Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö jotkut ihan oikeasti ja luotettavasti, milloin joku on ihastunut heihin?

Vierailija
28.04.2018 |

Mietin tätä koska... Kaverini väitti tietävänsä erään ihmisen ihastuneen häneen. Hän kuulemma aina tietää jos joku on häneen ihastunut. Tässä on vain sellainen jännä juttu, että tämä jonka hän otaksuu olevan itseensä ihastunut, on samaa sukupuolta kuin kaverini ja heteroliitossa tahollaan (naimisissa) sekä parin pienen lapsen vanhempi. Ihmetyttää. Hyvin heillä minustakin tuntuu synkkaavan kaverini kanssa ja on hauskaa sekä pilkettä silmäkulmassa, mutten olisi uskonut ihastusta. Mitään ihastuksen tunnustuksia ei ole ollut, vaan kaverini vain "tietää" asian.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se yleensä huomaa. Miten ei huomaisi? Kehonkieli, katseet yms.

Minuunkin on ihastunut yksi perheellinen, ei se tarkoita että olisi hylkäämässä perheensä mun takia mutta selvästi näen että on ihastunut.

Eikä hän sitä muille välttämättä näytä, katseet ovat erilaisia kun muut ei huomaa. Koskettaa "tarpeettomasti" vaikka tavaraa ojentaessa hipaisee sormia ja kosketus viipyy hetken liian kauan. Hakeutuu seuraani ja sieraimet laajenevat ärtymyksestä jos joku muu tulee siihen myös jne

Vierailija
2/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä. Jotkut käyttävät seksuaalista vetovoimaansa kaikkiin ihmisiin, ja sillä ei ole mitään tekemistä ihastumisen kanssa. Jotkut tykkäävät vaan saada huomiota kaikilta; sekä miehiltä että naisilta. Ystäväsi taitaa olla yksi näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3d tasollla asuvat ihmiset eivät tiedä.

5d tasolla tietävät, telepaattisesti

Vierailija
4/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huomata ihastus jos ei olla tavattu aikoihin, puhuttu vain messengerissä.

Vierailija
5/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät osaa lukea kehonkieltä yhtä hyvin.

Vierailija
6/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huomata ihastus jos ei olla tavattu aikoihin, puhuttu vain messengerissä.

Ei mitenkään. Aikamoiset telepaattiset taidot saisi olla. Voinhan minäkin tähän laittaa vaikka mitä sydän- ja hymy- ja ihastushymiöitä vaikka samalla vihaisin viestin saajaa.

Vierailija
7/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai sen joskus näkee aika selkeästi, mutta kyllä minä tunnen pari ihmistä, joiden mielestä kaikki, jotka edes katsovat päälle, ovat kiinnostuneita. Kerran kaveriporukassa biletin tällaisen ihmisen kanssa ja voi luoja, että oli raskasta seuraa. Ja eräs työkaverinikin oli tällainen. 

Vierailija
8/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se epävarmaa on, että tietääkö oikeasti.

Jotkut saattaa oikeastikin tietää, moni on vain tietävinään, kuvittelee tietävänsä.

Itse olen empaattinen ja välittävä lämmin ihminen ja joskus on käynyt niin, että kun tyyppi ei ole tuntenut mua kunnolla, niin on luullut mun ihastuneen. Olin vain lämmin ja välittävä häntä kohtaan muuten vaan. Kiinnyn esim. ystäviini kovasti, vaikken ole heihin ihastunut romanttisessa mielessä. Ulospäin sitä on vaikea erottaa, koska olen luonteeltani hymyilevä, hellä, halaileva, jos ihailen jotain sanon sen ääneen yms. Koen myös helposti myötätuntoa myös melko vieraita ihmisiä kohtaan ja silloin myös käyttäydyn lämpimällä tavalla, jonka osa tulkitsee ihastumiseksi.

9/9 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin sen verran urpo, että en näe milloin joku on ihastunut tai juttelee muuten vaan. Välillä on käynyt väärinkäsityksiä. Varsinkin kun tykkään flirttailla kaikkien kanssa.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan