Onko olemass romanttisia miehiä?
Luulen että tiedän yhden, mutta onko se vaan näköharhaa?
Kommentit (48)
Ehdottomasti haluaisin romanttisen miehen, kerran tapasinkin sellaisen, oli myös kiltti ja herttainen, ehkä vähän avuton, mutta myös todella fyysisesti puoleensä vetävä, en kestä en koskaan enää tapaa ketään sellaista uudestaan
Minun oma rakas aviomieheni on romanttinen. Omasta aloitteestaan sytyttelee kynttilät, tulen takkaan, tarjoaa hyvää viiniä, laittaa tunnelmallista musiikkia soimaan jne. Pois en anna!
Väittäisin olevani hyvinkin romanttinen, mutta en lepertele sitä ulos. Kaikki on hetkestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen mutta se ei naisille kelpaa. Katsovat vain nenän vartta pitkin ilman että kiinnostaa tutustua sisimpään.
Tuskin sinuakaan hirveästi kiinnostaa naisten sisin, vai?
Eii, mutta aina voi leikkiä hetken jos joku sellaista vaivautuu esittämään. Vaivan palkkaa.
On. Mutta mistä löytää sellaisen naisen, joka kelpuuttaa romanttisen miehen?
Mun mies on ainakin vähän romanttinen. Onneksi oppinut pitämään sen puolen piilossa.
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta mistä löytää sellaisen naisen, joka kelpuuttaa romanttisen miehen?
Kyllä ainakin se itse tuntemani romanttinen mies oli kovasti naisten suosiossa, hänellä myös paljon naisia kavereina
Oma mieheni on todella romanttinen ja huomioiva, tekee sellaisia juttuja, jotka monen mielestä täällä olisivat liian lällyjä mutta itse arvostan. <3
Tääl olis yks 5-kybänen nainen, joka ottais kylä romanttisen miehen, jos olis tarjolla. Olen itsekin aika romanttinen kyllä.
Pitää varmaan tinderiin laittaa että etsin romanttista miestä
On sellaisia tullut vastaan, mutta he eivät vain olleet muuten minulle sopivia silloin aikanaan, kun miesystävää etsin. Parikymppisenä olin itsekin erilainen ja nautin miesten romanttisista elkeistä. Se oli juuri sitä kynttiläillallis -tyyliä, josta Harlekiinikirjoja lukiessani olin haaveillut.
Valitsin kuitenkin miehen, joka ei romanttisista jutuista tuntunut edes tietävän, herrasmies hän kyllä on juuri sopivasti. Enää en lällyromanttisuudesta edes välitä, vaan se tuntuisi nyt jo kiusalliselta ja akkamaiselta touhulta. En tiedä milloin mielipiteeni muuttui, yli 20 vuotta olen mieheni kanssa kuitenkin ollut ja en osaa oikein muuta kuvitellakaan.
Mikä on romanttisuutta? Pitäisi ensin tietää millainen mielikuva ihmisille tulee kun puhutaan romanttisista miehistä, ennen kuin voi ruveta miettimään tunteeko yhtäkään sellaista.
Miehelle romantiikka = seksi, joten ei. Jotkut ulkomaalaiset osaavat lirkutella ja olla romanttisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle romantiikka = seksi, joten ei. Jotkut ulkomaalaiset osaavat lirkutella ja olla romanttisia.
Sinulla ei sitten ole tullut vastaan oikeasti romanttista suomalaista miestä. Kyllä meitä on!
Miehethän ne juuri romanttisia ovatkin, naiset harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei sitten ole tullut vastaan oikeasti romanttista suomalaista miestä. Kyllä meitä on!
Kerro esimerkki.
On olemassa vain yksi oikeasti romanttinen mies.