Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarjoaa minulle oikeutta käydä vieraissa tietyin ehdoin, asia alkanut häiritä

Vierailija
28.04.2018 |

Olen erittäin rakastunut mieheeni, ja tiedän hänenkin olevan minuun. Meillä on paljon yhteisiä keskustelunaiheita, luottamus välillämme on kunnossa, teemme paljon asioita yhdessä ja seksi on suorastaan kuin seitsemännestä taivaasta. Mieheni on kirkkaasti paras seksikumppani, joka minulla on koskaan ollut ja olen niin onnellinen ja tyydytetty, että voi kun olisin osannut nuorempana kuvitella, että tällaistakin vielä elämässäni saan kokea!

Minua on alkanut vähän häiritä se, että mies toistuvasti ottaa esille parisuhteen ulkopuolisen seksin. Meistä kumpikaan ei ole koskaan pettänyt kumppaniaan, ja varsinkaan nykyisessä suhteessa en voisi kuvitella sellaisen käyvän mielessäkään. Mies tietää tämän kyllä. Kuitenkin hän välillä puhuu, että joskus tulevaisuudessa jos kyllästyn meidän seksiimme, hänelle sopisi että harrastaisin seksiä myös jonkun naisen kanssa, tai jos haluaisin vierasta miestä niin sekin sopisi, kunhan oma mieheni saa olla tilanteessa paikalla. Olen näihin juttuihin ihan että WTF? En ole kyllästymässä ainakaan vielä useaan kymmeneen vuoteen, jos yhtään osaan asiaa arvioida.

Mies ei tarjoa näitä oikeuksia siksi, että itse nauttisi minun näkemisestäni muiden kanssa, tai ainakaan siltä ei vaikuta. Samalla kun hän puhuu asiasta, hän myös kertoo että se olisi hänelle todella vaikeaa hyväksyä, mutta pitkän harkinnan jälkeen hän on kuitenkin tullut siihen tulokseen, että nämä asiat olisivat hänelle mahdollisia.

Kysyin mieheltä, puhuuko hän näistä siksi, että itse haluaisi seksiä muidenkin kanssa. Jos minä tarttuisin tilaisuuteen, tasapuolisuuden nimissähän minun olisi sitten hyvä hyväksyä sama myös hänelle. Hän repesi nauramaan. Oli kuulemma aivan hullunkurinen tulkinta eikä pidä paikkaansa. Mutta miksi hän sitten "pitkällisesti harkitsee" tällaisia, kun minä en ole koskaan ottanut aihetta edes puheeksi enkä koe tällaisille järjestelyille mitään tarvetta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo kimppaillut ja haluaa sitä nyt teidänkin suhteeseen. Verhoaa sen vaan siihen, että "jos sinä nyt tahtoisit". "Tunteeton seksi ei innosta" my ass. :D Sehän siinä on ideanakin. 

Mieheni on mieheksi poikkeuksellisen avoimesti tunteensa näyttävä, ja ihan takuuvarmasti näitä, joita tunteeton seksi ei tosiaan juurikaan kiinnosta (jos et tiennyt, niin osa miehistä on aidosti tällaisia). Sen tiedän siitä, minkälaista meidän seksimme on, ja mitkä asiat meidän välisessämme seksissä häntä ovat häirinneet, ja lisäksi siitä millä tavalla aiemmista seksielämässä tehdyistä ylilyönneistä ja niiden seurauksista on juteltu. Näen kyllä miehestäni, mitkä menneisyyden asiat ovat aidosti haavoittaneet häntä ja milloin hän vain juttelee lämpimikseen.

