Raskaustesti positiivinen 9 päivää yhdynnästä?
Clear blue early detection näytti tänään ihan selvän plussan. Yhdynnästä on aikaa yhdeksän päivää. Ovulaatio oli "limojen" perusteella 1-2 pv yhdynnän jälkeen. Voiko testissä olla vika teen vaikka maanantaina vielä uuden
Kommentit (12)
Siinä testipakkauksessa lukee, että näyttää jo 6 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkua. Jos raskaushormonia on riittävästi, niin voihan se näyttää tosiaan sen plussan jo noin aikaisin. Eli onneksi olkoon :)
Minulla näytti samainen testi plussan viikossa. Kukaan ei oikein ole uskonut mua, mutta näin oli. Tasan viikko yhdynnästä plussa tuli. Kyseinen plussa on nyt seitsenviikkoinen tytön tyllerö, eli oikeassa se testi oli.
On se mahdollista. Onko lapsi toivottu?
Mulla näytti negaa vielä 11 päivää yhdynnästä/oviksesta. Juuri siis tuo early. Sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, niin muuttu plussaksi.
Unohdit sen panon hirveässä kännissä naapurin Pertsan kanssa viikkoa ennen mykistämääsi yhdyntää.
Meinaatko pitää sen? (tulee varmaan v*sti dislikeja :) )
Jos epäilet noin varhaista plussaa, miksi se testi edes piti tehdä? Ei se vauva testaamalla alkuaan saa vaan panemalla. Huomaat kyllä, kun menkat jäävät pois. Silloin ehtii hyvin testata.
Selvä plussa on kyllä aina plussa. Ne testit ei näytä virheellistä plussaa.
Onko mahdollista, että olet raskautunut jo edellisessä kuussa, ja on tullut menkat, ja olet luullut, että viime kuussa ei tärpännyt?
Taidat olla vähän kokematon ''äidiksi''
Toisilla raskaushormonia on riittävästi jo hyvin aikaisin. Mulla keskimmäisen kohdalla juurikin tuo sama clear bluen early näytti ihan vahvan plussan kymmenen päivää yhdynnästä.