Onko olemass romanttisia miehiä?
Luulen että tiedän yhden, mutta onko se vaan näköharhaa?
Kommentit (48)
On. Itse olen mahdollisimman epäromanttinen nainen, ja jostain syystä mun kohdalle on aina sattunut niitä romanttisia tapauksia, tunteistaan puhujia ja muita mulle täysin sopimattomia.
On, mutta he eivät kelpaa naisille.
Onko olemassa romanttisia naisia?
Romantiikka voi tarkoittaa sukupuolille hieman eri asioita, mutta jossain kohtaa ne ovat samat.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta he eivät kelpaa naisille.
Miksi eivät muka kelpaa? minulle ainakin
Harvassa. Mun kohdalle sattunut vain yksi, sekin oli varattu :(
n48
Minun mieheni on suorastaan ällöromanttinen joskus. On siinä minulla kestämistä, kun itse olen järkevä ja hillityn akateeminen. Salaa kuitenkin onnittelen itseäni tästä löydöstä. :)
Munkin kohdalle yksi enkä voi häntä unohtaa, oli niin harvinainen tapaus
Tiedän vaan yhden joka katsoo romanttisia leffoja
Olen sellainen mutta se ei naisille kelpaa. Katsovat vain nenän vartta pitkin ilman että kiinnostaa tutustua sisimpään.
Olen aika romanttinen, mutta se ei ylensä viehätä naisia. Niinpä olen pärjännyt naismaailmassa aika hyvin peittelemällä romanttisia taipumuksiani.
Vain mies voi olla oikeasti romanttinen. Nainen ajattelee lopulta aina vain itseään ja omia tunteitaan, mutta mies kykenee olemaan pyyteetön ja aidon romanttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vain mies voi olla oikeasti romanttinen. Nainen ajattelee lopulta aina vain itseään ja omia tunteitaan, mutta mies kykenee olemaan pyyteetön ja aidon romanttinen.
Aika kamala ajatus jos oma kumppani ajattelisi sukupuolista noin. Siis yleensäkin noin stereotypisoiden ja yleistäen: miehet sitä, naiset tätä, vaikka yksilöitä ollaan. Ja kaupan päälle että nainen on jotenkin itsekkäämpi, huonompi, ei kovin hyvä lähtökohta tasa-arvoiselle, terveelle suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaan yhden joka katsoo romanttisia leffoja
Minäkin tiedän yhden:)
Yhdyn muiden miesten näkemyksiin että romanttisilla miehillä ei ole vientiä.
Tai sitten olen vain liian ruma naamasta..
Vierailija kirjoitti:
Olen aika romanttinen, mutta se ei ylensä viehätä naisia. Niinpä olen pärjännyt naismaailmassa aika hyvin peittelemällä romanttisia taipumuksiani.
Tuo on kyllä ainakin osittain totta, että kaikki naiset ei romanttisuutta arvosta. Tai ainakin jos suhteen alussa teet romattisia juttuja, niin naiset ei pidä eleitä aitoina. Minä tuon kyllä silti romattisuuteni esille jos oikeasti olen naisesta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ainakin osittain totta, että kaikki naiset ei romanttisuutta arvosta. Tai ainakin jos suhteen alussa teet romattisia juttuja, niin naiset ei pidä eleitä aitoina. Minä tuon kyllä silti romattisuuteni esille jos oikeasti olen naisesta kiinnostunut.
Onko ollut menestystä naisten parissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut menestystä naisten parissa?
On, enemmän kuin riittävästi.
äh kirjoitusvirhe