ap

Vierailija
22/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Mieheni ei mitenkään päin voi luulla olevansa huono sängyssä. Hänellä on vähän jopa ongelmaa siitä, että seksikumppaneilla on ollut tapana juoruilla hänen taidoistaan muille, ja lopputuloksena naiset pyrkivät joskus aggressiivisestikin hänen housuihinsa. On myös käynyt sellaista, että joku aiempi tapailukumppani on halunnut tuoda naispuolisen ystävänsä yhteiseen petiin, koska ystäväkin haluaa päästä kokeilemaan näin osaavaa miestä. Miehellä on siis joitakin kokemuksia kimppajutuista, mutta niistä kertoessaan hän sanoi että ei tykännyt niistä, koska niissä ei ollut tunteita mukana, ja kokemukset tuntuivat esineellistämiseltä. Ei ollut halunnut kieltäytyäkään, kun kumppani oli tätä pyytänyt. Niillä naisilla oli kuulemma ollut kivaa ja olivat tyytyväisiä kokemukseen, mutta mies itse oli tapailun päätyttyä tullut siihen lopputulokseen että hän ei saa tällaisesta tunteettomasta seksistä tarpeeksi nautintoa.

Tuo huono itsetunto, jota myös ehdotettiin, voisi ehkä sopiakin. Mies on ulospäin kyllä hyvinkin itsevarma ja pärjäävä, mutta parisuhteessa hänessä näkyy myös epävarma puoli. Ehkä hän on vain onnistunut kehittämään ajatuksen, että minä haluan jossain vaiheessa vierasta, ja jätän hänet ellei hän suostu siihen.. :/

ap

Nyt herätys ap. Sun miehesi on harrastanut kimppakivaa aiemmissa suhteissaan ja haluaa sitä sunkin kanssa, mutta esittää asian sillä tavalla että ehdotus varsinaiseen tapahtumaan tulisi sinulta eikä häneltä. Ja tuo mitä mies on kertomut aiemmista parisuhteistaan on vain hänen versionsa asioista. Ovatkohan ne edelliset naiset ihan tosissaan painostaneet kippaan, omasta kokemuksesta voin kertoa, että ne tuollaiset ideat tulevat aina mieheltä, ei koskaan naiselta.

Jos et pidä ajatuksesta sanot että tästä ei enää keskustella, comprendo?

Olet siis kokeillut kaikkia maailman miehiä, kun pystyt tällaisen ihan omasta kokemuksesta tietämään? Niin, ja kaikkia naisia myös, kun tiedät että yksikään nainen maailmassa ei ole koskaan miehelle tällaista ehdottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy, onko kamerat jo asennettu.

ei kun minne ne on asennettu :D

"Me tienataan tällä!"

Vierailija
24/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?? Jos miehesi ei pidä tunteettomasta seksistä ja teidän seksi on mahtavaa sen tunteellisuuden takia niin tarkoittaako hän että on ok jos rakastut toiseen ja harrastat sen toisen kanssa seksiä. Jospa hän on polyamorinen bi?

Vierailija
25/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tyytyväinen seksiin kanssasi ja haluaa avoimen suhteen.

Vierailija
26/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies uhriutuu. Lapsellinen. Monet i n c e l i t ovat kypsempiä

Vierailija
27/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo kimppaillut ja haluaa sitä nyt teidänkin suhteeseen. Verhoaa sen vaan siihen, että "jos sinä nyt tahtoisit". "Tunteeton seksi ei innosta" my ass. :D Sehän siinä on ideanakin. 

Mieheni on mieheksi poikkeuksellisen avoimesti tunteensa näyttävä, ja ihan takuuvarmasti näitä, joita tunteeton seksi ei tosiaan juurikaan kiinnosta (jos et tiennyt, niin osa miehistä on aidosti tällaisia). Sen tiedän siitä, minkälaista meidän seksimme on, ja mitkä asiat meidän välisessämme seksissä häntä ovat häirinneet, ja lisäksi siitä millä tavalla aiemmista seksielämässä tehdyistä ylilyönneistä ja niiden seurauksista on juteltu. Näen kyllä miehestäni, mitkä menneisyyden asiat ovat aidosti haavoittaneet häntä ja milloin hän vain juttelee lämpimikseen.

ap

Tunteeton seksi kimppaseksissä, se on se idea siinä. Jos on siihen halunnut lähteä ja on lähtenyt, ei silloin ole oletusarvokaan, että jospa tämä on alku kaiken kauniin. 

Vierailija
28/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Jos miehesi ei pidä tunteettomasta seksistä ja teidän seksi on mahtavaa sen tunteellisuuden takia niin tarkoittaako hän että on ok jos rakastut toiseen ja harrastat sen toisen kanssa seksiä. Jospa hän on polyamorinen bi?

