Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Victorian ahdistelijan tekoja vähätellään?

Vierailija
29.04.2018 |

Nyt sit on selvää, et nk. Kulttuuriprofiili on käynyt myös prinsessa Victorian takapuoleen kiinni (prinsessan turvamies puuttui tilanteeseen eli pitänee paikkaansa). Erehdyin lukemaan HS:n kommentit uutiseen - mikä virhe! Vähättelyä, Victoria syyllistämistä (miksei ole ennen tuonut asiaa esille), tekijän näkemistä uhrina (vähän käy tyyppi peppuun kiinni ja nyt lynkataan). Ja tietysti sokerina pohjalla "just tällainen salaliitto tää #metoo on"
Mikähän mahtaa olla syy tällaisiin kommenteihin? Kuka tavallinen mies tai nainen ei hyötyisi siitä, että lääppijät saataisiin kuriin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on myös mulle mysteeri! Bill Cosbyn uhreja on syyllistetty, kun eivät ole aiemmin avanneet suutaan. Siis heidät huumattu ja raiskattu ja syyllinen erittäin vaikutusvaltainen ja pidetty viihdemaailman legenda. Pitää olla aivan helvetin rohkea, et tuo tuollaisen asian esille.

Vierailija
2/3 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tuleva johtaja ei ole seurapiiripelle, joka alkaa hyppiä seinille yhtään mistään.

Mutta nyt kun vähempiarvoistenkin kuin kruununprinsessojen ääntä aletaan kuulla ahdistelutapauksissa, nämä siat saadaan kuriin.

Ne mitätöijät, jotka pitävät asiaa vähäarvoisena, ovat näitä ahdisteluun taipuvaisia itse tai niitä, jopa naisia, joiden mielestä "pojat ovat poikia".

"Tytöt ovat tyttöjä" sanontaa ei ole kuultu liitettävän ahdistelua harjoittaneisiin naisiin. Jos nainen on tähän syyllistynyt ja asia on nostettu esiin, nainen ei ole saanut samaa hyväksyntää ja ymmärrystä kuin miespuolinen ahdistelija.

Itse yli kuusikymppisenä kuulun naiskaartiin, jota on ollut "lupa" kouria ohimennen 13-vuotiaasta. Muistan jokaisen (myös sen jota en nähnyt väkijoukosta, joka "iski" takaapäin). Ovat muuten olleet kaikki keski-ikäisiä äijiä yhtä lukuunottamatta. Jälkimmäinen aiheutti minulle taloudellista vahinkoa, koska ahdistelu oli päivittäistä, julkista ("pojat ovat poikia" -kommentein), joten lähdin siitä kesätyöpaikasta ja kesäansiot jäivät puolta pienemmiksi kuin oli tarkoitus.

Minulta ei ainuttakaan säälipistettä heru ahdistelijoille, sukupuolesta riippumatta. Olkoot vaikka kuinka sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tekijöiden sääliminen. Niinkuin Louhimiehenkin. Oli ihan huippukommentti jollain Twitterissä, kun toi tapaus Louhimies oli kuumimmillaan. Idea oli, et "toivottavasti Louhimies kuvaa omaa videopäiväkirjaa, et saa kuvattua aitoja tunteita talteen"