Kissani vaatii Yleä hyllyttämään Ryhmä Haun
Siinä esitetään kuulemma kissat huonossa valossa.
Kommentit (17)
Pilli ja Pulla kannattavat kaikkia kissoja boikotoimaan Ryhmä Hauta.
Kissat ovat aina oikeassa. Moiset ohjelmat voi, saa ja täytyy hyllyttää. Minkäänlaisia tapoja nykyään,
kaikkea sitä näytetäänkin. Suhhzzz......
Meidän kissa haluaa lisää silakka- ja lintuaiheisia ohjelmia Yleltä.
Jos meillä sattuu olemaan Ylen kanava päällä silloin kun kissamme on television läheisyydessä, niin katti kääntää peräpeilin töllöön päin, nostaa häntänsä ylös ja ravisuttaa sitä aivan kuin kusella olisi. Muiden kanavien kohdalla tätä ei tapahdu.
Kissat, nuo maailman suloisimmat olennot. Kaikille kisuille terveisiä ja haleja. Olette mahtavia!
Lisäksi Ryhmä Haussa Kananen esitetään typeränä ja aivottomana kanana.
Olen syvästi järkyttynyt ja loukkaantunut tällaisesta stereotypiasta! Meidän maatilan kanat ovat kaikki ihania ja fiksuja mussukoita!
Ryhmä Hau heti pois ruuduista vanhaa kanastereotypiaa toistavana!
Myös karhut ja leijonat järkyttyneitä miten heidät yhdistetään alkoholijuomiin.
Vierailija kirjoitti:
Kissat, nuo maailman suloisimmat olennot. Kaikille kisuille terveisiä ja haleja. Olette mahtavia!
Haista sinä natsi vittu! Me kissat emme ole esineitä, joiden tehtävänä on vain olla suloisia pakkohaliesi kohteita!
Onko koskaan kamelilta kysytty saako sen varpaita käyttää nimityksenä eräässä kyseenalaisessa yhteydessä.
Pahoittaisiko joku mielensä , jos tv:stä näkyisi vain vuorotellen testikuva ja kellon aika.
Minun kissa haluaa hiiriohjelmia.
Vaadimme Pikku Kakkosen hyllyttämistä syrjivänä.
t. Rektaalidilataatioyhdistys
Ähtärin Pandat ovat pahoittaneet mielensä Pandalakritsasta. Sen nimi pitää
muuttaa ja Pandan kuva pois.
Samaa mieltä kaikkien kanssa. Kissoja saa vain esittää Oikeat Kissat, ei mitkään wannabet
Vierailija kirjoitti:
Pahoittaisiko joku mielensä , jos tv:stä näkyisi vain vuorotellen testikuva ja kellon aika.
Kyllä, minä. Olis kuitenkin väärän aikavyöhykkeen aika, haluan länsieuroopan ajan. Suomen virallinen aika on lähes itärajalta.
Mun kissani loukkaantuu Katti Matikaisesta.