Voi olla ettei hän ole vielä tajunnut, että minä olen tässä asiassa ihan samanlainen kuin hänkin. Minä olen myös kokeillut irtoseksiä (ja kimppaseksiäkin kerran), ja todennut että en pidä siitä laisinkaan yhtä paljon kuin rakastavassa suhteessa koetusta seksistä, joka voi olla rivoa ja rajua, mutta jossa on mukana myös tunteet ja kumppani on itselle tuttu ja läheinen ihminen.

Miestäni on aiemmassa suhteessa petetty; ehkä sekin vaikuttaa tähän niin, että hänen on vaikeaa uskoa että minulla ei ole minkäänlaista tarvetta muihin miehiin.

ap

Vierailija
29/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tunteeton seksi kimppaseksissä, se on se idea siinä. Jos on siihen halunnut lähteä ja on lähtenyt, ei silloin ole oletusarvokaan, että jospa tämä on alku kaiken kauniin. 

Kyseinen tapailu ei ollut miehenkään mielestä mikään loppuelämän suhde, mutta hänellä oli kuitenkin tunteita ko. naista kohtaan. Naista en ole tavannut enkä hänen kanssaan jutellut, joten hänen tunteistaan en tiedä. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että kun nainen on pystynyt ehdottamaan miehelle kimppaa kaverinsa kanssa (vielä se perustelu huomioiden), niin ei hän varmaan kovin syvästi rakastunut ole ollut.

Se, että mies on tuohon ehdotukseen suostunut, ei ole osoitus siitä että hän haluaa tunteetonta seksiä nyt, meidän suhteessamme. Olen itsekin kokeillut kaikenlaista nuorempana, ja juuri niiden kokemuksien kautta olen oppinut tuntemaan itseni ja tajuamaan, mistä jutuista pidän enemmän ja mistä taas vähemmän.

ap

Vierailija
30/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Mieheni ei mitenkään päin voi luulla olevansa huono sängyssä. Hänellä on vähän jopa ongelmaa siitä, että seksikumppaneilla on ollut tapana juoruilla hänen taidoistaan muille, ja lopputuloksena naiset pyrkivät joskus aggressiivisestikin hänen housuihinsa. On myös käynyt sellaista, että joku aiempi tapailukumppani on halunnut tuoda naispuolisen ystävänsä yhteiseen petiin, koska ystäväkin haluaa päästä kokeilemaan näin osaavaa miestä. Miehellä on siis joitakin kokemuksia kimppajutuista, mutta niistä kertoessaan hän sanoi että ei tykännyt niistä, koska niissä ei ollut tunteita mukana, ja kokemukset tuntuivat esineellistämiseltä. Ei ollut halunnut kieltäytyäkään, kun kumppani oli tätä pyytänyt. Niillä naisilla oli kuulemma ollut kivaa ja olivat tyytyväisiä kokemukseen, mutta mies itse oli tapailun päätyttyä tullut siihen lopputulokseen että hän ei saa tällaisesta tunteettomasta seksistä tarpeeksi nautintoa.

Tuo huono itsetunto, jota myös ehdotettiin, voisi ehkä sopiakin. Mies on ulospäin kyllä hyvinkin itsevarma ja pärjäävä, mutta parisuhteessa hänessä näkyy myös epävarma puoli. Ehkä hän on vain onnistunut kehittämään ajatuksen, että minä haluan jossain vaiheessa vierasta, ja jätän hänet ellei hän suostu siihen.. :/

ap

Nyt herätys ap. Sun miehesi on harrastanut kimppakivaa aiemmissa suhteissaan ja haluaa sitä sunkin kanssa, mutta esittää asian sillä tavalla että ehdotus varsinaiseen tapahtumaan tulisi sinulta eikä häneltä. Ja tuo mitä mies on kertomut aiemmista parisuhteistaan on vain hänen versionsa asioista. Ovatkohan ne edelliset naiset ihan tosissaan painostaneet kippaan, omasta kokemuksesta voin kertoa, että ne tuollaiset ideat tulevat aina mieheltä, ei koskaan naiselta.

