Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo kun en vaadi mitään miehen ulkonäöltä?

Ravi
29.04.2018 |

Olen 21v nainen Uusimaalta. Olen normaalipainoinen ja keskivertoa jonkun verran pidempi enkä mikään sysiruma. Olen asunut jo muutamassa maassa ja monenlaisia miehiä tavannut. En kuitenkaan vaadi mitään miehen ulkonäöltä. Vain luonne ja kemia vaikuttaa asiaan. Terve itsevarmuus on seksikästä, mutta usein "hyvännäköiset" ja "hyvännäköiseksi itsensä mieltävät" ovat vain uuvuttavaa seuraa. Varsinkin baareissa luokseni tulee näitä ylimielisiä miehiä, mutta minua kiinnostaa vain heidän "perusnäköiset" ystävät. Ystäväni pitävät minua outona. Olenko outo?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei siis haittaisi jos suhteessa pitäisit miestä ruman ja vastenmielisen näköisenä?

Vierailija
2/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saisi yhden miehen, jos vain kestät että nukkuu paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Vaikka välit anoppiin eivät olletkaan ikinä parhaat mahdolliset, allekirjoitan täysin hänen ajatuksensa siitä, että pelkästään nätin naaman takia ei kovinkaan monia yhteisiä vellejä keitellä.

Vierailija
4/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö myös vanukkaat?

Vierailija
5/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään vaadi mitään naisen ulkonäöltä , mutta nyt olen seurustellut  5 vuotta venezuelaisen missin kanssa :)

Vierailija
6/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo. Olen puolet vanhempi kuin sinä ja miellyttävä ulkonäkö miehessä on tärkein edellytys parisuhteeseen. Muut ominaisuudet tsekataan vasta sen jälkeen kun naamaseula on läpäisty.

Vierailija
7/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökö myös vanukkaat?

ei mutta jugurtit syö, lapsen siiis. :b

Vierailija
8/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet fiksu. toisen ulkonäöltä voi harva vaatia yhtään mitään. jokaisella on luojan luomat kasvot ja vartalo. niistä voi pitää huolta mutta perusteita ei voi eikä pidä muuttaa, kenenkään vuoksi.

luonne ja persoona ja kemia ihmisten välillä ratkaisee eniten ja siihen ihmissuhteet perustuu ainakin omalla kohdalla

Vierailija
9/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole mitään listaa jossa lukee vaatimuksia kuten "tumma" "yli 180cm pitkä" "ruskeat silmät" josta sitten pistän rastia ruutuun ja katson kuka minulle kelpaisi. Kemia se tietenkin on mikä ratkaisee, eikä sitä voi tietää olevan vain jonkun vaatimuslistan perusteella, tietenkään. Jos kemiaa löytyy niin kyllä se ulkonäkökin silloin miellyttää.

Mielestäni tuo on siis aivan normaali tilanne.

Vierailija
10/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tavallinen aivopesty nainen, joka kuvittelee ettei miehen ulkonäöllä ole väliä.

Ihmettele sitten myöhemmin miksi seksi ei kiinnosta miehesi kanssa niin kuin kaikki muutkin kiltit tytöt, joille "ulkonäöllä ei ole väliä".

Vierailija
11/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei siis haittaisi jos suhteessa pitäisit miestä ruman ja vastenmielisen näköisenä?

ei ole tullut vastaan about omanikäistä vastenmielisen näköistä miestä.

Vierailija
12/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muka MITÄÄN vaadi, niin valehtelet itsellesi. 

Mutta jos tarkoitat, ettei mitään erityistä tarvitse, niin ainakin minä olen samanlainen. 

Ei tarvitse esim. olla pitkä, mikä on tavallinen kriteeri täällä. 

Vierailija
13/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole tullut vastaan about omanikäistä vastenmielisen näköistä miestä.

Mutta jos tulisi? Tuskinpa kelpuuttaisit sellaista. Se on ihan normaalia että ei vaadi kumppanin ulkonäöltä mitään mallitasoa mutta en kyllä usko jos ihminen sanoo että parisuhteessa toisen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. En minä itsekään etsi mitään täydellisen näköistä yleisesti hyvännäköisenä pidettyä miestä mutta en silti väitä ettei ulkonäöllä ole merkitystä, koska totta kai sen miehen pitää olla mun silmissä hyvännäköinen (johon riittää ihan "tavallinen" ulkonäkö), en voisi kuvitella suhdetta ihmisen kanssa jota pidän rumana.

Vierailija
14/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain tavallinen aivopesty nainen, joka kuvittelee ettei miehen ulkonäöllä ole väliä.

Ihmettele sitten myöhemmin miksi seksi ei kiinnosta miehesi kanssa niin kuin kaikki muutkin kiltit tytöt, joille "ulkonäöllä ei ole väliä".

...kuten sanoin kemia ratkaisee. Tunnen vetoa joihinkin miehiin, toisiin en. Valinta ei perustu ulkonäköön. Vaatimuksia henkisellä puolella ulkonäönkin puolesta.

Vierailija
15/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravi kirjoitti:

Vain luonne ja kemia vaikuttaa asiaan.

Ulkonäkö liittyy mitä suurimmassa määrin kemiaan.

Vierailija
16/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...kuten sanoin kemia ratkaisee. Tunnen vetoa joihinkin miehiin, toisiin en. Valinta ei perustu ulkonäköön. Vaatimuksia henkisellä puolella ulkonäönkin puolesta.

Ja siihen tunnetko sitä vetoa liittyy myös se ulkonäkö vaikka et sitä itse tiedostaisi tai myöntäisi.

Vierailija
17/17 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravi kirjoitti:

Vain luonne ja kemia vaikuttaa asiaan.

Ulkonäkö liittyy mitä suurimmassa määrin kemiaan.

se on vain pinnallista kemiaa mikä perustuu ulkonäköön. syvällinen kemia mitä on aidossa rakkaudessa perustuu siihen. toivottavasti saat kokea sellaista!