Mitä teidän teininne tekevät tällä hetkellä?
Kommentit (30)
poika 16v. meni mopoilee kavereiden kanssa.
Meidän neidit kotona. Nuorimmainen meni jo nukkumaan 15v ja vanhempi chattailee huoneeseessaan kaverien kaa tai katsoo netflixiä ellei jopa tee enkun ainetta (17v).
13-v tyttö lukee Sormusten Herraa säkkituolissa, 15-v poika nukkuu flunssassa ja 19-v tyttö kirjoittaa esseetä huoneessaan.
15 v tyttö tekee äidinkielen mielipidekirjoitusta. 13 v poika kuuntelee jotain jodlaavaa mukulaa
Tekee uskonnon esseetä ja juo teetä. Itse toivotin just hyvät yöt ja lähin nukkumaan. Teini 14 v. Öitä teillekin.
17 v kavereiden kanssa ulkona, menee yöksi ystävälleen, syötiin yhdessä ja sen jälkeen lähti. 13 v pelaa kotona
14-vuotias poika, lopetti juuri tietokoneella pelaamisen kaverinsa kanssa.
Poikaystävänsä kanssa ajelevat jossain. Koeviikko takana ja edessä, vähän pitää nuorison rentoutua jossain välissä.
Vanhin 19v lähti kavereiden kanssa juhlimaan, eli siis kaverin luokse dokaamaan ja sitte kylille heilumaan. Keskimmäinen otti moottoripyörän ja lähti omien frendien kanssa iltaa viettään kaupungille, tulee mp:llä takaisin eli ei juopottele. Nuorin on minun kanssa kotona ja me mennään kohta nukkumaan. Ihan kiva näin.
Meidän 17-vee on koululla (asuvat siellä). Tätä ketjua varten kysyin mitä tekee ja sanoi katsovansa jotain sarjaa ja välillä opiskelevansa data-analyysiä (kesätöitä varten). Mun tyttö <3
15 v kaverilla yökylässä, 13 v pelaa huoneessaan tietsikalla kavereiden kanssa.
13-vuotias skoolasi juuri vapun kunniaksi, syötiin munkit ja juotiin simaa.
Varhaisteini, 12-vuotta. Lopetti juuri leffan katsomisen ja antaa nyt marsuille iltaruokaa.
16-v. on ryyppäämässä kavereiden kanssa.
15v tyttö päästelee pannaripieruja ahmimisen jälkeen.
13 v soittaa fonia huoneessaan. Pitäisi jo lopettaa, kamalan kova ääni tulee, joten telkkaa hankala katsella.
15v poika, kantaa puita ja vettä ulkosaunaan ja aikoi myös laittaa sen lämpiämään.