Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ylioppilas"juhlat" olette järjestäneet?

Vierailija
28.04.2018 |

Perinteiset juhlat vai jotain muuta ikimuistoista ylioppilaalle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista... niin sanoakseni.

Vierailija
2/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime keväänä tyttärelle pienimuotoiset juhlat. Kutsuttiin lähisukulaiset ja tutut. Vieraita tuli lopulta noin 20 kaikki eivät pitkien välimatkojen takia päässyt paikalle. Juhlat oli kotona perinteiset voileipäkakut, suolaiset piirakat, makeat kakut pikkuleivät. Vieraat tuli ja meni omaan tahtiin pari naapuria pyörähti onnittelemassa myös vaikkei ollut kutsuttu. Meidän neidin näköiset perinteiset pienimuotoiset kemut kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle aika perinteiset juhlat, toinen ei halunnut mitään.

Vierailija
4/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlan jälkeen mentiin kavereiden kanssa baariin kuuntelemaan ihmisten ”ei nyt oo vappu”-vittuilua. Valmistuin siis jouluna.

Vierailija
5/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Meillä on suruksemme kovin pieni ja etäinen suku. Rippijuhlissa oli noin 10ihmis vain. Toki hyvä olisi heihin yhteyttä pitää mutta toisaalta kutkuttaisi ajatus vaikkapa kaukomatkasta lapsen kanssa. Olen siis eronnut mutta kyllä välit kunnossa myös lapsen toiseen vanhempaan.

Vierailija
6/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juhlat järjestetään, niin miksi sen piitäisi tapahtua lainausmerkeissä ?

Vai onko sinne tarkoituskin kutsua vain "vieraita" ja järjestää sinne vain jotkut "tarjoilut" ?

Vierailija
7/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi lainausmerkit? Kyllähän ylioppilas on juhlansa ansainnut vaikka sitten vain pienellä porukalla vaikka perheen kesken.

Vierailija
8/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Meillä on suruksemme kovin pieni ja etäinen suku. Rippijuhlissa oli noin 10ihmis vain. Toki hyvä olisi heihin yhteyttä pitää mutta toisaalta kutkuttaisi ajatus vaikkapa kaukomatkasta lapsen kanssa. Olen siis eronnut mutta kyllä välit kunnossa myös lapsen toiseen vanhempaan.

Mitä mieltä lapsesi on? Se on hänen päivänsä.

Vierailija
9/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun juhliini vuokrattiin juhlatila maalta, koska toinen vaihtoehto oli kerrostaloasunto. Vieraita oli ehkä noin 60, molemmista suvuista hyvin edustusta ja jopa jotain kaukaisempia tuli paikalle. Ihan mukavat juhlat kai oli ja erityisesti paikasta kuulen edelleen kehuja sukulaisten kahvipöydissä (valmistuin 2009). Harmitti, kun omia ystäviäni ei juuri päässyt paikalle ja tarjoilut eivät olleet mieleeni, kun oli juhlapaikan puolesta pitopalvelu. Jotain kinkkukiusausta oli ja olen itse kasvissyöjä...

Ei ole jäänyt mieleeni mitenkään erikoisen upeana päivänä, mutta ihan kivat fiilikset jäi kuitenkin.