Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lapsesi oli ensimmäisen kerran yökylässä?

Vierailija
23.04.2006 |

Meillä 1v. menee ensi viikonloppuna toista kertaa mummille :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 3 v.

Vierailija
2/13 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olleet noin 5-6 krt/vuoi. Tosi ihanaa että ottavat yökylään...!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naperoni on nyt reilu 2v.

Oli eka kerran yötä mummolassa reilu 4kk ikäisenä ja hyvin meni.

Noin kerran kuussa on jommallakummalla mummolla yön hoidossa ja hyvin menee!

Vierailija
4/13 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylässä isällänsä ;)

Vierailija
5/13 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias on ollut aika monta kertaa yhdellä kaverillaan, ei kenelläkään muulla.

Vierailija
6/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuota aikaisemminkin mummu on ollut meillä yön yli lapsia hoitamasssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täytettyään 3,5 vuotta. Odotimme, että lapsi haluaa itse jäädä ja osaa pyytää yöksi jäämistä.



Nuorempi ei siihen ole vielä valmis.

Vierailija
8/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ekan kerran isovanhemmilla. 3v ei halunnut jäädä, kunnioitettiin tätä. Nyt 4v on mielellään isovanhemmilla, sopivat yleensä keskenään (melkein kerran kuussa). Ihanaa kun rakkat isovanhemmat jotka ottavat mielellään kylään. Muualla ei ole vielä ollut yökylässä. Nuorempi 1v ei ole vielä ollut, varmaan kanssa sit 2v. pääsee isovanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan hyvin meni!

Vierailija
10/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme häihin, johon lasta ei ollut kutsuttu. Hyvin sujui. Muuta kertaa ei tällä isovanhemmallaan ole ollutkaan yötä, mutta toinen mummi alkoi ottaa yökylään 3-vuotiaasta alkaen ehkä 3-4 kertaa vuodessa. YÖkyläilyt siis ekaa kertaa lukuunottamatta olleet lapsen ja mummin välinen juttu, meillä vanhemmilla ei ole ollut mitään menoa tai tarvetta laittaa lasta yökylään.



Kuopus oli nyt ekaa kertaa alkuviikosta kaksi yötä mummillaan isoveljen mukana. On 2v4kk. Hyvin sujui, ei kaipaillut ja on pyytänyt jo uudestaankin pääsyä. :) Yökyläily siis jälleen kerran mummin toiveesta, ei meidän vanhempien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoiteltiin mummon luona yökyläilyä, jotta se sujuisi tsrvittaessa pikkusisaruksen syntymän yhteydessä. Sen jälkeen on ollut useampaan otteeseen omasta halustaan isovanhempien luona, 4-vuotiaana koko viikon. Nuorempanakin, ekaa kertaa 10 kk ikäisenä, on ollut yön yli hoidossa, mutta silloin hoitaja on tullut kotiimme.



Vajaa 2-vuotias kuopus ei ole vielä ollut yökylässä.

Vierailija
12/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni, ei mitään ongelmaa. On ollut muulloinkin. Myös niin että meille on tullut hoitaja kotiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset pääse yökylään ikinä, ei ole paikkaa mihin veisi. Kumpikaan mummo ei hoida edes minuuttia päivällä (ei ole ikinä hoitanut), saati että ottaisi yöksi. Mummot viitsivät tavata lapsiani max kerta vuoteen puoli tuntia: (



Emme ole päässeet viimeiseen 7 vuoteen mihinkään koskaan kaksin, eikä seuraavaan kahdeksaan vuoteenkaan päästä, ennenkuin vanhin on niin iso että pärjäisi itse.



Mahdatteko tajuta miten onnekkaita olette?