Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti naimisissa oleva 30 v. kahden lapsen äiti saa seksiseuraa?

Vierailija
28.04.2018 |

Ihan tavallinen kroppa ja naama. Ei halua missään nimessä mitään sitoutumista tai sivusuhdetta vaan pelkän fuckbuddyn.

Kaverin puolesta kyselen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saa, kun on hyvä perse ja nätti naama.

Vierailija
2/32 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen kroppa ja naama. Ei halua missään nimessä mitään sitoutumista tai sivusuhdetta vaan pelkän fuckbuddyn.

Kaverin puolesta kyselen.

Helposti saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei

Vierailija
4/32 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan tarjontaa niin että mistä valita, esim. täältä jos pks alueelta M47 :)

Vierailija
5/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat samantien :) ikää on 26v 183/75

Vierailija
6/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatko myös kakkosta ja pitääkö käyttää kumia?

Vierailija
7/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin helposti saa, jos runko ja naama jonkunlaisessa kunnossa.

Olisin valmis sessioihin vaikka heti ja kaikista parasta olisi tavata vain ilotteluiden merkeissä.

Vierailija
8/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverin puolesta kyselen" 😁

Koska olet naimisissa, niin aika helposti saat. Siinä on sitä kiellettyä ja jännitystä mukana. Eronnut 30 v kahden lapsen yh ei saa yhtä helposti.

Vierailija
9/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tähän tarjoutuu seuraksi jotain nelkyt+ ikäsiä. Varmasti ap (tai siis hänen kaveri, niinhän se oli :D) kaipaa enemmän oman ikäisiään seuralaisia.

Vierailija
10/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanet omalta mieheltä suht helposti kysymällä.

Suosittelen, jos avoimesta suhteesta ei ole sovittu.

Vierailija
11/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin sua vaikka heti, jos asuisit lähellä.

Toki en parisuhdettasi alkaisi rikkomaan.

Jos olisit sinkku niin sitten.

t. minikikkelimies

Vierailija
12/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä 30v naimisissa olevia äitejä on jonoksi asti baareissa, helppoa saalista eikä soittele perään.

Vierailija
13/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei nähdä baarissa hakemassa seksiseuraa mutta mä saisin yhtä helposti ku nuorena, oon 31v naimisis oleva 3 lapsen äiti. Mulla on muutama varma heti etsimättä tiedossa eri ikäisiä ketkä olis heti valmiina ku laittaisin viestin et nyt oon valmis tekee sen. Mutta en ole ja ne sit vaan kirjoittelee mun kans.

Vierailija
14/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoatko myös kakkosta ja pitääkö käyttää kumia?

Hei haloo, et kai oikeasti luule että haluaisin panoa ilman kumia vieraalta kertakäyttö mieheltä?  

Vierailija
15/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei nähdä baarissa hakemassa seksiseuraa mutta mä saisin yhtä helposti ku nuorena, oon 31v naimisis oleva 3 lapsen äiti. Mulla on muutama varma heti etsimättä tiedossa eri ikäisiä ketkä olis heti valmiina ku laittaisin viestin et nyt oon valmis tekee sen. Mutta en ole ja ne sit vaan kirjoittelee mun kans.

Sinä taidat olla oikea nainen, olisi kiva joskus tutustua, vaikka kahvilla käyden. Panohetket joskus erikseen, jos molemmin puolin natsaa.

Vierailija
16/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ku oon yrittäny käydä vain kahvillaki mutta aina se menee siihen että miehet alkaa vonkaa ja vaikka ei kehtais siinä livenä niin alkaa tulee viestiä että voi että ku olis ihana harrastaa seksia. Ei niitä kannata uudestaa nähdä ku ei ne tajua että ei seksia ku olen naimisissa niin se on aika rasittavaa..

Vierailija
17/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas kaverilles että tääl olis fwb suhteesta kiinnostunu naimisissa oleva mies ✌️

Vierailija
18/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon viel että mulla ei siis ole ollu ikinä vaikeaa saada seksia, tai vain seksisuhdetta. Mutta ku itse halunnu yhden vakavan suhteen mihin kuuluu kaikki niin se oli tosi vaikeaa. Nyt ku sellainen ollu 11v niin en ala pilaa sitä muiden kans seksillä. Aina ollu yhden miehen nainen vaikka nuorena huomasin ettei miehet omalta osaltaan tiedä mitää sellaisesta eikä arvostanu sitä mun puolelta... Oon siis toi 31v kolmen lapsen äiti kuka myös viimeksi vastasi tuohon kahvilla käynti viestiin..

Vierailija
19/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottakoon viel että mulla ei siis ole ollu ikinä vaikeaa saada seksia, tai vain seksisuhdetta. Mutta ku itse halunnu yhden vakavan suhteen mihin kuuluu kaikki niin se oli tosi vaikeaa. Nyt ku sellainen ollu 11v niin en ala pilaa sitä muiden kans seksillä. Aina ollu yhden miehen nainen vaikka nuorena huomasin ettei miehet omalta osaltaan tiedä mitää sellaisesta eikä arvostanu sitä mun puolelta... Oon siis toi 31v kolmen lapsen äiti kuka myös viimeksi vastasi tuohon kahvilla käynti viestiin..

Niinpä, miksi siis kinuat silti munaa täältä?

Vierailija
20/32 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet tosiaan niin moraalittomia että ihan tietoisesti auttavat jotakuta pettämään? Ymmärrän että jos ei tiedä mutta jos tietää niin on kyllä väärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi