Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemass romanttisia miehiä?

Vierailija
29.04.2018 |

Luulen että tiedän yhden, mutta onko se vaan näköharhaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mies voi olla oikeasti romanttinen. Nainen ajattelee lopulta aina vain itseään ja omia tunteitaan, mutta mies kykenee olemaan pyyteetön ja aidon romanttinen.

Kyllä minullekin on elämä opettanut sen, että mies on romanttinen ja nainen taas käytännöllinen olento. Nainen voi napsauttaa tunteet pois päältä ihan tuosta vain (jos niitä on ollutkaan oikeasti) ja mies taas saattaa mennä menetyksestä niin sekaisin että pahimmillaan alkaa ammuskella.

Vierailija
42/48 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarkoita romantiikalla mitään ruusuja ja kynttiläillallisia, vaikea selittää mitä se tarkoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia tullut vastaan, mutta he eivät vain olleet muuten minulle sopivia silloin aikanaan, kun miesystävää etsin. Parikymppisenä olin itsekin erilainen ja nautin miesten romanttisista elkeistä. Se oli juuri sitä kynttiläillallis -tyyliä, josta Harlekiinikirjoja lukiessani olin haaveillut.

Valitsin kuitenkin miehen, joka ei romanttisista jutuista tuntunut edes tietävän, herrasmies hän kyllä on juuri sopivasti. Enää en lällyromanttisuudesta edes välitä, vaan se tuntuisi nyt jo kiusalliselta ja akkamaiselta touhulta. En tiedä milloin mielipiteeni muuttui, yli 20 vuotta olen mieheni kanssa kuitenkin ollut ja en osaa oikein muuta kuvitellakaan.

Epäromanttisen miehesi kanssa oleminen on tappanut sinusta sen puolen.

Vierailija
44/48 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfgsdgsdfgsdfsg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain mies voi olla oikeasti romanttinen. Nainen ajattelee lopulta aina vain itseään ja omia tunteitaan, mutta mies kykenee olemaan pyyteetön ja aidon romanttinen.

Kyllä minullekin on elämä opettanut sen, että mies on romanttinen ja nainen taas käytännöllinen olento. Nainen voi napsauttaa tunteet pois päältä ihan tuosta vain (jos niitä on ollutkaan oikeasti) ja mies taas saattaa mennä menetyksestä niin sekaisin että pahimmillaan alkaa ammuskella.

Romanttinen = narsistinen sekopää naisentappaja?

Vierailija
45/48 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin voi mennä menetyksestä sekaisin, eikä pysty unohtamaan, sellainen olen itse, enkä usko olevani mitenkään poikkeus. Tietysti olisi huomattavasti parempi jos ei olisi jäänyt tuleen makaamaan 

Vierailija
46/48 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat vain ihmisiä ja ihmisiä on tunnetusti kaikenlaisia.

Koko inhimimillinen kirjo heistä löytyy,eli heitä on kyllä ihan joka makuun ja joka lähtöön .

Vierailija
47/48 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfgsdgsdfgsdfsg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. avioeron sattuessa ammuskelemaan ryhtyvät, eivät kykene hyväksymään sitä, että toinen osapuoli päättää itse ketä rakastaa ja kenen kanssa elää. Ammuskelut eivät tarkoita suurta rakkautta, vaan sitä, että toista halutaan rangaista siitä, että hän tekee itse omaa elämäänsä koskevat päätökset. 

Vierailija
48/48 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertovatko teidän miehet tunteista tai romantiikasta. Onko se tökeröä vai liikkuuko päässä jotain oikeasti sekä sydän. Vai onko tämä ihmislaji jotenkin rajumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi