Lue keskustelun säännöt.
Nordean palvelumaksuista
28.04.2018 |
Hommasin lopulta tunnuslukusovelluksen ja mobiilipankin sekä tunnuslukulaitteen. Kuitenkin olen varma, että vuoden sisällä Nordea keksii uusia maksuja ja keinoja rokottaa tavallisia asiakkaitaan. On suorastaan järjetöntä pakottaa käyttämään amerikkalaisten suurfirmojen käyttöjärjestelmiä käytännössä kohta kaiken viranomais- ja rahaliikenteensä hoitoon! Luottamus niihin on nolla ja virustorjunta, päivitykset jäävät asiakkaan kontolle eli riskit ulkoistetaan sataprosenttisesti asiakkaalle. Jään siis vielä asiakkaaksi, kun asuntolainaakin on ja syynä lähinnä se, että en usko muiden pankkien olevan yhtään parempia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä amerikkalainen yritys on Nordean tehnyt järjestelmän?
Luulin, että Euroopassa on paljonkin ohjelmistofirmoja.