Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheen ongelmat... Saanko repiä peliverkkarini vai olen liian herkkä?

Uudet verkkarit halvalla jostain?
30.04.2018 |

Rakkaat mammat kertokaa teidän mielipiteenne asiasta, kun en oikein onko tämä normaalia...

Eli:
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 5 vuotta, josta 3 vuotta ollaan asuttu yhdessä. Olen 38 muikkeli. Miehelläni on poika edellisestä avioliitosta ja poika on iältään 12. Mieheni exllä on 5 lasta kolmen eri miehen kanssa.
Nyt tämän vuoden yksi näistä mieheni ex:n lapsista asuu meillä, kun hän ei tule toimeen äitinsä kanssa (tyttö). Mieheni poika on meillä melkein joka päivä, vaikka on sovittu vuoroviikoista.
Kaikkein eniten minua potuttaa se, että mihinkään ei ole ilmoitettu näiden lasten asuvan meillä, koska ex haluaa saada kaikki tuet, niin että hänen luonaan asuisi kaikki lapset, vaikkei asu.
Ex saattaa soittaa illalla ja haukkua mieheni tai kertoa kaikki murheensa, mitä hänellä on ( kerrankin kertoi, että hänen nykyisensä ei osaa panna oikein). Ja jos hänelle ei vastaa, hän alkaa sellaisen puhelinterrorin, että on pakko vastata.
Olen usein miettinyt onko mun pakko katsella tätä säätämistä? Voisinko mä vain lähteä pois? Vai olosinko minä silloin huono puoliso, joka ei tue toista. Mutta kun tämä on ollut jo samanlaista nämä 5 vuotta.
Mies ei uskalla sanoa hänen ex vastaan, kun hän pelkää, että lapsi viedään kokonaan pois häneltä...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvolaan vaan. Tuskinpa miehesi tarvitsee pelätä huoltajuuden menettämistä, jos eksä ei nykyäänkään jaksa lapsesta huolehtia. Ihmettelen, miksi sinä kuuntelet eksän valitusta ja puhelinterroria. Laita puhelin äänettömälle tai estä soitot. Tuollaiset tyypit kyllä oppii käyttämään hyväksi, jos alkaa niille kynnysmatoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän