Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kuntosaleja joissa lapsiparkki kuin Elixia? up

Vierailija
23.04.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla Crossi lauttasaaressakin.

Vierailija
2/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivuksessa ainakin Kampissa on soppari Kampin kauppakeskuksen lapsipisteen kanssa, sinne saa viedä jäsenet lapsensa treenin ajaksi, muistaakseni hinta oli 5¿/1,5h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivukseen liitytään niin että maksetaan ainaisjäsenyys, olikohan muistaakseni 40 euroa ja sen jälkeen ei muita maksuja kun liput- jotka on aina jäsenelle edullisempia kuin irtona.

Jäsenetuna saa myös tänä vuonna Cityshoppari-kortin, treenipaidan ja juomapullon.

Ite oon liittynyt jäseneksi jo vuosia sitten ja nyt ostan vaan 10 sarjan lippuja(käyn niin epäsäännöllisesti että kuukausilippu ei mulla oikein natsaa) ja maksoin 10 kerran ohjattujen tuntien lipusta 29¿.

Motivus taitaa olla pääkaupunkiseudulla ainoa mesta jossa on PACEa, se on ihan kuningaslaji!

Jos haluaa kiinteytyä ja laihtua nopeasti.

Ite aloitin raskauskilojen(15 ylimääräistä) tiputtamisen maaliskuun puolivälissä ja oon käynyt 1-2 kertaa viikossa PACEssa, syönyt olen niinkuin ennenkin eli suht epäterveellisesti (juon limua, syön joka päivä karkkia ja suklaata ainakin jonkin verran ja aika harvoin lämmintä ruokaa).

Kiloja on lähtenyt tähän mennessä 7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi