Jos henkilö kulkee aina yksin
Ihan missä vaan,niin voiko olettaa että hän on vapaa? Siis sinkku tai eronnu tms mutta siis vapaa. Ei nyt kehtaisi mennä kysymäänkään.
Kommentit (20)
Ei vapaata vangita voi. Me kumpikin tiesimme sen...
Miten voit olla varma, että näet hänet kaikkialla?
Minua voisi luulla sinkuksi esim työ- ja harrastuskuviossa. En kuitekaan ole.
Vierailija kirjoitti:
No enhän mä tiedäkään mutta aina hän yksin on liikenteessä missä hänet näen.Katselee minua enkä oikein tiedä miksi mutta ei koskaan tule juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ovat pahimpia. Aina kun näkee niin ovat yksin, mutta sitten kuitenkin lopulta paljastuu että ovat parisuhteessa. Kumma kun sitä toista puoliskoa ei vaan KOSKAAN näy missään.
Entä sitten? Vaikka olisikin, niin todennäköisesti ei kaipaa niskaansa ketään läähättäjiä. En ainakaan minä tai siskoni.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Vaikka olisikin, niin todennäköisesti ei kaipaa niskaansa ketään läähättäjiä. En ainakaan minä tai siskoni.
Mä kuljen lähes aina yksin ja kaipaisin kyllä seuraa. En toki läähättäjää, mutta tavallista seuraa.
Jos et kehtaa kysyä niin et kehtaa puhua sille muutenkaan. Eli miten asiaa siis kuuluu sinulle ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuljen lähes aina yksin ja kaipaisin kyllä seuraa. En toki läähättäjää, mutta tavallista seuraa.
Entäs jos hengitys on luonnostaan läähättävää tai on huonossa kunnossa ja läähätys johtuu siitä?
Voi myös olla tosi ujo, epävarma tms. näin omalla kohdallani, päättyi huonosti. Liikuin aina yksin koska olin yksinäinen ja sitten puhkesi vakava masennus ja nyt olen koko loppuelämäni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos hengitys on luonnostaan läähättävää tai on huonossa kunnossa ja läähätys johtuu siitä?
Olet aikamoinen vitsiniekka.
No ei voi olettaa. Voi esim hoitaa lasta vuorotellen puolison kanssa ja miten voit tietää että aina on yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän mä tiedäkään mutta aina hän yksin on liikenteessä missä hänet näen.Katselee minua enkä oikein tiedä miksi mutta ei koskaan tule juttelemaan.
Varmaan samasta syystä kuin sinä ei tule juttelemaan. Toisen teistä on tehtävä aloite, mikset yhtä hyvin tekisi sitä itse?
Mene ihmeessä juttelemaan. Mitä voit menettää? (muuta kuin sinkkuutesi)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan olla ingognito enkä halua näkyä varsin tunnetun mieheni somessa tai menoissa laisinkaan. Minulla on oma tuttavapiirini. Moni tulee kysymään mieheltäni suoraan onko hän vapaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei voi olettaa. Voi esim hoitaa lasta vuorotellen puolison kanssa ja miten voit tietää että aina on yksin?
No enhän mä tiedä onko aina AINA mutta AINA kun mä näen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin sinä ei tule juttelemaan. Toisen teistä on tehtävä aloite, mikset yhtä hyvin tekisi sitä itse?
Koska pelkään nolaavani itseni tai jos hän on varattu niin sitten vielä enemmän. Ja mitä mä menisin sanomaan??
Onhan se todennäköistä.