Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2781/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja rakkaalleni <3

Vierailija
2782/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Rakas, olet ihana juuri noin. Tänäänkin <3

Olet sä K vai kirjoitatko K:lle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin niin paljon tunteitani, sinun tunteita ja sinun mahdollista ikää että suojelumekanismi pärähti päälle enkä pystynyt muistamaan sinun kasvoja tai nimeä. En edes muistanut sitä että pelkäsin sinun olevan alaikäinen, jonka takia en pystynyt myöntämään tunteitani. Sumuisin viikko mitä muistan. Löysin sinut vihdoin tänään ja näen kirkkaasti. Ikäeron (10v) takia järki sanoo että en saisi ottaa yhteyttä, eikä mulla sulle mitään maallista tarjottavaa ole niin kuin taidat tietääkin?

Jos luet tätä niin voit odottaa yhteydenottoa parin tunnin sisällä.

Vierailija
2784/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma, että ei pysty kysymään irl?

Vierailija
2785/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ton chatin perustaja on, mä en sitä enää kyl avaa enkä yritä enään kirjautua.

Jatka vaan, tiedän kyllä mitä yrität. Minun se ei enää toimi. 

Katsokaa nyt, sain kimppuuni jo ton hul-lun kun kävin siellä musta-vihreä sivulla..

Älä yritä, sekopää. Hankkisit itsellesi vähän järkevämmän duunin. 

Vierailija
2786/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja rakkaalleni <3

Samoin sulle.

Vierailija
2787/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksoikoinen tapa ajatella. Mistä sä tiedät, mitä ihmisten välillä on tapahtunut tai ollut tapahtumatta. Mua ainakin hävettää oma aikaisempi toimintani niin paljon, ettei tulisi pieneen mieleenkään, että laittaisin mitään viestiä irl. Koskaan, kenellekään.

Vierailija
2788/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ton chatin perustaja on, mä en sitä enää kyl avaa enkä yritä enään kirjautua.

Jatka vaan, tiedän kyllä mitä yrität. Minun se ei enää toimi. 

Katsokaa nyt, sain kimppuuni jo ton hul-lun kun kävin siellä musta-vihreä sivulla..

Älä yritä, sekopää. Hankkisit itsellesi vähän järkevämmän duunin. 

Voi hyvää päivää.... se mustavihreäpukuinen pikku-ukko on taas kimpussani.

Vierailija
2789/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksoikoinen tapa ajatella. Mistä sä tiedät, mitä ihmisten välillä on tapahtunut tai ollut tapahtumatta. Mua ainakin hävettää oma aikaisempi toimintani niin paljon, ettei tulisi pieneen mieleenkään, että laittaisin mitään viestiä irl. Koskaan, kenellekään.

Pystyisit sä aloittamaan vaikka sillä että pahoittelet jollekin tärkeälle (onko sulla sellaista?) sitä mitä olet mennyt sanomaan tai tekemään, voisko sen kautta lähestyä?

Vierailija
2790/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no tuttu ihminen jonka kanssa asioinut silloin tällöin. Enhän minä tiedä hänen tunteistaan muutakuin mitä olen havainnut, mutta kyseisen henkilön vihjeistä säikähdin hänen mahdollista ikäänsä ja omia tunteitani niin että mieli blokkasi kaikki tiedot hänestä. Olen yrittänyt nähdä ihan paikan päällä, mutta ei olla satuttu olemaan samaan aikaan samassa paikassa. Vasta aamulla löysin hänet facebookista.

Voin toki olla kuvitellut kaiken mutta eihän se haittaa. Pakko vaan saada varmistus.

Vierailija
2791/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisit sä aloittamaan vaikka sillä että pahoittelet jollekin tärkeälle (onko sulla sellaista?) sitä mitä olet mennyt sanomaan tai tekemään, voisko sen kautta lähestyä?

En usko, että hän on multa mitään vailla, enkä rupea itseäni terapoimaan toisen kustannuksella.

Vierailija
2792/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin vanhempiin mulla ei ole mitään tahtoa parantaa välejä. Ne on hyvät noin, kun on mahdollisimman vähän tekemisissä. Luulen, että niin on parempi kun molemmat elää vaan omaa elämäänsä.

Vierailija
2793/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ällöttävä.

Vierailija
2794/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin toki olla kuvitellut kaiken mutta eihän se haittaa. Pakko vaan saada varmistus.

Vaikka en pelkää pakkeja yhtään niin kyllä tässä ehti tulla järkiin. Ei aikuinen mies voi viestitellä nippa nappa täysi-ikäiselle varsinkaan äitienpäivänä mitään sekavia viestejä. Vaikka olisi tunteita niin se vaikuttaa kaikkien silmään metsästämiseltä.

Vierailija
2795/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aika vapauttavaa päästä muuttamaan pois vanhempien helmoista ja jättää yhteydenpito vähiin. Vähenee samalla se kyttäys ja asioihin puuttuminen.

Vierailija
2796/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ällöttävä.

Ja sä kaipaat ällöä?

Vierailija
2797/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan pois täältä, eikä me tulla enää näkemään. Jos olisit halunnut nähdä, olisit ottanut jo yhteyttä. Meidän ei olisi ikinä pitänyt tavata. Rikoit sydämeni ja olen nyt masentunut.

Vierailija
2798/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netis ihminen voi olla kuka vaan. :D

Jotkut hyödyntää sitä mahdollisuutta. Oikein estyneille se on melkein revittelyä, liidellä vapaana kommenttien kentillä, eikä se välttämättä tarkoita mitään törttöilyä tai että tilaisuus tekee ilkeilijän. Toiset taas samasta syystä juo pään täyteen, sammuttaa siten hetkeksi itsetietoisuutensa ja hankkii kiusallisia muistoja.

Vierailija
2799/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti kaivattusi olisi? Tai jos hänellä on lapsia, niin millainen äiti hän on?

Vierailija
2800/4145 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen äiti kaivattusi olisi? Tai jos hänellä on lapsia, niin millainen äiti hän on?

Hän vaikuttaa sellaiselta tiikeriäidiltä, joka taistelee lastensa puolesta viimeiseen asti. Ei varmasti kukaan kiusaa lapsiaan. 🐯

Ketju on lukittu.