Shamaani paikalla - tarjolla opastusta elämäänsä eksyneille tai muuten henkistä ohjausta kaipaaville
Kommentit (35)
Olen ollut jo vuosikausia hukassa. Mikään ei kiinnosta, mikään ei tunnu omalta. Elämä tuntuu turhalta, toivottomalta. Miten opastaisit?
Vierailija kirjoitti:
Saanko paremman työpaikan lähitulevaisuudessa?
Saat, mutta et ilmaiseksi.
Shamaani
Näetkö ratkaisua ongelmiin talon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
onko yllättäen perjantaina alkanut vuoto oire jostain vakavasta? on jo lääkärille varattu aika, joten vastaus ei vaikuta siihen
Ei ole. Syö vappumunkkeja ja juo simaa aivan huoleti.
Shamaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minussa kuulemma kaksi voimaa, paha ja hyvä, en tiedä miten saan pahan voiman pois, vaikuttaa olooni. Ja sano eroanko vai en.
Pahasta ei tule edes yrittää päästä eroon, sillä ilman sitä ei ole hyvää. Sitä pitää vain opetella hallitsemaan. Ruoki hyvää voimaasi ja hyväksy pahan voiman olemassaolo.
Älä eroa niin kauna kuin epäilet asiaa. Eroa sitten, kun tiedät, että on aika.
Shamaani
olen eksynyt enkeliparantajiin ja he haluavat pahasta voimasta eroon, minulta pyydetään rahaa sen eliminoimiseksi.
On päiviä että haluan erota ja päovoä että en.
se joka lattoi viestin
Jos joku veloittaa rahaa auttamisestasi, hän ei ole Parantaja.
Kuinka monen ihmisen elämään eronne vaikuttaisi? Mitä vähemmän henkilöitä, sitä herkemmin kannattaa lähteä etsimään jotain muuta. Enkä tarkoita välttämättä uutta parisuhdekumppania, vaan ehkä sinun täytyy etsiä ja löytää itsesi.
Shamaani
eromme vaikuttaisi 4henkilöön, eli on lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä keski-ikäinen hukassa elämässään monella tapaa. Suurin on ns. henkinen tie, jolle olen alkanut tuntea vetoa keski-iässä. Olen etsinyt monelta suuntaa: perinteisestä kristinuskosta, buddhalaisuudesta, transsendentaalisesta meditaatiosta, tutustunut erilaisiin pakanaperinteisiinkin.
Kaipaan elämääni jotain vaikeasti määriteltävää "enemmän kuin tämä arki". Elämäni on ulkoisesti hyvää, mutta tyhjä olo sisältä. Olen tulkinnut sen henkisyyden tai jumalan tai jonkun muun kuin aineellisen kaipuuksi. Löytyykö tällaiseen mitään ratkaisua vai hukkaanko elämääni etsimällä jotain, mitä en koskaan löydä?
Ratkaisu on olemassa, mutta ongelmasi on se, että et näe metsää puilta. Toiset oppivat näkemään metsän meditaation (ja johdatuksen) voimin, toiset tarvitsevat siihen luonnon antimien apua.
Shamaani
Kiitos tästä. Olen miettinyt joskus esim. taikasienten kokeilemista, vaikka laitonta onkin. Jotenkin vaan olen niin oman mieleni ahtaiden rajojen vanki, että voisi tehdä hyvää kaataa niitä rajoja vaikka jollain aineella kokeeksi. Meditaatiokin voisi toimia, jos olisin riittävän pitkäjänteinen. Kokeilin puolisen vuotta ja kyllästyin, ja aloin taas etsiä muulla tavoin, hermostuneena siihen että "mitään ei tapahtunut", siinä missä muut transsendentaaliset meditoijat kokivat hienoja ykseyden tiloja luonnon kanssa tms. Minä koin vain pitkästymistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo vuosikausia hukassa. Mikään ei kiinnosta, mikään ei tunnu omalta. Elämä tuntuu turhalta, toivottomalta. Miten opastaisit?