Jos et pidä ajatuksesta sanot että tästä ei enää keskustella, comprendo?

Olet siis kokeillut kaikkia maailman miehiä, kun pystyt tällaisen ihan omasta kokemuksesta tietämään? Niin, ja kaikkia naisia myös, kun tiedät että yksikään nainen maailmassa ei ole koskaan miehelle tällaista ehdottanut?

Ei, en ole. Mutta kerroit että miehesi aiemmissa suhteissa naiset ovat olleet niitä kimpan ehdottelijoita. Epäilen sen totuuspohjaa.

Vierailija
31/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miksi mies tekee tällaista xxx? 

*ehdotuksia*

-Ei se voi olla sitä kun tunnen hänet, ei se ole tuollaistakaan kun tiedän sen ettei ole, ja tuotakaan se ei ole kun en usko että voi olla. 

Mikähän selitys kelpaisi? Ehkä sinun on vain tyytyminen siihen, mitä miehesi sepustaa.

Vierailija
32/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiinnitin myös huomiota tuohon että ap:n miestä ei takuuvarmasti tunteeton seksi kiinnosta mutta kuitenkin harrastanut kimppaa useita kertoja. Ap, olet todella naiivi ja kieltäydyt itsepintaisesti katsomasta totuutta silmiin.

Vierailija
33/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ehdotuksia*

-Ei se voi olla sitä kun tunnen hänet, ei se ole tuollaistakaan kun tiedän sen ettei ole, ja tuotakaan se ei ole kun en usko että voi olla. 

Mikähän selitys kelpaisi? Ehkä sinun on vain tyytyminen siihen, mitä miehesi sepustaa.

Täällä on ollut kaksi selitystä, jotka ovat tuntuneet osuvilta. Miehen huono itsetunto/itseluottamus (pelkää aiheettomasti, että jätän tai petän, ja yrittää tällä idealla ehkäistä noita) ja aisurifantasia. Tuosta aisuriaiheesta odottelen, josko saisin lisätietoa kommentin laittaneelta. Tai sitten muilta, joille aihepiiri on tutumpi kuin itselleni.

Joka tapauksessa sain jo ajatuksia, joiden pohjalta voin jatkaa keskustelua miehen kanssa.

ap

Vierailija
34/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*ehdotuksia*

Täällä on ollut kaksi selitystä, jotka ovat tuntuneet osuvilta. Miehen huono itsetunto/itseluottamus (pelkää aiheettomasti, että jätän tai petän, ja yrittää tällä idealla ehkäistä noita) ja aisurifantasia. Tuosta aisuriaiheesta odottelen, josko saisin lisätietoa kommentin laittaneelta. Tai sitten muilta, joille aihepiiri on tutumpi kuin itselleni.

Joka tapauksessa sain jo ajatuksia, joiden pohjalta voin jatkaa keskustelua miehen kanssa.

ap

No sittenhän se varmaan on noin. Onnea.

Vierailija
35/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiinnitin myös huomiota tuohon että ap:n miestä ei takuuvarmasti tunteeton seksi kiinnosta mutta kuitenkin harrastanut kimppaa useita kertoja. Ap, olet todella naiivi ja kieltäydyt itsepintaisesti katsomasta totuutta silmiin.

Okei, pitääpä sitten vetää megalomaaniset pultit ja alkaa harkita eroa miehestäni.

Auttoiko?

ap

Vierailija
36/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa kimppakivaa.

Vierailija
37/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamen

Vierailija
38/39 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka aiemmin kirjoitti että miehelläsi on todennäköisesti aisankannatusfantasia. Aisankannatus yhdistetään usein miehen huonoon itsetuntoon tai madokismiin, haluun tulla nöyryytetyksi. Tämä on yksi selitys. Toinen on tuo tarjoamani luolamiesefekti, joka todistetusti on miehillä. Esim pitkään erossa ollut pariskunta, mies "ottaa" halukkaasti naisensa useita kertoja. Taustalla alitajuinen pelko petetyksi tulemisesta ja siitä vielä pahemmasta, joutumisesta toisen miehen siittämän lapsen "isäksi". Jos suhde ei ole täysin kivenkovalla pohjalla, kuten monesti seurustelun alkuaikoina on, on miehen testosteronin ja siittiöiden tuotanto korkeampi. Tarkoituksena on saada naaras sitoutumaan ja siihenhän ei passiivisuus auta.

