Kokemuksia Familon sängyistä?
Olen harkitsemassa Familonin jenkkisänkyä mutta en löydä mitään käyttökokemuksia netistä. Onko sinulla kokemusta, hyvää tai huonoa?
Kommentit (5)
Messuilla oli kaksi eri mallia. Kotikaupungissamme ei ole jälleenmyyjää, muuten olisi ehkä ostettu. Ei niin kallis kuin muut brändit. Nettikaupasta en sänkyä osta, joten jäi ostamatta.
stockalla oli muutama viikko sitten familonin pop-up jossa oli sänkyjä testattavana. siellä testasimme älypehmustejenkkisänkyä ja ostimmekin sellaisen, ollaan oltu tosi tyytyväisiä! sänky tuntuu tosi mukavalta, samaan aikaan ihanan napakka mutta pinnalta pehmeä. hintakin oli kohdillaan kun oli kanta-asiakastarjouksessa. minusta hintalaatusuhde oikein hyvä!
Heippa!
Kävin itsekin Stokkalla kokeilemassa noita sänkyjä! Oli ihan asiantunteva myyjä, mutta ne sängyt ei ollut kyllä ihan sitä mitä odotin. Toisaalta, minulla on ollut aina hyvä sänky, Tempur tai muuten minulle yksilöllisesti hyvin sopiva, joten ehkä bongaisin sen herneen patjojen alta.
Koin vain, että samaan hintaan saisin paremmankin. Materiaalit vaikuttivat ihan laadukkailta kyllä, mutta ainakaan minun muotojani ne eivät oikein tukeneet. Ei upottanut oikeista paikoista. Toki siellä oli heillä vain kaksi tai kolme mallia joita kokeilin.
^