Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mies samanlainen?

Vierailija
28.04.2018 |

Hän tulee aina yllättäen puristelemaan minua edestä ja takaa. Hän myös aina hankaa alapäätään sekä "nylkyttää" minua jos esim. kumarrun nostamaan jotain lattialta. Sängyssä hänen kätensä vaeltelevat ympäriinsä kehollani ja hän menee vaatteiden sisään ja puristelu jatkuu sekä suutelee kehoani koko ajan ja kehuu miten upea vartalo minulla on ja kuinka hän haluaa minua koko ajan. MUTTA hän ei ole kuitenkaan yhtään romanttinen, vaan aina seksuaalinen. Pidän periaatteessa tästä jatkuvasta huomiosta, mutta koen että en saa riittävästi tarvitsemaani romantiikkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tulee aina yllättäen puristelemaan minua edestä ja takaa. Hän myös aina hankaa alapäätään sekä "nylkyttää" minua jos esim. kumarrun nostamaan jotain lattialta. Sängyssä hänen kätensä vaeltelevat ympäriinsä kehollani ja hän menee vaatteiden sisään ja puristelu jatkuu sekä suutelee kehoani koko ajan ja kehuu miten upea vartalo minulla on ja kuinka hän haluaa minua koko ajan. MUTTA hän ei ole kuitenkaan yhtään romanttinen, vaan aina seksuaalinen. Pidän periaatteessa tästä jatkuvasta huomiosta, mutta koen että en saa riittävästi tarvitsemaani romantiikkaa.

Ei ole.

Vierailija
2/6 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolme vuotta tuollainen miesystävä, mentiin jopa kihloihin. Muuten oli oikein kiva tyyppi mutta hermostuin tuohon. Oli pakko lopettaa se suhde. Hänellä todettiin kyllä myöhemmin testosteroniongelma, johon sai pistoksia. Mutta meidän suhteeseen ei enää auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, onneksi. Tuntisin itseni pelkäksi seksiobjektiksi ja ällöttäisi loppumaton lääppiminen.

Vierailija
4/6 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua pelkkänä panopatjana. Jätä se!

Vierailija
5/6 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita "kohtalotovereita"?

Vierailija
6/6 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuorempana mies oli tuollainen. Ei tarvinnut kuin pyllistää niin oli kovana etumus kiinni mun takamuksessa

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän