Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys rinnoista

Rintansa pienentävä, toivekokoa miettivä
30.04.2018 |

Kertoisitko, minkä kokoiset rinnat haluaisit itsellesi, jos saisit valita? Kerro mielestäsi ihanteellinen ympärysmitta ja kuppikoko. Lisäksi haluaisin kuulla perustelut ja nykyisen kokosi (esim.80E).

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kokoni on 75G ja haluaisin huomattavasti pienemmät rinnat, joku 75C tai jopa B voisi olla hyvä.

Vierailija
2/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pienemmät, kun alaselkä koko ajan kipeänä ja kumara ryhti. Juoksuharrastus loppui teini-ikäisenä, kun mistään ei löytynyt tarpeeksi tukevia urheiluliivejä. Hyvin istuvia vaatteita ei löydä miltään. Joko kauluspaidan napit paukkuu tai sitten ei ole mitään vyötäröistuvuutta.

Kaiken kukkuraksi nämä suuret rinnat ovat kyllä ääliömagneetit etenkin ravintoloissa.

En ymmärrä, miksi jotkut naiset maksavat itsensä kipeiksi suurista rinnoista. 😳 Itse olisin tyytyväinen, jos koko olisi luokkaa 75B - 75C.

Oma koko 75F.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ne mulla ennen olleet 70D oli aika hyvät. Lihomisen myötä on plösähdetty mittoihin 95 H. Mutta ei minua kyllä tämä nykyinenkään rintojen koko mitenkään häiritse, ei ole selkä- tai niskakipuja tai mitään. Yleinen muu läski (painoa 100 kg) häiritsee, mutta parempi vaan että on edes myös isot rinnat eikä niin että iso läskivatsa pömpöttäisi ulompana kuin rinnat.

Tiedän myös että mulla tissit pienenisivät takaisin sinne D-kokoon jos laihtuisin taas 50-kiloiseksi, mutta eipä tunnu enää keski-iässä onnistuvan.

Vierailija
4/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75B, enkä missään nimessä haluaisi isompia. Nämä on just sopivat. On kuitenkin selkeästi rinnat, mutta ei häiritse yhtään urheillessa, eikä roiku ollenkaan, vaikka ikää on kohta 50.

Vierailija
5/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehkä yhtä kokoa isommat eli 65E. Kyllä nää on 65D:tkin on kivat mutta vähän pienet.

Vierailija
6/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos vastanneille! Löytyiskö vielä mielipiteitä?

Vierailija
7/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap postata kuvan tisseistään.

Vierailija
9/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut isotissistä naista, miten pääsisin harrastamaan seksiä sellaisen kanssa.

Vierailija
10/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut isotissistä naista, miten pääsisin harrastamaan seksiä sellaisen kanssa.

Sä olet todennäköisesti juuri niitä, joihin aiemmin viittasin. Tissien koko vain kiinnostaa. Itse olen niin kyllästynyt näihin ”tissimiehieen”, jotka lähestyvät ravintoloissa. Eivät tunnu olevan kiinnostuneita lainkaan siitä, mitä ajattelen.

T: F75

Vierailija
11/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten perusteella 75C-kuppikin on hankala mitä tulee esim. Lenkkeilyyn?

Vierailija
12/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin riipparit. Joku g-kuppi? Itse jäin aa-kuppiin :( Miestä en ole saanut koskaan.

Vierailija
13/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oikein tyytyväinen pieniin rintoihin. Tällä hetkellä kokoa 65I. Olisin mieluummin vaikka 65D tai alle.

Eniten näissä hinkeissä ärsyttää hartia- ja selkäkivut ja pervot äijät, jotka kokevat oikeudekseen kommentoida tai jopa koskea rintojani! Tämän takia tuppaan nykyään verhoamaan yläkropan väljillä puseroilla. Tosin nekin näyttäisivät paljon paremmalta laittarintaisen päällä.

Liivien ostaminen on ihan painajaismaista. Vaikeaa löytää tässä koossa ja jos löytyykin, ovat joko rumia tai kalliita tai tuntuvat huonolta päällä. Muutamat kohtuuhintaiset ja hyvät Freya-merkkiset on alennusmyynneistä tarttunut mukaan!

Olen vielä melko nuori, mutta tissit ovat kyllä riippuneet jo ihan teinistä asti. Naurattaa nää "kynätestit", mulla pysyisi varmaan koko penaali visusti rinnan alla. 😆

Mutta kyllä elämä tälläkin kuppikoolla sujuu. En koe, että olisi esim. niin paljon kipuja, jotta menisin pienennyttämään.

Vierailija
14/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, penaali pysyis täälläkin. Lisää kommentteja please 🙂

Vierailija
15/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät liivit löytyvät. Minulla on liivikoko 80F, ja juoksuliivit 80E (kannattaa ottaa hyvin napakat) shock absorberit. Hyvin onnistuu vaikka puolimaraton. Eli etsikää hyvät liivit, ja juoksu kyllä onnistuu. Tavallisilla urheiluliiveillä ei tietenkään.

Vierailija
16/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 75k rinnat. Poikkis voisi panna niiden väliin kunnolla.

Vierailija
17/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vaatteita ja rintaliivejä olisi saatavilla oikeassa koossa olisin ihan tyytyväinen rintoihini.

60G

Vierailija
18/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D

Vierailija
19/53 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 75DD mikä se oli joskus. Nyt on 80E/G. Kärsin jatkuvasti kivuista ja on vaikea löytää sopivia vaatteita.

Vierailija
20/53 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joilla esim. 75B: hölskyvätkö rinnat liikkuessa (toki riippuu koon lisäksi kiinteydestä)? Millasta tukea tarvii esim. juoksuun? Pärjäättekö ilman liivejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi