Syitä, miksi sinut on poistettu Facebook kaveruudesta?
Naurettavin syy miksi minut on poistettu lienee se, että eräs puoli tuttava nainen päivitti että joko lapset lähti isälleen ja on hiljaista tai sitten lapset on kotona.
Kerran taas lapset lähti surunaama päivitykseen halusin piristää ja ensimmäisenä kommentoin piristääkseni linkittämällä Seitsemän seinähullua veljestä orkesterin kappaleen - No näinhän se on ja ajattelin sen hiukan piristävän. Ei sitten kai piristänyt kun oli poistanut kavereistaan ja joku vielä morkkasi minua siitä, että vittu olen, vaikka oikeasti tarkoitin hyvää.
Kommentit (25)
Minut poisti entinen työkaveri, joka valitti viikosta toiseen, miten raskasta töissä on ja liian vähän henkilökuntaa. Vastasin, että minusta henkilökunta riittää oikein hyvin, kun keskittyy tekemään ne työt, jotka itselle on määritelty. Ilmeisesti hän tulkitsi sen niin, että moitin hänen työntekoaan. Siinä hänen työntekemisessään todellakin oli siihen aikaan petraamista, koska hän vietti enemmän aikaa kahvihuoneessa ja puhelimessa kuin tekemällä oikeita töitä. Kiire tulisi itse kullekin sillä tyylillä. Oikeasti kuitenkin tarkoitin kommentillani vihjata, että on epäkorrektia valittaa työpaikan asioista facessa.
Itse poistin ja estin yhden, koska olin ihastunut häneen peruskoulussa, eikä hän vastannut viestiini kun yritin tutustua. Vuosien jälkeen se jäi hävettämään, joten parempi etten näe hänen elämäänsä enää. :D Tuskinpa edes huomannut, että olen estänyt.
En pidä kirjaa facekavereista, joskus saatan huomata ettei kavereissa ole jotakuta, joka on joskus ollut. Mitä väliä, jokainen saa tehdä kaverilistallaan mitä haluaa.
Itse olen poistanut yhden rasistiölisijän ja yhden, joka vähän väliä julisti "siivoavansa kaverilistaa" ja jos ei halua tulla poistetuksi pitää kommentoida tai tykätä. En halunnut olla roska sellaisella roskalistalla, jota siivotaan alvariinsa, ja poistuin oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
- feministinen örvellys sovinistisessa päivityksessä
Itsellä tuli toisinpäin, kehtasin kyseenalaistaa feministiporukan pomon mielipidettä, lensin heti ulos. Kertoo vain että heidän argumentit ovat heikkoja jos eivät kestä kritiikkiä.
Minua ei ole poistettu, mutta itse poistin kerran yhden ihan random tyypin, jonka kaveriksi olin ilmeisesti itse "hakeutunut", kun kännykkäni netti jumitti taas kerran ja kärsimättömänä näpyttelin ruutua, kun yritin poistaa fb:n ehdottamia kavereita. Varmaan osui sormi vahingossa poistonamiskan sijaan hakeudu kaveriksi kohtaan.
Hiukan ihmettelin, että kuka hyväksyy kavereiksi tuntemattomia. No, estin ja poistin tyypin saman tien kun huomasin.