ota.Ei niillä ole mun uutta puhelinnumeroa eikä sitä saa tiedustelusta.Proble solved.
Laita estoon ei-toivotus hlöt.
Lähetä valokuva itsestäsi ja jostain random-vauvasta. Kumpikin uupuneen näköisenä kuvassa.
Tekstissä sitten virkeästi juttelet iloisena, miten onkin kiva lähteä viihteelle just sun kanssa, kun olit aina niin vastuuntuntoisen oloinen. Laita mukaan kaikki mahdolliset puhelinnumerot, sähköpostiosoitteet, Twitter- ja Insta-tilit, mistä sut vaan voi tavoittaa.
Eiköhän se riitä karkottamaan tyypin.
Siis ottiko tämä mies yhteyttä treffipalstan kautta, eli olet sielä vieläkin, vai henkilökohtaisesti txt, mese, whtsp?
Mulla ei ole niinkään kokemusta treffipalstoista, mutta jos siellä olisi ollut paljon juttua jonkun kanssa, joka sitten häviäisi(ilmeisesti löydettyään jonkun minua paremman)pitkäksi aikaa, ja ottaisi taas yhteyttä muina miehinä, niin olisin kuin en huomaisi mitään. Jos taas mies ottaisi yhteyttä henkilökohtaisesti niin ettei hän tiedä minun parisuhdestatustani, niin vastaisin parin päivän viiveellä vain että hyvät vaput sinnekin.
Jos tuon jälkeen tulisi vielä viestejä, niin leikkisin hetken mukana, ja sitten jos mieheltä tulisi kyselyä parisuhteesta, sanoisin olevani niin onnellisessa suhteessa ettei mitään järkeä, tai jos hän pyytäisi ulos, niin laittaisin että ei taitaisi tuo parempi puolisko tykätä jos lähtisin, enkä muutenkaan ole yhtään kiinnostunut hänestä, kunhan kohteliaisuuttani olen vastannut kuulumitenkyselyihinsä.
Irl on muutaman kerran käynyt niin että mies on itse ensin pilannut omat mahiksensa tavalla tai toisella, ja sitten myöhemmin muka huomataan miten olinkin juuri sellainen jonka hän haluaa. Niin varmaan. Sellaisille olen vain sanonut että ikävä kyllä hän ei sittenkään ollut sellainen jonka minä haluan, vaan minulla on jo sellainen jonka halusin itse, ja joka halusi minut.
Ehkä seuraavalla kerralla oppivat tietämään kohtuullisemmassa ajassa ja ilman kolmansia pyöriä että mitä haluavat ;)
Vastaan, että viestisi tuli väärään numeroon. Sen verran fiksuja ovat olet, että ovat ymmärtäneet yskän. Mun numerossa ei ole enää ketään ketä viesti kiinnostaa.
Kinuski kirjoitti:
sitä mäkin mietin, olin tosi kiinnostunut mutta toinen osapuoli oli vähän niin ja näin, peru kolmet treffit peräkkäin muutaman tapaamisen jälkeen. Taisin olla vaan varanainen.
En vastaa mitään, potut pottuina😂
Perui kolme kertaa peräkkäin treffit! Sehän on täys sika jätkä! Laittaa vissiin nyt kännissä kaikille deittaamilleen viestejä (kun uusia ei ole ilmestynyt tarpeeksi, niin pitää kierrättää vanhojakin) Joo älä vastaa ja laita nro estoon.
Kerron lyhkäsesti kuulumisina että olen naimisissa ja neljän lapsen äiti. Yleensä saan sen jälkeen olla rauhassa.