Miltä seksikäs mies tai nainen tuoksuu?
Mielestäni vanha viinan haju miehessä on seksikästä.
Kommentit (18)
Mies on silloin terve kun alushousut ovat edestä keltaiset ja takaa ruskeat.
Naisessa hevosen tuoksu+nahka+heinät. Ja en tarkoita mitään lannantuoksua.
Samalta kuin oma ihoni, tai lähes siltä.
Toki jotkut partavedetkin tuoksuu ihan sexylle, mut kyllä sopivan ihmisen feromonit hakkaa kaikki muut tuoksut mennen tullen ja palatessa.
Rekkamiehen perseelle. Sellaiselle jolla on homoiltu joka levikkeellä taukojen aikana ja sitten hierotaan sitä rekkahomolimaa pitkin huoltoasemien vessojen seiniä.
Luonnolliselta omalta itseltään. Mitkään hajusteet ei ole ollenkaan seksikkäitä. Viinalta tuoksuvan naisen kanssa ei edes seiso. Hyhhyh oksu tulee ajatuksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Rekkamiehen perseelle. Sellaiselle jolla on homoiltu joka levikkeellä taukojen aikana ja sitten hierotaan sitä rekkahomolimaa pitkin huoltoasemien vessojen seiniä.
Mulla vähän sama paitsi lesbo tuon homon tilalla.
Chanel vitosen tai Chloen tuoksu naisessa.
Feromonit. Se on se juttu. Sit naista viedään. Mulla on tullut vastaan vain yksi tällainen ja asun hänen kanssaan. Paneskellaan ehkä vähän turhankin paljon 😆
Eli tuoksua ei voi kuvata mitenkään.
Miehessä seksikäs tuoksi on kuin mieto vastaniitetyn heinän tuoksu ja sellainen jännä raikas, kuin jonkin absintin, salmiakin tms. haju. En tarkoita viinan hajua, mutta semmoinen tosi virkeä ja puhdas tuoksu joka ehkä tavallaan voisi olla jokin mauste. Ei mikään partavesilöyhkä vaan luonnollinen tuoksu. Hankala selittää :).
Pari naisten parfyymiä on sellaista jotka ovat jotenkin tosi kutsuvia, enpä ole kysynyt mistä merkistä on kyse. Useimmat ovat lähinnä luotaantyöntäviä. Ja toisaalta se että onko parfyymi kutsuva vai onko ihminen kutsuva? Varmaksi osaan sanoa sen että vahva/runsaasti levitetty parfyymi on minulle huono asia. Eräs naistuttava tuoksui lenkin jälkeen aivan tolkuttoman houkuttelevalta. Enkä mitenkään pidä hien tai lian tai paskan hajusta, hän vain tuoksui hyvältä treenattuaan. Ehkä ne on ne feromonit, joita ei osaa erottaa, ja ne olivat hänellä sattumalta juuri minua houkuttelevat? Onko olemassa tilannetta jossa ihminen tuoksuu pahalta mutta feromonit "käskevät" silti lähestymään?
Nimim. Epätietoinen.
Freshiltä itseltään. Ei vanhaa viinaa eikä pistäviä haisuvesiä