Miksi pojat eivät halua seurustella?
Minun luokalla on poikia, jotka välillä sanovat kavereilleen että eivät välitä tytöistä tai halua seurustella. En tiedä vitsailevatko ja ei tietenkään kaikki ole ollut tässä keskustelussa mukana. On joitakin poikia jotka esittävät ja ehkä he haluavat esittää koska haluavat tyttöjen huomion tai huomiota kaikilta. Ja jos joku poika lukee tätä, niin onko siihen jotain hyvää syytä? Vai onko se mahdollista, että heidän mielestä tytöt ovat niin hirveitä, joka ikinen?
Kommentit (41)
Ehkäpä se poikien mielikuva ideaalista seurustelusta poikkeaa tyttöjen näkemyksestä? Ja perinteisestihän tytöt ovat (ainakin omasta mielestään) oikeassa, joten miksi siis edes vaivautua piinaamaan itseään? Jos tuo seurustelu olisi tasapuolisesti keskusteltu ja sovittu prosessi, eikä vain toisen osapuolen sanelemilla ehdoilla toteutuva fantasia, voisi kiinnostusta löytyä aiheeseen hieman enemmän?
Täällä yksi hyvännäköinen poika joka haluaisi seurustella,mutta tytöt eivät halua.
Ihmettelen miksi.
Oletko kuullut metoo-kampanjasta? Se on tehnyt sen, etteivät pojat enää uskalla lähestyä tyttöjä koska he pelkäävät, että heitä syytetään seksuaalisesta ahdistelusta.
En halua, koska naiset ovat kieroja ja vievät rahaa. En jaksa kuunnella myöskään avautumisia siitä, miten Jasmin loukkasi mun tunteita mun kavereiden edessä jne. draamaa.
M18
Oisko demi parempi paikka kysellä kun vauvapalsta?
Ja olikos kyse alakoulusta vai aikuiskoulutuksesta?
Ei nuorena seurustella, se on raipati rai aikaa jolloin haetaan kokemuksia. Pallo jalassa on hidaste.
Nuoret ovat viisaampia kuin vanhempansa. Toivottavasti kehityssuunta pysyy, ja naiset jäävät nuolemaan näppejään. Keinokohtukin on kohta todellisuutta, naisista tulee tarpeettomia
Nuorena eletään eikä perheenperustaminen kuulu siihen. Teiniängstit pitää elää ensin pois ennen kuin on kypsä suhteelle tai perheelle.
Miksi hankkia lehmä jos maidon saa ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
En halua, koska naiset ovat kieroja ja vievät rahaa. En jaksa kuunnella myöskään avautumisia siitä, miten Jasmin loukkasi mun tunteita mun kavereiden edessä jne. draamaa.
M18
Minulla on lukioikäinen poika ja olen hänen kanssaan joskus jutellut tytöistä ja seurustelusta. Tuo tyttöjen välisen draaman kavahtaminen on myös omalle pojalleni ominaista. Tuossa iässä elämän kuuluu olla kivaa, rentoa ja koulua lukuunottamatta stressitöntä. Koskee myös ihmissuhteita. Tyttöystävän itkupotkuraivarit sen vuoksi, että poika erehtyy juttelemaan välitunnilla Jasminin kanssa eikä tajua, että Jasminin kanssa EI SAA ENÄÄ IKINÄ jutella, ei vaan ole asia, jollaista tuon ikäinen poika haluaisi elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi hyvännäköinen poika joka haluaisi seurustella,mutta tytöt eivät halua.
Ihmettelen miksi.
Oletko masokisti vai mikä sua vaivaa?
Olet mammapalstalla etkä silti ole oppinut suomalaista naisista yhtään mitään?
Siis minkä ikäisistä pojista nyt puhutaan?
Toisaalta, jos pääsisi aikakoneella takaisin nuoruuteeni, niin neuvoisin kyllä pysymään erossa parisuhteista. Tajusin asian vain aivan liian myöhään.
Tämä on aikuisten palsta,menehän takaisin Demi-sivustolle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aikuisten palsta,menehän takaisin Demi-sivustolle.
Onko täällä ikäraja? Tietääkseni ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M18
Minulla on lukioikäinen poika ja olen hänen kanssaan joskus jutellut tytöistä ja seurustelusta. Tuo tyttöjen välisen draaman kavahtaminen on myös omalle pojalleni ominaista. Tuossa iässä elämän kuuluu olla kivaa, rentoa ja koulua lukuunottamatta stressitöntä. Koskee myös ihmissuhteita. Tyttöystävän itkupotkuraivarit sen vuoksi, että poika erehtyy juttelemaan välitunnilla Jasminin kanssa eikä tajua, että Jasminin kanssa EI SAA ENÄÄ IKINÄ jutella, ei vaan ole asia, jollaista tuon ikäinen poika haluaisi elämäänsä.
Kerran työpaikkaruokalassa kuulin sattumalta 20v. tyttelin loputonta syväanalyysiä poikakaveristaan.Ihmeen monimutkaista naiset siitä saavat tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos pääsisi aikakoneella takaisin nuoruuteeni, niin neuvoisin kyllä pysymään erossa parisuhteista. Tajusin asian vain aivan liian myöhään.
Tämä on miehen biologinen ansa,lasten synnyttyä liian myöhäistä pakittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on miehen biologinen ansa,lasten synnyttyä liian myöhäistä pakittaa...
Jep. Kumpa vain joku olisi tullut tämän aikanaan minulle kertomaan.
Seurustelu on vanhanaikaista. Last season!