Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt löytyi ehdoton turn off

Vierailija
29.04.2018 |

Eilen baarissa: oikein mukava, hauska eikä pahan näköinenkään ja suht selväpäinen mies,
MUTTA, kun nuuska vilahti huulessa..YÖK.
Antoi numeronsa mutta ei ehkä kannata treffata? Aika epäkohteliasta ois alkaa yökkiä kesken treffien :D
Entäs suutelointi? Pystytkö SINÄ pussaamaan nuuskahuulta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa käyttävä ihminen on typerys ja typerä mies ei ole minun mies.

Vierailija
2/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska ja tupakka on molemmat mulle täysin turn off. Mulla on läheisiä ystäviä ja sukulaisiakin, joita pidän keskivertoa heikkoälyisenä vaan siksi, että polttavat.

Vierailija
4/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin?

Vierailija
5/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käytti vain baarissa? Ottaisin selvää taipumuksesta ennen lopullista tuomitsemista

Vierailija
6/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, saisin olla ilman ihanaa ja kultaista miestä jos nuuskan takia hylkäisin. Typerä ajatus. Tai no jos on varaa hylätä muuten mukava ihminen yhden paheen takia niin siitä vaan. Mua kauhistuttaa ajatuskin että sanoisin tuolle huomaavaiselle, kiltille, komealle miehelle että koska nuuskaat niin hei hei.

Vierailija
7/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ent työkaveri kertoi että tuttavansa pisti nuuskan aina samaan kohtaan ja siihen sitten syöpyi reikä josta sai sormen suun kautta nenästä ulos. Liekö totta?

Vierailija
8/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oli ehta nuuska. Nykyään on niitä valkoisia pussukoita joissa ei ole edes nikotiinia. Vähän kuin mini teepussi. Tiedä sitten mitä hyötyä siitäkään on.

Vierailija
9/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipana kirjoitti:

Nuuska ja tupakka on molemmat mulle täysin turn off. Mulla on läheisiä ystäviä ja sukulaisiakin, joita pidän keskivertoa heikkoälyisenä vaan siksi, että polttavat.

Lopetin tupakoinnin 5 vuotta sitten. Ei mennyt kauaa, kun alkoi hajuaisti toimimaan kunnolla. Sitten bussissa tuli mies viereen istumaan joka oli tupakoinut juuri. Meinasin oksentaa. Muutaman kerran käyny niin, että joutunut haistaa niitä vaatteitakin kun julkisissa ollu ruuhkaa. Se haju on jotain käsittämätöntä. Samalla aloin miettimään että olen haissut ihan samalle.

Vierailija
10/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, saisin olla ilman ihanaa ja kultaista miestä jos nuuskan takia hylkäisin. Typerä ajatus. Tai no jos on varaa hylätä muuten mukava ihminen yhden paheen takia niin siitä vaan. Mua kauhistuttaa ajatuskin että sanoisin tuolle huomaavaiselle, kiltille, komealle miehelle että koska nuuskaat niin hei hei.

Joillakin ihmisillä ei ole sielua. Sinulla on.

Vierailija
11/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks ent työkaveri kertoi että tuttavansa pisti nuuskan aina samaan kohtaan ja siihen sitten syöpyi reikä josta sai sormen suun kautta nenästä ulos. Liekö totta?

Tottahan on ainakin se, että nuuska syövyttää suun limakalvot ja kudokset, joten varmaan pitkäaikainen käyttö voi tehdä isonkin reiän.

Vierailija
12/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla palvelus tuolle muutoin erinomaiselle miehelle. Heräisi ehkä ottamaan selvää nuuskan vaikutuksesta terveyteen pidemmällä aikavälillä: hampaat mustuu, henki haisee, syöpä tulee.

Vierailija
13/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Meillä oli kesätöissä viime vuonna TEINITYTTÖJÄ jotka käyttävät nuuskaa. Todellakin totaalinen turn off, etenkin naisilla. Anteeksi nyt vain naiset mutta oikeasti.

Vierailija
14/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska on nounou.

Vierailija
15/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva ottaa tyypistä selvää ja treffata se , mutta kun meinas lähes oksu tulla kun möykky vilahti.

Voi tosiaan olla että vaan baarissa käyttää. Mutta sittenhän se polttaa muulloin. Rööki ei nyt hirveen turn off ole, mutta ei tunkkaisen hajuinen mies herkkullinenkaan ole.

Ehkä mä soitan sille :)

ap

Vierailija
16/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla palvelus tuolle muutoin erinomaiselle miehelle. Heräisi ehkä ottamaan selvää nuuskan vaikutuksesta terveyteen pidemmällä aikavälillä: hampaat mustuu, henki haisee, syöpä tulee.

No hah hah, eiköhän suhteessa voi myös ihan puhua noista nuuskan vaaroista, eikä tarvitse hylätä rakasta kumppaniaan jotta tämä alkaisi miettiä nuuskan vaaroja :D ja toisekseen, tämä mies on vaihtanut tupakan nuuskaan joten se on parannus entiseen sillä nuuska on vähemmän vaarallista silti, kuin tupakka.

Vierailija
17/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipana kirjoitti:

Mun hammaslääkäri polttaa. Tuskin on keskivertoa heikkoälyisempi.

Vierailija
18/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nipana kirjoitti:

ja mun professori myös.

Vierailija
19/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nipana kirjoitti:

Lopetin tupakoinnin 5 vuotta sitten. Ei mennyt kauaa, kun alkoi hajuaisti toimimaan kunnolla. Sitten bussissa tuli mies viereen istumaan joka oli tupakoinut juuri. Meinasin oksentaa. Muutaman kerran käyny niin, että joutunut haistaa niitä vaatteitakin kun julkisissa ollu ruuhkaa. Se haju on jotain käsittämätöntä. Samalla aloin miettimään että olen haissut ihan samalle.

Minulla on sama kokemus. Tupakoitsija haisi samalle, kuin ennen joku pitkään seissyt kastunut tuhkakuppi. Tosiaan kauhistuin, että miten toiset on kestäneet minun hajuni.

Vierailija
20/21 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nipana kirjoitti:

Kyllä se vähän syö uskottavuutta. Tulee sellainen hälläväliä tyyppi mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi