Naapuri pilaa paljunsa ja märkien polttopuidensa kanssa koko pientaloalueen ilmanlaadun
Saman perheen kakarat pomppivat ja kiljuvat trampoliinilla päivittäin tuntitolkulla. Mistä noita muita huomioimattomia narsisteja oikein riittää?
Kommentit (10)
Ohis: luen otsikon koko ajan väärin. Siis "Naapuri pilaa pil*unsa" jne. Saattaa olla, että olen vähän väsynyt...
:D
Paljusta minäkin olisin kateellinen mutta en nyt sentään trampoliinista.
Vierailija kirjoitti:
Paljusta minäkin olisin kateellinen mutta en nyt sentään trampoliinista.
Kateellinen? Etkö muuta syytä keksi?
En ole ap, meillä on trampoliini ja molemmissa naapureissa on trampoliini. Vain toisen naapurin trampoliinin käyttö häiritsee, se on vedetty mahdollisimman kauas heidän talostaan päätyen mahdollisimman lähelle meidän taloa. Meteli raikaa siihen malliin ettei omalla pihalla oleile samaan aikaan.
Märät puut ja musta savu on naapuruston pilaamista. Trampoliini ja lasten äänet elämää. Get a life.. Mustasta savusta voi hyvin valittaa, mutta ihan kaikkea ei kannata listata samaan viesriin, saa vaan nillittäjän maineen ja viesti jää sen alle..
Muuta pois jos ahdistaa. Jokaisella omakotitaloasujalla on oikeus tekemisiinsä.
Hyppii aikansa ja sitten taas kesä jalka kipsissä mihin jo trampoliini villitykset jäännyt monelta.
Palju on niin wt kuin olla ja voi!
Voi vain kuvitella miten likaista paljun vesi on, jos ei edes veden lämmitys onnistu oikein.
Itse kierrän paljut kaukaa, lilluminen muiden ihmisten orvaskesiliejussa ei innosta.
Märät huonot polttopuut pilaa paljun. Kamina nokeentuu ja vesi ei lämpiä tehokkaasti. Meillä lämmitetään palju puubriketeillä. Ei tule savua eikä käryä.
Itse riemuitsen joka kerta kun kuulen että joku lapsi hyppii trampoliinilla eikä nyhjää ruudun ääressä.