Meillä piti olla naisen kanssa ihana kahdenkeskinen mökkiloma, siitä näköjään tuleekin naisen kaveriporukan lomailua :(
On parina vuonna vuokrattu sama isohko mökki, mutta ei joka vuosi. Siellä on tilaa kyllä, kolme makkaria, parvi ja tuvassakin peti tilaa, taisi olla 10 hengelle petipaikkoja. Sijainnin takia on vuokrattu tätä mökkiä ja on ollut laatuunsa nähden kohtuuhintainen. Mutta olen nauttinut siitä rauhasta ja hiljaisuudesta, naapureitakaan ei ihan lähellä ole. Nainenon tätä kehunut kavereilleen ja nyt nämä noin vain ilmoitttautuvat mukaan ja nainen on mennyt lupaamaan. Aiemmin oli käymässä sama, joten ilmoitin, että minä en lähde ja nainen loukkaantui ja koko homma peruuntui. Naisen mielestä on hyvä, että on enemmän maksajia, toki hintakin nousee, koska siitä maksetaan perusmaksun lisäksi henkilöluvun mukaan. Mä olisin halunnut rauhallisen loman. Yksi kaveri on tulossa puolisoineen ja pari ilman. Valitettavasti nämä tulevat myös juhlimaan rankasti ja melkein arvaan, että minun odotetaan olevan mukana "mökkibailuissa". Sitä sidukan lemua, kikattelua ja "miesjuttuja", joihin oletetaan osallistuvan. Tänä vuonna kieltäydyn vasta pari päivää ennen lähtöä, menköön nainen.
Kylläpä kivasti keksit muokata sitä toista aloitusta, siis tosi kivasti.