Onko sinulla vapun aatonaatto vapaapäivä?
Kommentit (17)
Saldovapaaksi varmaan lasketaan, että olen tehnyt tarkoituksella tunnit etukäteen, niin kuin itse asiassa yhtä lukuunottamatta kaikki työkaverit. Varmaan kiva olla yksin töissä... :D
Vapun aatonaatto on sunnuntai eli tänään. Aika monella se on vapaapäivä.
Eli siis tänään, vapaata on. Kuten myös vapun aatto ja itse vapunpäivä. JES!
Äh ajatusvirhe. Vapun aatonaattohan on tänään, eli ihan normaali vapaapäivä
3
Vierailija kirjoitti:
Saldovapaaksi varmaan lasketaan, että olen tehnyt tarkoituksella tunnit etukäteen, niin kuin itse asiassa yhtä lukuunottamatta kaikki työkaverit. Varmaan kiva olla yksin töissä... :D
Eikö teillä saa mennä saldo miinukselle?
Tänään on vapaata. Huomenna ja tiistaina töihin.
Töissä olen, mutta aamuvuorossa onneksi. Töistä suoraan sitten valmistautumaan iltaan!😍
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut, mitä teet työksesi, mutta tuollaiset työpäivät on ainakin minusta oikeasti kivoja. Saa keskittyä rauhassa ja saa paljon aikaiseksi.
Piti olla työpäivä mutta olen vielä 2 vko sairauslomalla.
On vapaapäivä maanantaina ja tiistaina, keskiviikkona on seuraava työpäivä.
Tänään on aatonaatto. Huomenna vappuaattona pidän lomapäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä saa mennä saldo miinukselle?
Ei ole mitään saldoja, vaan tietty päivittäinen työaika, mistä saa erikseen sovittaessa poiketa, jos tekee tunnit etukäteen.
Kyllä on tänään vapaapäivä kuten sunnuntait yleensä.
Sulta puuttuu tosta sellainen vaihtoehto, että "on vapaapäivä" (ilman mitään saldo-/vuosilomapäiviä).
T. Epäsäännöllistä vuorotyötä tekevä, jolla on ma vapaa, ti iltavuoro
Meillä on tosi moni maanantaina "etätöissä".