Kaikki on potentiaalisesti omaa, mutta mikään ei ole omaa, ellei asiaan panosta. Valitse (melkein) mikä polku tahansa ja kulje sitä eteenpäin silloinkin, kun matka käy haastavaksi tai tuntuu hetkittäin turhalta, niin lopulta pääset perille.
Shamaani
Kenestä sä vedät sun voimaa? Kuka on sun Jumala tai ketä sä palvelet?
Vierailija kirjoitti:
Näetkö ratkaisua ongelmiin talon kanssa?
Kuulostaa siltä, että tarvitset enemmän käytännön neuvoja kuin henkistä opastusta.
Shamaani
Vierailija kirjoitti:
Kenestä sä vedät sun voimaa? Kuka on sun Jumala tai ketä sä palvelet?
Minulla ei ole Jumalaa. Olen vain linkki henkimaailman ja ihmisten välillä.
Shamaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko yllättäen perjantaina alkanut vuoto oire jostain vakavasta? on jo lääkärille varattu aika, joten vastaus ei vaikuta siihen
Shamaani
voi ei. mitenköhän tämä pitäisi tulkita? nimittäin jos näet sairauteni tilan, sinun pitäisi nähdä kai sitten sekin, että olen ihminen, joka ei syö lainkaan sokerisia leivontatuotteita eikä missään tapauksessa juo sokerisia juomia, kuten simaa. eli pitäisikö minun nyt huolestua asiantuntijuutesi tasosta? vai onko niin, että voimasi kohdistuu vain kysyttyyn kysymykseen? se selittäisi sen, että näet vastauksen kysymykseeni mutta samalla et näe muita yksityiskohtia minusta ja annat näiden muiden ominaisuuksien suhteen vääriä kehotuksia
kiitos silt ja hyvää vappua. koska monet ihmiset toivottavat toisilleen sitä, mitä pitävät oman kokemusmaailmansa mukaan mieluisana, oletan että pidät nimenomaan itse simasta ja munkeista. Niinpä molempia sinun vappuusi!
Vierailija kirjoitti:
Miten saan haluamani miehen?
Näyttämällä hänelle millainen ihminen todellisuudessa olet. Jos halu on molemminpuolista, saatte toisenne. Win-win.
Shamaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shamaani
voi ei. mitenköhän tämä pitäisi tulkita? nimittäin jos näet sairauteni tilan, sinun pitäisi nähdä kai sitten sekin, että olen ihminen, joka ei syö lainkaan sokerisia leivontatuotteita eikä missään tapauksessa juo sokerisia juomia, kuten simaa. eli pitäisikö minun nyt huolestua asiantuntijuutesi tasosta? vai onko niin, että voimasi kohdistuu vain kysyttyyn kysymykseen? se selittäisi sen, että näet vastauksen kysymykseeni mutta samalla et näe muita yksityiskohtia minusta ja annat näiden muiden ominaisuuksien suhteen vääriä kehotuksia
kiitos silt ja hyvää vappua. koska monet ihmiset toivottavat toisilleen sitä, mitä pitävät oman kokemusmaailmansa mukaan mieluisana, oletan että pidät nimenomaan itse simasta ja munkeista. Niinpä molempia sinun vappuusi!
Älä huolehdi vuodostasi äläkä taikavoimistani. Anna hevosen murehtia, sillä on isompi pää.
Hyvää vappua sinullekin. :)
Shamaani
Jos joku veloittaa rahaa auttamisestasi, hän ei ole Parantaja.
Kuinka monen ihmisen elämään eronne vaikuttaisi? Mitä vähemmän henkilöitä, sitä herkemmin kannattaa lähteä etsimään jotain muuta. Enkä tarkoita välttämättä uutta parisuhdekumppania, vaan ehkä sinun täytyy etsiä ja löytää itsesi.
Shamaani