Moni asia käytöksessämme juontaa juurensa ihan perus biologiaan ja aivokemiaan. Suoralta kädeltä katsottuna ei siinä ole mitään järkeä että mies antaa naisena toisen pantavaksi mutta kun asiaa katsoo kuvaamaltani kantilta, tulee siihen valoa.

On todistettu että molemmat sukupuolet kaipaavat vaihtelua partnereihinsa. Saman kumppanin kanssa seksi väljähtyy ja kerrat harvenevat. Tämä toisen (toisten, tuskin miehesi on ajatellut sinulle mitään yhtä ja pysyvää kumppania vaan ennemminkin jotakuta täysin vierasta ja ehkä vaihtuvaakin miestä. Eri rotuinen mies on myös yksi tapa vieraannuttaa tämä toinen mies vain seksikumppaniksi ja onkin tyypillinen fantasia alan kuvastossa ym. materiaalissa) miehen kutsuminen on siis yritys piristää keskinäistä seksielämäänne.

Eli vastaus kysymykseesi: uskon että myös hyvällä itsetunnolla ja miehellä, joka on hyvä sängyssä, voi olla aisankannatusfantasia. Useimmiten tällaista ehdottavat juuri miehet. Naiset ovat vaeautuneempia. Jotkut tarttuvat ehdotukseen, toiset himmailevat. Varsinkin seksi jonkun vieraan ja tuntemattoman kanssa tuntuu vaikealta ajatukselta. Näin minulle on kerrottu.

Vierailija
39/39 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin miehen kanssa uudelleen ja ymmärrän häntä nyt paremmin. Hän oli saanut nuoruuden ryhmäseksikokeilustani ja muutamasta muusta jutusta sen kuvan, että minä voisin kaivata samanlaista touhua myös parisuhteessa, mutta en kehtaa sanoa sitä suoraan. Lisäksi hän oli ajatellut, että minun bi-seksuaalisuuteni tarkoittaisi että en voi olla täysin tyytyväinen seksiin vain miehen kanssa. Siksi hän päätyi tarjoamaan tätä mahdollisuutta, vaikka ajatus tuntuukin hänestä vaikealta. Ennemmin hän kuulemma sietää tuollaista kuin menettää minut. Olin ihan hakku auki, koska elän elämäni ihaninta aikaa seksuaalisesti ja muutenkin, enkä ole millään tavoin antanut ymmärtää olevani jotain vailla (eikä bi-seksuaalisuus vähennä yksiavioisia taipumuksiani piirunkaan vertaa)! Mutta miehellä on tapana käydä läpi mielessään kaikenlaisia mahdollisia tulevaisuuden tilanteita ja varautua niihin jo etukäteen, tällä kertaa siis tällainen skenaario.

Kiitos seikkaperäisestä selotuksestasi, 38. En pidä mahdottomana sitä, että miehellä olisi aisuritaipumuksia itse sitä (vielä) tajuamattaan. Hän kertoi, että hänessä on masokistinen puoli, ja käytännönkin tasolla hän vaikuttaisi olevan poikkeuksellisen rajusti "switch", eli haluaa välillä selkeästi dominoida ja välillä alistua. Ehkä siihen alistuvaan puoleen sopii aisankannatus, mutta ajatus ei ole vielä kehittynyt sille tasolle että hän itse tunnistaisi olevansa siitä kiinnostunut. Taidan mainita hänelle asiasta kasuaalisti, ja korostaa että en loukkaannu jos hän joskus ottaa sen puheeksi, kunhan hän keskittyy puhumaan omista toiveistaan ja tarpeistaan, sen sijaan että olettaa tietävänsä että minä haluan asiaa X, vaikka en ole millään tavalla sellaista ottanut puheeksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä